Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для ігрових майданчиків від Андрушівський заклад дошкільної освіти "Дзвіночок" Андрушівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-005832-a
Id Tender 879c22a74eb74c0ca1cc7a1546cb75ac
План UA-P-2025-05-30-007008-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.05.2025 14:15
Остання зміна 20.06.2025 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 023 310 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 233.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 14:15 до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 14:15
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 14:15
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.06.2025 12:29
до 13.06.2025 09:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 09:28
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 09:58
до 20.06.2025 15:55
Період уточнень
з 30.05.2025 14:15 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 14:15 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 12:29 до 13.06.2025 09:58
Період кваліфікації
з 10.06.2025 12:29 до 13.06.2025 09:58
Основні параметри
Обладнання для ігрових майданчиків
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 023 310 грн.
Обладнання для ігрових майданчиків
Назва предмета закупівлі
Обладнання для ігрових майданчиків
Очікувана вартість
1 023 310 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10233,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2025 12:06
Закінчення аукціону
10.06.2025 12:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обладнання для ігрових майданчиків
Код ДК 021:2015
37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, вулиця Корольова будинок 4
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА"
Пропозиція:
980 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП НАДКЕРНИЧНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
1 023 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.06.2025 12:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 12:00
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сушко Ольга Василівна
Електронна пошта
Телефон
380680112305
Замовник
ЄДРПОУ
20408528
Назва (англійською мовою)
Andrushivskii zaklad doshkilnoyi osviti "Dzvinochok" Andrushivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Андрушівський заклад дошкільної освіти "Дзвіночок" Андрушівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Andrushivskii zaklad doshkilnoyi osviti "Dzvinochok" Andrushivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
13400
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Андрушівка
Адреса
вулиця Корольова будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для ігрових майданчиків
Період вимог/скарг з 13.06.2025 09:28 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 12:29 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Додатком № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» встановлено наступні вимоги: У складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи: Копію паспортів виробів на кожну одиницю товару, яка включає технічні характеристики з розміри товару, що підтверджуються кресленнями, інструкцію по збиранню (яка повинна містити опис послідовності виконання операцій та перелік кріплення яке використовується при збиранні), комплектність товару що підтверджуються кресленнями, інформацію з експлуатації, схему бетонування обладнання, схему зон безпеки, гарантійні зобов’язання від виробника. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав Копію паспортів виробів на кожну одиницю товару згідно вимог технічної специфікації тендерної документації. Крім того, Додатком № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Всі кріпильні вироби, що використовуються в різьбових з’єднаннях повинні бути з нержавіючі або оцинковані сталі та мати заглушки двокомпонентні для болтів. Учасник в складі пропозиції на заглушки двокомпонентні для болтів надає сертифікат відповідності «Вироби полімерні. Технічні умови», виданий акредитованою організацією. У разі, якщо сертифікат виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від виробника заглушки двокомпонентні для болтів на використання сертифікату в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель. У складі пропозиції учасник повинен надати кольорову скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником чи постачальником заглушки двокомпонентні для болтів (договір поставки та/або дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або лист-підтвердження чи інше), що здійснює його реалізацію та постачання на територію України. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав кольорову скан-копію оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником чи постачальником заглушки двокомпонентні для болтів (договір поставки та/або дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або лист-підтвердження чи інше), що здійснює його реалізацію та постачання на територію України згідно вимог технічної специфікації тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
13.06.2025 09:25
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
10.06.2025 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 13.06.2025 09:58 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 09:28 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 09:58
Довідка НАЗК
13.06.2025 09:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.06.2025 09:33
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-30-005832-a-c1
Підписаний і діє
Номер
18
1 023 000 грн.
1 023 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.06.2025
Строк дії договору з
20.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
40 (штуки)
Обладнання для ігрових майданчиків
Номенклатура
Обладнання для ігрових майданчиків
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Андрушівський заклад дошкільної освіти "Дзвіночок" Андрушівської міської ради
Повна назва
Андрушівський заклад дошкільної освіти "Дзвіночок" Андрушівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20408528

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП НАДКЕРНИЧНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
Повна назва
ФОП НАДКЕРНИЧНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3333309220

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.06.2025 15:55
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-04-000012
Дата створення проекту
04.07.2025 11:53
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
04.07.2025 12:35
Дата публікації висновку про результати
16.07.2025 11:39
Дата завершення усунення порушень
22.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 991-70-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.07.2025 № 33-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 04.07.2025 № 33-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-30-005832-a 30.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.07.2025 00:00
Документи рішення
04.07.2025 12:35
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Андрушівського закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» Андрушівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.06.2025 № 18), запитання до процедури закупівлі від 03.06.2025, відповідь Замовника від 04.06.2025, тендерну пропозицію приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – ПП «Деревообробний завод «БРАМА»), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «НАДКЕРНИЧНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА» (далі – ФОП «НАДКЕРНИЧНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2025 № 19, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 20, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.06.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.07.2025, 11.07.2025 та 16.07.2025, договір про закупівлю товару від 20.06.2025 № 18 на суму 1 023 000,00 без ПДВ, додаткову угоду від 27.06.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 27.06.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ПП «Деревообробний завод «БРАМА» і ФОП «НАДКЕРНИЧНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.07.2025 00:00
Дата публікації
16.07.2025 11:39
Документи висновку
16.07.2025 11:39
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для ігрових майданчиків за кодом ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-005832-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.07.2025 17:16
Орган перевірки
11.07.2025 00:00
Документи повідомлення
07.07.2025 17:17
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для ігрових майданчиків за кодом ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-005832-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист, про те, що у випадку виявлення факту поставки неякісного товару, який не відповідає вимогам, та недоліків, які не було виявлено під час підписання видаткової накладної, Замовник письмово викликає представника Учасника-переможця для підписання спільного акту по виявленим фактам. Будь-які недоліки поставленого некомплектного або неякісного товару Учасника-переможець зобов’язується замінити на товар належної якості своїми силами та за свій рахунок у 10-денний термін з моменту отримання повідомлення Замовника, а у разі неможливості їх усунення – замінити на товар аналогічної моделі та мають бути не гіршими ніж у Товару (Ігрове обладнання), що заявлений у технічній специфікації Замовника (розміру, модифікації). Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «НАДКЕРНИЧНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА» відсутній вищезазначений гарантій лист. Просимо надати пояснення стосовно цього питання. 2. Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей № 1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Поряд з цим, встановлено, що між Вами та ФОП «НАДКЕРНИЧНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА» укладено Додаткову угоду від 27.06.2025 № 1 до Договору про закупівлю товару від 20.06.2025 № 18 (далі – Договір), відповідно до якої Сторони вирішили змінити пункт 5.1. Договору та викласти його в новій редакції: «5.1. Строк поставки Товару: до 15.08.2025 року (включно)». Просимо надати документальне підтвердження об'єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, що спричинили таке продовження у Договорі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.07.2025 16:57
Орган перевірки
12.07.2025 00:00
Документи повідомлення
08.07.2025 16:58
-
Відповідь
пояснення на моніторинг
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартіс Очікувана вартість предмета закупівлі товару визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Відповідно до пункту 1 розділу 1 вищезазначеної Методики ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та має рекомендаційний характер. З метою визначення очікуваної вартості Підприємством застосовано метод порівняння ринкових цін. Цінові пропозиції, отримані Підприємством, з інформацією про ціну товару на момент вивчення ринку додаються. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту: https://sites.google.com/view/dndzvinochok/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83
Рішеня
10.07.2025 17:28
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит повідомляємо наступне: 1. Закупівля проводиться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення. Згідно пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 10 пункту 28 Особливостей встановлено що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно умов тендерної документації таким додатком є Додаток № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Разом із цим, згідно пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником передбачено наступне положення щодо оцінки: «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту». Гарантійний лист, яким Учасник зобов’язується замінити на товар належної якості своїми силами та за свій рахунок у 10-денний термін з моменту отримання повідомлення Замовника, а у разі неможливості їх усунення – замінити на товар аналогічної моделі та мають бути не гіршими ніж у Товару (Ігрове обладнання), що заявлений у технічній специфікації Замовника (розміру, модифікації) не увійшов до переліку документів Додатку №5 до тендерної документації, а від так у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Надкернична О.О. через відсутність у складі документу, який не увійшов до додатку тендерної документації, згідно абз.10 пункту 28 Особливостей, а саме, Додатку № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.Підпунктом 4 пункту 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. До Андрушіського закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» Андрушівської міської ради від ФОП Надкернична О.О. надійшов лист від 27.06.2025 року № 437/2025, яким повідомляється що внаслідок збільшення тривалості повітряних тривог, відсутності подачі електроенергії через руйнування об’єктів енергетики через збройну агресію з боку РФ відбулось порушення запланованих строків виготовлення товару за предметом закупівлі. Разом із цим, до зазначеного листа ФОП Надкерничною О.О. надано документальне підтвердження даного факту, що зумовило необхідність продовження строку поставки товару за договором, а саме дані телеграмм каналу «Повітряні тривоги». Додатки: 1. Лист від 27.06.2025 року № 437/2025 2. Дані з сайту Повітряні тривоги
Рішеня
11.07.2025 14:44
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для ігрових майданчиків за кодом ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-005832-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)? 2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.07.2025 16:07
Орган перевірки
17.07.2025 00:00
Документи повідомлення
11.07.2025 16:08
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит повідомляємо: 1. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам для здійснення фінансування закупівлі за кодом ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-005832-а) не надавалася. Зазначена закупівля проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету. 2. На виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility фінансування даної закупівлі не здійснюється.
Рішеня
16.07.2025 09:12
Замовник
Документи повідомлення
16.07.2025 09:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 023 310 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Андрушівський заклад дошкільної освіти "Дзвіночок" Андрушівської міської ради
Контактний телефон:
380680112305
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 023 310 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Андрушівський заклад дошкільної освіти "Дзвіночок" Андрушівської міської ради
Контактний телефон:
380680112305
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності