Зміст
Вимога про усунення невідповідностей:
1. Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 30.05.2025 № 165/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів:
…
4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації;
…
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема:
1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
…
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» без дати реєстрації та вихідного номера, в якому зазначена певна інформація. Однак, Учасником у першій таблиці некоректно зазначено систему оподаткування Учасника, а саме не відповідно до визначень Податкового Кодексу України, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником у другій таблиці не вірно (некоректно) вказано у колонці «Ціна за одиницю, грн. без ПДВ» суму 4800,00, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації, відповідно до вимог Замовника.
…
2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимоги:
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо));
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме: послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету) та/або абонплата за Старлінк/Starlink та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про виконання аналогічного договору» без дати реєстрації та вихідного номера, копія аналогічного договору № 1 про надання послуг від 02.04.2025 року, копія акту 2 від 30.04.2025 року та лист-відгук із зазначенням певної інформації. Однак, Учасником надана інформація у довідці та надано копії документів про виконання договору за аналогічним предметом закупівлі у 2025 році, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Крім того, Учасником надано копію укладеного договору за аналогічним предметом закупівлі, який не є дійсним, так як дата укладеного Договору № 1 про надання послуг 02 квітня 2025 року, а дата запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи (дата державної реєстрації) ТОВ «С ЛІНК» 07.04.2025 року, що свідчить про недійсність фінансово-господарських операції згідно завантаженого Учасником договору № 1 про надання послуг від 02.04.2025 року.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки та відповідні копії документів, згідно вимог тендерної документації Замовника.
…
5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ:
…
5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
- найменування учасника торгів,
- місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси),
- код за ЄДРПОУ/РНОКПП,
- відомості про керівництво,
- контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності),
- банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку,
- коротка довідка про діяльність учасника,
- інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити.
…
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про учасника» без дати реєстрації та вихідного номера, з певною інформацією. Однак, Учасником у вказаній довідці не зазначено місцезнаходження учасника торгів, а саме: фактичну адресу та контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника із повною інформацією, згідно вимог тендерної документації замовника.
…
5.4. Для юридичних осіб - копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та копію редакції модельного статуту із цифровим кодом, на підставі якого діє учасник.
...
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Рішення №1 Одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «С ЛІНК» від 07.04.2025, який не підписаний засновником вказаного товариства, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, підписану копію рішення засновника про створення юридичної особи, відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
…
5.7. Довідка в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля.
…
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про захист довкілля та безпечність Товару» без дати реєстрації та вихідного номера, в якій відсутня інформація саме про відповідність предмета закупівлі, а саме: Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету) вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, а зазначено щодо відповідності ТОВАРУ, що є невідповідністю те не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, згідно вимог тендерної документації замовника.
…
2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання:
…
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.
…
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) усі документи, що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі документи, які складені Учасником, з дотриманням вимог замовника та вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, відповідно до вимог тендерної документації Замовника.