Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт м"якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м.Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) від Кропивницьке вище професійне училище.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-002502-a
Id Tender bd56dd78a0ce4338a32ac0101acca171
План UA-P-2025-05-30-002978-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.05.2025 11:11
Остання зміна 23.06.2025 13:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
681 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 810 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 11:07 до 07.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 11:07
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 11:07
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:26
до 13.06.2025 11:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 20:27
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 11:36
до 23.06.2025 13:09
Період уточнень
з 30.05.2025 11:07 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 11:07 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:26 до 13.06.2025 11:36
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:26 до 13.06.2025 11:36
Основні параметри
Поточний ремонт м'якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м.Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
681 000 грн.
Поточний ремонт м'якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м.Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт м'якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м.Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
681 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6810,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 14:03
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт м'якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м.Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , вул. Юрія Коваленка, 1 А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі акту приймання наданих послуг за формою № КБ-2в та довідки про вартість наданих послуг та витрати за формою № КБ-3. ЗАМОВНИК проводить оплату за надані послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів приймання наданих послуг (форма КБ-2в) та довідки про вартість наданих послуг та витрати за формою № КБ-3 за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок ЗАМОВНИКА
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "КІРОВОГРАДБУДТОРГЗБУТ"
Пропозиція:
659 690.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Мошнягун Наталія Іванівна"
Пропозиція:
680 837 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 14:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 11:11
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Барановська
Електронна пошта
Телефон
+380522370391
Сайт:
http://vpu9.kr.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02545028
Повна назва
Кропивницьке вище професійне училище
Поштовий індекс
25030
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. Шатила, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт м'якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м.Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 10.06.2025 20:27 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:26 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.06.2025 20:27
Повідомлення про рішення
09.06.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 13.06.2025 11:36 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 20:27 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 11:36
Довідка НАЗК
13.06.2025 11:36
Повідомлення про рішення
10.06.2025 20:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-30-002502-a-c1
Підписаний і діє
Номер
74
680 837 грн.
680 837 грн.
З ПДВ
Підписано
23.06.2025
Строк дії договору з
23.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт м'якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м.Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Поточний ремонт м'якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м.Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Кропивницьке вище професійне училище
Повна назва
Кропивницьке вище професійне училище
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02545028

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Мошнягун Наталія Іванівна"
Повна назва
ФОП "Мошнягун Наталія Іванівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2492404047

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.06.2025 13:09
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000035
Дата створення проекту
23.06.2025 16:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:26
Дата публікації висновку про результати
30.06.2025 12:06
Дата завершення усунення порушень
15.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 59-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 23.06.2025 № 59-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-30-002502-a 30.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кропивницького вищого професійного училища (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.05.2025 б/н, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «КІРОВОГРАДБУДТОРГЗБУТ» (далі – ПП «КІРОВОГРАДБУДТОРГЗБУТ»), фізичної особи-підприємця Мошнягун Наталія Іванівна (далі – ФОП Мошнягун Н.І.), протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 10.06.2025 б/н, від 13.06.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.06.2025, договір про закупівлю послуг від 23.06.2025 № 74 на суму 680 837,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Мошнягун Н.І., пояснення надані Замовником 26.06.2025, 27.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Поряд з цим, пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднюються в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону). Згідно із пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником у електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений Договір з усіма додатки до нього лише у форматі PDF. Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього не у машинозчитувальному форматі. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства установлено наступне. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно із абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Проте Замовник на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 41 Закону в електронній системі закупівель разом з Договором не оприлюднив інформацію про ціни на матеріальні ресурси. В ході моніторингу Замовник 26.06.2025 оприлюднив інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства установлено порушення частини 1 статті 41 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ПП «КІРОВОГРАДБУДТОРГЗБУТ», ФОП Мошнягун Н.І., своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з додатками до нього у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.06.2025 00:00
Дата публікації
30.06.2025 12:06
Документи висновку
30.06.2025 12:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з додатками до нього у машинозчитувальному форматі повідомляємо, що КРОПИВНИЦЬКИМ ВИЩИМ ПРОФЕСІЙНИМ УЧИЛИЩЕМ завантажено в електронну систему закупівель Договір з додатками у машинозчитувальному форматі
Дата публікації
30.06.2025 13:14
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт м`якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м. Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-30-002502-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 12:42
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 12:45
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт м`якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м. Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-30-002502-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Замовник протокольним рішення уповноваженої особи від 10.06.2025 б/н відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Кіровоградбудторгзбут» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме, відсутність у складі пропозиції розрахунку податку на додану вартість. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження відповідності технічної специфікації розміщують в електронній системі закупівель в тому випадку, коли виправлення виявлених невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, замовнику під час вирішення питання щодо застосування положень пункту 43 Особливостей, слід керуватися саме змістом вимоги про усунення невідповідностей та її приналежність до предмета закупівлі, а також враховувати чи призведе виправлення невідповідностей до зміни предмета закупівлі, а не назвою додатка (розділу, пункту тощо) тендерної документації, в якому така вимога міститься. Отже, на підставі викладеного слід зазначити, що надання учаснику закупівлі ТОВ «Кіровоградбудторгзбут» вимоги про усунення невідповідності в частині не надання у складі пропозиції розрахунку податку на додану вартість, не призвело б до зміни предмета закупівлі з поточного ремонту покрівлі. Чому Замовник на виконання вимог пункту 43 Особливостей не розмістив вимогу про усунення виявлених невідповідностей учаснику закупівлі ТОВ «Кіровоградбудторгзбут» в частині надання розрахунку податку на додану вартість, а одразу протокольним рішенням відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 12:44
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 12:47
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт м`якої покрівлі навчального корпусу ВПУ за адресою: вул. Юрія Коваленка, 1 А, м. Кропивницький (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-30-002502-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») ? 2. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення невід`ємного додатку до договору про закупівлю документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в якому обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.06.2025 18:09
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 18:10
-
Відповідь
Пояснення
В прикріплених
Рішеня
26.06.2025 16:14
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення
В прикріплених
Рішеня
26.06.2025 16:15
Замовник
Відповідь
Відповідь щодо додатків до договору
В прикріплених
Рішеня
27.06.2025 07:21
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
681 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 09:00
Замовник:
Кропивницьке вище професійне училище
Контактний телефон:
+380522370391
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
681 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 09:00
Замовник:
Кропивницьке вище професійне училище
Контактний телефон:
+380522370391
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності