Показати схожі тендери

Закупівля Підмітально-прибиральна машина зі змінним зимовим обладнанням, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34144400-2 Транспортні засоби для утримання доріг від КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-002969-a
Id Tender 96dc0df8f4c34df9b827f5cdf60aafb3
План UA-P-2025-05-30-003134-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.05.2025 11:36
Остання зміна 13.06.2025 09:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
71 975 893.97 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
719 758.94 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 11:29 до 07.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 11:29
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 11:29
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 09:00
до 13.06.2025 09:28
Залишилось 3 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 09:28
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 09:28
-
Період уточнень
з 30.05.2025 11:29 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 11:29 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 09:00 до 13.06.2025 09:28
Період кваліфікації
з 07.06.2025 09:00 до 13.06.2025 09:28
Основні параметри
Підмітально-прибиральна машина зі змінним зимовим обладнанням, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34144400-2 Транспортні засоби для утримання доріг
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
71 975 893.97 грн.
Підмітально-прибиральна машина зі змінним зимовим обладнанням, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34144400-2 Транспортні засоби для утримання доріг
Назва предмета закупівлі
Підмітально-прибиральна машина зі змінним зимовим обладнанням, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34144400-2 Транспортні засоби для утримання доріг
Очікувана вартість
71 975 893.97 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
719758,94
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 000 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Підмітально-прибиральна машина зі змінним зимовим обладнанням
Код ДК 021:2015
34144400-2 - Транспортні засоби для утримання доріг
Кількість
10
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
13.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 11:29
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 11:29
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата (аванс): здійснюється у відповідності до положень постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше трьох місяців, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Постачальника на оплату Товару (його партії), наданого Постачальником на підставі отриманої заявки Покупця.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Кінцевий розрахунок: здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених документів: видаткової (видаткових) накладної (накладних) та Акту приймання-передачі, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки відповідної партії Товару на рахунок Постачальника за реквізитами, зазначеними у Договорі
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ювента Групп"
Пропозиція:
56 017 780 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 11:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Олександрович Дьомочкін
Електронна пошта
Телефон
+380933778912
Сайт:
http://drs.kh.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03359182
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Поштовий індекс
61004
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Москалівська, 20
Кваліфікація
Лот № 1 Підмітально-прибиральна машина зі змінним зимовим обладнанням, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34144400-2 Транспортні засоби для утримання доріг
Період вимог/скарг з 13.06.2025 09:28 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 09:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ювента Групп» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 39078467) (далі – ТОВ «Ювента Групп»), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі – ТОВ «Ювента Групп» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника, такого змісту: 1. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 1.1.1, підпункту 1.1.2, підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен, зокрема надати: 1.1.1. Окрему довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. 1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі; 1.1.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ТОВ «Ювента Групп» за умовами підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.1. Довідка про аналогічн договір.pdf»), довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (за предметом закупівлі договору» (від «04» червня 2025 р. вих. № 25-06/2025) (далі – Довідка І). У другій та третій графі таблиці Довідки І учасником - ТОВ «Ювента Групп» зазначено інформацію, відповідно, - про дату укладеного договору та його номер: «10.07.2023 р. № 332», та таку інформацію про предмет договору: «Предмет договору: ДК 021:2015 – 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби@ (Підмітально-прибиральна машина Karcher MC 250;» За умовами підпункту 1.1.2 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником – ТОВ «Ювента Групп» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.1.2. Договір поставки 332 від 10.07.23.pdf» - оригінал договору, що вказаний учасником у таблиці Довідки І, а саме: «ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРУ № 332», укладений Комунальним підприємством «Полігон Екологія» (Покупцем за договором) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА ГРУПП» (Постачальником за договором)» 10.07.2023 р. (далі – ДОГОВІР № 332); За умовами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасником – ТОВ «Ювента Групп» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.1.4. лист відгук МС250 аналогічн договір.pdf» оригінал листа-відгуку щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі, а саме: «ЛИСТ-ВІДГУК» (22.08.2023 р. № 249), наданий КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПОЛІГОН ЕКОЛОГІЯ» (далі – ВІДГУК) щодо ДОГОВОРУ № 332, зазначеного у Довідці І. Водночас наданий учасником –ТОВ «Ювента Групп» ВІДГУК не містить інформації про строк дії ДОГОВОРУ № 332 та посаду, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи покупця за ДОГОВОРОМ № 332, що не відповідає вимогами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «Ювента Групп» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати ВІДГУК відповідно до вимог підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї (у тому числі, додатком 4 до тендерної документації), щодо підтвердження відповідності вимогам до тендерної пропозиції відповідно до законодавства. Згідно з вимогами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації учаснику необхідно подати форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації. Учасником – ТОВ «Ювента Групп» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: «5.4. Загальні відомості про Учасника.pdf), довідку, а саме: «Загальні відомості про Учасника» (від «04» червня 2025 р. вих. № 33-06/2025) (далі – Довідка ІІ). Згідно з вимогами пункту 2 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, учасник зазначив (заповнив) інформацію про ідентифікаційний код в ЄДР, а саме: «390784467». У свою чергу, учасником – ТОВ «Ювента Групп» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: «Витяг з ЄДР Ювента Групп.pdf» документ, а саме: «ВИТЯГз Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», в якому зазначено: «Ідентифікаційний код: 39078467». Разом з цим, згідно з вимогами пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити (заповнити) інформацію про правовий статус учасника та організаційно-правову форму учасника - юридичної особи. Однак Довідка ІІ, що подана учасником у складі тендерної пропозиції не містить інформації про правовий статус учасника, що вимагається для заповнення у пункті 4 таблиці форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Ювента Групп» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: надати Довідку ІІ, згідно з вимогами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації та заповнити у відповідності до форми «Загальні відомості про учасника», наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації
Створено
11.06.2025 17:59
Надати до
12.06.2025 17:59
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
71 975 893.97 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
+380933778912
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
71 975 893.97 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
+380933778912
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності