Показати схожі тендери

Закупівля Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету) від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-001762-a
Id Tender 22a85ecfc5814e98be3291b9462740db
План UA-P-2025-05-30-001233-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.05.2025 10:39
Остання зміна 13.06.2025 19:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
105 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
525 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 10:39 до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 10:39
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 10:39
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00
до 13.06.2025 19:06
Залишилось 4 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 19:06
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 19:06
-
Період уточнень
з 30.05.2025 10:39 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 10:39 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 13.06.2025 19:06
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 13.06.2025 19:06
Основні параметри
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється відповідно до Програми «Обороноздатність» на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
105 000 грн.
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Назва предмета закупівлі
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Очікувана вартість
105 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
525,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Код ДК 021:2015
72720000-3 - Послуги у сфері глобальних мереж
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично надані Послуги здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця до 15-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С ЛІНК"
Пропозиція:
100 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошин Наталя
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 19:06 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 00:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (протокол від 11.06.2025 року № 131/В - кінцева дата та час усунення невідповідностей: до 12 червня 2025 19:48 год.). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник завантажив у складі тендерної пропозиції виправлені та нові документи на виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону, Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 30 травня 2025 № 165/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання, зокрема: … 4. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається подання, зокрема: … 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. … Відповідно до п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагається: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо)); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції, з врахуванням виправлених документів по виявлених невідповідностях Замовником, завантажено нові документи, зокрема документ «Довідка про виконання аналогічного договору» від 12.06.2025 року № 302, копія Договору № 3 про надання послуг, копія Акту № 3 до договору № 3 від 01.05.2025р. та Лист-відгук за підписом директора ТОВ «ТЕПЛОДОМ» із зазначенням інформації про підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Однак, Учасником надано інформацію та копії документів по договору за аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у 2025 році, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та згідно з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, інформація, зазначена у документі «Лист-відгук» за підписом директора ТОВ «ТЕПЛОДОМ» щодо строку дії укладеного із ТОВ «С ЛІНК» Договору № 3 від 01.05.2025 року, суперечить інформації у розділі 8 «СТРОКИ ДІЇ ДОГОВОРУ» завантаженого Учасником копії Договору № 3 про надання послуг від 01 травня 2025 року. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Враховуючи вище наведене, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника без надання 24 години на виправлення відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, а саме Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, оскільки дане право вже було надано учаснику (протокол від 11.06.2025 року № 131/В).
Документи кваліфікації
13.06.2025 19:05
Повідомлення про рішення
13.06.2025 19:05
Скарги та рішення
07.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 10:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 10:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 30.05.2025 № 165/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: … 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; … Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» без дати реєстрації та вихідного номера, в якому зазначена певна інформація. Однак, Учасником у першій таблиці некоректно зазначено систему оподаткування Учасника, а саме не відповідно до визначень Податкового Кодексу України, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником у другій таблиці не вірно (некоректно) вказано у колонці «Ціна за одиницю, грн. без ПДВ» суму 4800,00, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації, відповідно до вимог Замовника. … 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимоги: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо)); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме: послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету) та/або абонплата за Старлінк/Starlink та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про виконання аналогічного договору» без дати реєстрації та вихідного номера, копія аналогічного договору № 1 про надання послуг від 02.04.2025 року, копія акту 2 від 30.04.2025 року та лист-відгук із зазначенням певної інформації. Однак, Учасником надана інформація у довідці та надано копії документів про виконання договору за аналогічним предметом закупівлі у 2025 році, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником надано копію укладеного договору за аналогічним предметом закупівлі, який не є дійсним, так як дата укладеного Договору № 1 про надання послуг 02 квітня 2025 року, а дата запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи (дата державної реєстрації) ТОВ «С ЛІНК» 07.04.2025 року, що свідчить про недійсність фінансово-господарських операції згідно завантаженого Учасником договору № 1 про надання послуг від 02.04.2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки та відповідні копії документів, згідно вимог тендерної документації Замовника. … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: … 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про учасника» без дати реєстрації та вихідного номера, з певною інформацією. Однак, Учасником у вказаній довідці не зазначено місцезнаходження учасника торгів, а саме: фактичну адресу та контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника із повною інформацією, згідно вимог тендерної документації замовника. … 5.4. Для юридичних осіб - копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та копію редакції модельного статуту із цифровим кодом, на підставі якого діє учасник. ... Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Рішення №1 Одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «С ЛІНК» від 07.04.2025, який не підписаний засновником вказаного товариства, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, підписану копію рішення засновника про створення юридичної особи, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. … 5.7. Довідка в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про захист довкілля та безпечність Товару» без дати реєстрації та вихідного номера, в якій відсутня інформація саме про відповідність предмета закупівлі, а саме: Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету) вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, а зазначено щодо відповідності ТОВАРУ, що є невідповідністю те не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, згідно вимог тендерної документації замовника. … 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) усі документи, що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі документи, які складені Учасником, з дотриманням вимог замовника та вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Створено
11.06.2025 19:48
Надати до
12.06.2025 19:48
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
105 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
105 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності