Показати схожі тендери

Закупівля Оздоровлення та відпочинок дітей пільгової категорії (придбання путівок), ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку від Управління освіти, культури, молоді та спорту Апостолівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-005444-a
Id Tender fd5fb1bbee374bba9b496f568fc75639
План UA-P-2025-05-30-006408-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.05.2025 13:53
Остання зміна 13.06.2025 13:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
480 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 13:52 до 09.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 13:52
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 13:52
до 06.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 15:20
-
Період уточнень
з 30.05.2025 13:52 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 13:52 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 15:20
Основні параметри
Оздоровлення та відпочинок дітей пільгової категорії (придбання путівок), ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
480 000 грн.
Оздоровлення та відпочинок дітей пільгової категорії (придбання путівок)
Назва предмета закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітей пільгової категорії (придбання путівок)
Очікувана вартість
480 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2025 14:45
Закінчення аукціону
10.06.2025 15:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітей пільгової категорії (придбання путівок)
Код ДК 021:2015
55243000-5 - Послуги дитячих таборів
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОВАЛЬСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА
Пропозиція:
431 559 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»»
Пропозиція:
357 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП Санаторій "Кришталевий палац"
Пропозиція:
435 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ "МАЛЯТКО" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Пропозиція:
358 146.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.06.2025 14:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 13:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Гищак
Електронна пошта
Телефон
+380975098121
Сайт:
http://apostolove.dnepredu.com
Замовник
ЄДРПОУ
40220031
Повна назва
Управління освіти, культури, молоді та спорту Апостолівської міської ради
Поштовий індекс
53802
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Апостолове
Адреса
вул. Визволення, 31-А
Кваліфікація
Лот № 1 Оздоровлення та відпочинок дітей пільгової категорії (придбання путівок)
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 15:20 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розділом І Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за формою у Таблиці 1. (код ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку) та / або договір аналогічний за предметом закупівлі. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Розділом ІІІ Додатка 1 до тендерної документації в абзаці 4 пункту 3.1 визначено, що Учасник повинен надати: - статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників. У розділі ІV Додатка 1 в підпункті 5 пункту 4.2 Учасник повинен надати: «..5. Детальну специфікацію із переліком послуг, що планується надавати на 1 дитину на 1 ліжкодень, підготовленої учасником (без зазначення/заповнення цінових показників).» 2) Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах: У складі тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: 1) в Таблиці 1 Довідки, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів відсутня інформація про суми договорів; 2) статут Учасника, засвідчений приватним нотаріусом, в якому відсутня відмітка державного реєстратора. Водночас у складі ТП Учасника відсутня довідка або опис із зазначенням коду доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу. 3) Відсутня детальна специфікація із переліком послуг, що планується надавати на 1 дитину на 1 ліжкодень, підготовленої учасником (без зазначення/заповнення цінових показників). Проте Учасником надана калькуляція на 1 дитину на 1 ліжкодень у файлі "Проект договору.pdf ". Хоча зазначена невідповідність стосується виконання вимог технічної специфікації, проте вона не змінює предмет закупівлі і може бути виправлена. Відповідно до пункту 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) зазначити інформацію про суми договорів в Таблиці 1 Довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. 2) у випадку відсутності відмітки державного реєстратора у статуті, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу. 3) надати детальну специфікацію із переліком послуг, що планується надавати на 1 дитину на 1 ліжкодень, підготовленої учасником (без зазначення/заповнення цінових показників) в окремому документі.
Створено
12.06.2025 15:57
Надати до
13.06.2025 15:57
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Апостолівської міської ради
Контактний телефон:
+380975098121
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Апостолівської міської ради
Контактний телефон:
+380975098121
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності