Показати схожі тендери

Закупівля Знаки поштової оплати (поштові марки) від Північний офіс Держаудитслужби.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-003562-a
Id Tender cf2a5b72ca7a4d43974218cd2fc1e1f1
План UA-P-2025-05-30-004297-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.05.2025 12:01
Остання зміна 18.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
35 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
352 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 11:58 до 07.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 11:58
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 11:58
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 15:00
до 12.06.2025 09:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 09:47
до 18.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 12.06.2025 09:47
-
Період уточнень
з 30.05.2025 11:58 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 11:58 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 15:00 до 12.06.2025 09:47
Період кваліфікації
з 07.06.2025 15:00 до 12.06.2025 09:47
Основні параметри
Знаки поштової оплати (поштові марки)
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
35 200 грн.
Знаки поштової оплати (поштові марки)
Назва предмета закупівлі
Знаки поштової оплати (поштові марки)
Очікувана вартість
35 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
352,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Знаки поштової оплати (поштові марки)
Код ДК 021:2015
22410000-7 - Марки
Кількість
1 683
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання рахунку на оплату замовлених ЗПО здійснює попередню оплату в розмірі 100% вартості замовленого обсягу ЗПО, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт, послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» шляхом перерахування коштів на поточний рахунок, зазначений в рахунку.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Бердник В.А.
Пропозиція:
33 660 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 12:01
Оголошення про проведення закупівлі
30.05.2025 11:58
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Лоза
Електронна пошта
Телефон
+380972298402
Замовник
ЄДРПОУ
40479560
Повна назва
Північний офіс Держаудитслужби
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Січових Стрільців, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Знаки поштової оплати (поштові марки)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 09:47 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 15:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
12.06.2025 09:47
Повідомлення про рішення
12.06.2025 09:46
-
07.06.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 11:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 11:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено такі невідповідності: відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «ІІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлена наступна вимога: «На підтвердження можливості продажу і поставки предмету закупівлі, учасник повинен надати в електронному вигляді у форматі PDF копію(ї) договору(ів) з УДППЗ(АТ) «Укрпошта», завірену(і) належним чином, про закупівлю знаків поштової оплати у разі, якщо Учасник не є Національним оператором зв’язку (у разі відсутності такого договору, Учасник повинен належним чином обґрунтувати його відсутність у формі довідки). Однак Учасником не надано зазначених документів. Для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, надати вищезазначені документи.
Створено
10.06.2025 11:52
Надати до
11.06.2025 11:52
Торги не відбулися
Очікувана вартість
35 200 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 15:00
Замовник:
Північний офіс Держаудитслужби
Контактний телефон:
+380972298402
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
35 200 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 15:00
Замовник:
Північний офіс Держаудитслужби
Контактний телефон:
+380972298402
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності