Показати схожі тендери

Закупівля 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло-мішок Груша для розміщення в аудиторіях закладу освіти (39113100-8 М’які крісла)) від НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-004050-a
Id Tender 7bb8fe1163ff4887bc84c97bdcfedf5f
План UA-P-2025-05-30-004575-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.05.2025 12:32
Остання зміна 10.07.2025 09:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
102 060 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 020 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 12:30 до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 12:30
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 12:30
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 12:44
до 03.07.2025 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 15:53
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 16:40
до 10.07.2025 09:42
Період уточнень
з 30.05.2025 12:30 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 12:30 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 12:44 до 03.07.2025 16:40
Період кваліфікації
з 12.06.2025 12:44 до 03.07.2025 16:40
Основні параметри
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло-мішок Груша для розміщення в аудиторіях закладу освіти (39113100-8 М’які крісла))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
102 060 грн.
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло-мішок Груша для розміщення в аудиторіях закладу освіти )
Назва предмета закупівлі
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло-мішок Груша для розміщення в аудиторіях закладу освіти )
Очікувана вартість
102 060 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1020,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.06.2025 12:15
Закінчення аукціону
12.06.2025 12:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісло-мішок Груша
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18034, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Дата постачання по
14.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
72 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
98 670 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
Пропозиція:
85 860 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.06.2025 12:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.06.2025 09:45
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Шара
Електронна пошта
Телефон
+380472550959
Сайт:
https://nuczu.edu.ua/ukr/
Замовник
ЄДРПОУ
08571363
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
18034
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
вул.Онопрієнка будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло-мішок Груша для розміщення в аудиторіях закладу освіти )
Період вимог/скарг з 16.06.2025 15:53 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 12:44 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 15:53
Довідка НАЗК
16.06.2025 15:53
Повідомлення про рішення
-
12.06.2025 12:45
Витяг з ЄДР
12.06.2025 12:45
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.06.2025 16:35 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 16:31 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
23.06.2025 16:47
Витяг з ЄДР
23.06.2025 16:47
Витяг з ЄДР
23.06.2025 16:35
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 12:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 12:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 27.06.2025 17:00 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 16:35 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.06.2025 17:00
Повідомлення про рішення
23.06.2025 16:47
Витяг з ЄДР
23.06.2025 16:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 12:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 12:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них 1. Найменування замовника: Національний університет цивільного захисту України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 08571363. 3. Місцезнаходження замовника: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-30-004050-a. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ (код 2753403730). 6. Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в складі пропозиції учасника міститься скан-копія договору про закупівлю №148 від 15.03.2020р., укладений з Відділом освіти Глобинської районної державної адміністрації, в якому предмет закупівлі визначено за кодом згідно ДК 021-2015 «39160000-1: Шкільні меблі», скан-копія договору на придбання шкільних меблів для НУШ №24 від 16.03.2020р., укладений з Загально-освітньою школою І-ІІІ ступенів №1 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області, в якому предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021-2015 «39160000-1: Шкільні меблі», скан-копія договору на придбання шкільних меблів для НУШ №46 від 10.06.2020р., укладений з Загально-освітньою школою І-ІІІ ступенів №1 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області, в якому предмет закупівлі визначено за кодом «39150000-8: Меблі та приспособи різні» 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копію повністю виконаного аналогічного договору, що є предметом закупівлі, (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товарів та у повному обсязі згідно договору (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце)), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товарів згідно такого аналогічного договору та в повному обсязі таких товарів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) *Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару згідно предмету закупівлі за ДК 021:2015 39110000- 6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Створено
26.06.2025 16:27
Надати до
27.06.2025 16:27
Період вимог/скарг з 03.07.2025 16:40 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 17:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 16:40
Довідка НАЗК
03.07.2025 16:40
Повідомлення про рішення
27.06.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 12:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 12:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них 1. Найменування замовника: Національний університет цивільного захисту України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 08571363. 3. Місцезнаходження замовника: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-30-004050-a. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ (код 2666522192). 6. Перелік виявлених невідповідностей: 1) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в складі пропозиції учасника міститься скан-копія договору поставки від 15 березня 2025 року № 2802/25, укладений з ФОП Кас’яненко Л.О., в якому предмет закупівлі не відповідає вимогам Замовника. Крім того, термін дії договору згідно абзацу другого розділу 9 договору поставки від 15 березня 2025 року № 2802/25 зазначено 31 грудня 2024 року. Також, в складі пропозиції до договору поставки від 15 березня 2025 року № 2802/25, учасником надано специфікація - Додаток №1 до Договору поставки №2802/24 від 28.02.2024, що не відповідає зазначеному договору; 2) в складі пропозиції надано довідку з інформацією щодо погодження учасника з проектом договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації), але відсутня інформація що учасник гарантує свої зобов’язання за ним. 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1, п.6.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати скан-копію повністю виконаного аналогічного договору, що є предметом закупівлі, (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товарів та у повному обсязі згідно договору (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце)), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товарів згідно такого аналогічного договору та в повному обсязі таких товарів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) *Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару згідно предмету закупівлі за ДК 021:2015 39110000- 6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них; 2) надати інформацію в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору (Додаток 4 до Тендерної документації), що запропонований замовником та гарантує свої зобов’язання за ним
Створено
01.07.2025 10:22
Надати до
02.07.2025 10:22
Угоди
UA-2025-05-30-004050-a-a2
Підписаний і діє
Номер
269
98 670 грн.
98 670 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
60 (штуки)
Крісло-мішок Груша
Номенклатура
Крісло-мішок Груша
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 14 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571363

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2666522192

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.07.2025 09:42
-
10.07.2025 09:41
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
102 060 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380472550959
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
102 060 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380472550959
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності