Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів від Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-004286-a
Id Tender 0c8b585b059d4021aff91736f49cc969
План UA-P-2025-05-30-005331-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.05.2025 12:46
Остання зміна 17.06.2025 09:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 12:46 до 09.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 12:46
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 12:46
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 09:00
до 11.06.2025 11:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 11:23
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.06.2025 11:23
до 17.06.2025 09:42
Період уточнень
з 30.05.2025 12:46 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 12:46 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 09:00 до 11.06.2025 11:23
Період кваліфікації
з 09.06.2025 09:00 до 11.06.2025 11:23
Основні параметри
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 000 000 грн.
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сабарівське шосе, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Мельник Олександр Анатолійович
Пропозиція:
2 585 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 12:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чемерис Юлия
Електронна пошта
Телефон
380677502310
Замовник
ЄДРПОУ
33810743
Повна назва
Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Поштовий індекс
21037
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул. Сабарівське шосе, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Період вимог/скарг з 11.06.2025 11:23 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВІдповідно протоколу №82-уо від 11.06.2025
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:23
Довідка НАЗК
11.06.2025 11:23
Повідомлення про рішення
09.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 12:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 12:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно п.1.2.3. Додатку 1 тендерної документації учасник має надати: лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію договору аналогічного з ФОП Коник В.І. та довідку про виконання договору, але сам лист–відгук не завантажено. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезазначений лист-відгук.
Створено
10.06.2025 11:12
Надати до
11.06.2025 11:12
Договір
UA-2025-05-30-004286-a-b1
Підписаний і діє
Номер
17/06-25
2 585 000 грн.
2 585 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 000 (штуки)
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Номенклатура
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Повна назва
Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33810743

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Мельник Олександр Анатолійович
Повна назва
ФОП Мельник Олександр Анатолійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2774908150

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 09:42
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000046
Дата створення проекту
23.06.2025 16:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:09
Дата публікації висновку про результати
27.06.2025 16:40
Дата завершення усунення порушень
12.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2025 №92-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.06.2025 №92-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-05-30-004286-a, 30.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального унітарного підприємства «ЕкоВін» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.06.2025 № 74-уо (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мельник Олександр Анатолійович (далі – ФОП Мельник О.А.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Мельник О.А. до 11.06.2025, рішення уповноваженої особи від 11.06.2025 (протокол № 82-уо), договір про закупівлю від 17.06.2025 № 17/06-25 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що учасник ФОП Мельник О.А., якого Замовник обрав переможцем, не надав у складі своєї тендерної пропозиції документа, виданого представником, дилером, дистриб’ютором, який підтверджує поставку товару учасника належної якості, вимога щодо надання якого встановлена в Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Водночас учасник ФОП Мельник О.А., згідно з наданою у складі тендерної пропозиції технічною специфікацією (файл «4.Тех.специфікація.pdf»), пропонує до постачання запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, виробниками яких є п’ять іноземних країн та Україна. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо ненадання учасником ФОП Мельник О.А. документальних підтверджень поставки товару належної якості Замовник не спростував зазначеного порушення, а лише надав лист товариства з обмеженою відповідальністю «МАЗРЕЗЕРВ», в якому наведена інформація, що ФОП Мельник О.А. є офіційним представником з реалізації продукції зазначеного товариства, яке є офіційним постачальником запасних частин від провідних заводів України та Китаю під торговою маркою (MR). Отже, учасником ФОП Мельник О.А. не дотримано вимог Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Окрім того, учасник ФОП Мельник О.А. у складі своєї тендерної пропозиції не надав документів/документ на підтвердження права його власності майном (персональними комп’ютерами та моніторами, принтерами, сканером, шафами для одягу й документів, столами комп’ютерними й письмовими, стільцями, вітринами та стелажами), зазначеним в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Дов.МТБ.pdf»), вимога щодо надання яких встановлена Замовником в підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. На запит Управління щодо ненадання учасником ФОП Мельник О.А. документальних підтверджень права його власності на вищевказане майно Замовник не спростував зазначеного порушення, а надав лист даного учасника, в якому він зазначив, що не надав вказаних документів на майно, оскільки вони не збереглись. Отже, учасником ФОП Мельник О.А. не дотримано вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. Пунктом 3 Особливостей № 1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Проте, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Мельник О.А., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також у зв’язку із невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Мельник О.А. установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.06.2025 00:00
Дата публікації
27.06.2025 16:40
Документи висновку
27.06.2025 16:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про усунення виявлених порушень. Відповідно висновку ДАСУ від 27.06.2025р. щодо процедури UA-2025-05-30-004286-a
Дата публікації
03.07.2025 18:19
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.07.2025 12:45
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
04.07.2025 12:46
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-30-004286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості? 2. Яким чином учасником ФОП Мельник Олександр Анатолійович виконано вимоги тендерної документації щодо надання: - документа, виданого представником, дилером, дистриб’ютором, підтверджуючого поставку товару учасника належної якості (додаток 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації); - документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування відповідним майном, зазначеним в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (підпункт 1.1.2 пункту 1 додатку 1), зокрема щодо персональних комп’ютерів та моніторів, принтера, сканера, шаф для одягу й документів, столів комп’ютерного й письмового, стільців, вітрин та стелажів, інформація про які наведена в довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 17:32
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 17:33
-
Відповідь
ВІдповідь на запит ДАСУ
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 24.06.2025р. щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-004286-a)
Рішеня
26.06.2025 15:51
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 09:00
Замовник:
Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Контактний телефон:
380677502310
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 09:00
Замовник:
Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Контактний телефон:
380677502310
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності