Показати схожі тендери

Закупівля Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Система відеоспостереження в комплекті (відеокамери зовнішнього встановлення та комплектуючі до них, блок безперебійного живлення, програмне забезпечення та інше додаткове обладнання) з монтажем та пусконалагодженням на місцях їх безпосередньої експлуатації) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-001128-a
Id Tender 058862be33204e93b7c9bd2eb47c6c3a
План UA-P-2025-05-30-001309-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.05.2025 09:53
Остання зміна 28.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
545 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 725 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 09:52 до 07.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 09:52
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 09:52
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:19
до 22.08.2025 12:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 14:42
до 28.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.08.2025 12:08
-
Період уточнень
з 30.05.2025 09:52 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 09:52 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:19 до 22.08.2025 12:08
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:19 до 22.08.2025 12:08
Основні параметри
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Система відеоспостереження в комплекті (відеокамери зовнішнього встановлення та комплектуючі до них, блок безперебійного живлення, програмне забезпечення та інше додаткове обладнання) з монтажем та пусконалагодженням на місцях їх безпосередньої експлуатації)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
545 000 грн.
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Система відеоспостереження в комплекті (відеокамери зовнішнього встановлення та комплектуючі до них, блок безперебійного живлення, програмне забезпечення та інше додаткове обладнання) з монтажем та пусконалагодженням на місцях їх безпосередньої експлуатації)
Назва предмета закупівлі
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Система відеоспостереження в комплекті (відеокамери зовнішнього встановлення та комплектуючі до них, блок безперебійного живлення, програмне забезпечення та інше додаткове обладнання) з монтажем та пусконалагодженням на місцях їх безпосередньої експлуатації)
Очікувана вартість
545 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2725,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 13:56
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Система відеоспостереження в комплекті (відеокамери зовнішнього встановлення та комплектуючі до них, блок безперебійного живлення, програмне забезпечення та інше додаткове обладнання) з монтажем та пусконалагодженням на місцях їх безпосередньої експлуатації)
Код ДК 021:2015
32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна
Пропозиція:
496 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1"
Пропозиція:
450 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 13:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 09:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
30.05.2025 09:52
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Бабік
Електронна пошта
Телефон
+380986763130
Замовник
ЄДРПОУ
31043704
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА"
Поштовий індекс
54009
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ АДМІРАЛЬСЬКА, будинок 22
Кваліфікація
Лот № 1 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Система відеоспостереження в комплекті (відеокамери зовнішнього встановлення та комплектуючі до них, блок безперебійного живлення, програмне забезпечення та інше додаткове обладнання) з монтажем та пусконалагодженням на місцях їх безпосередньої експлуатації)
Період вимог/скарг з 10.06.2025 14:42 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:19 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.06.2025 14:42
Повідомлення про рішення
09.06.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 14:42 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 14:42
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.07.2025 13:01 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 08:47 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:44
Довідка НАЗК
02.07.2025 13:01
Повідомлення про рішення
26.06.2025 08:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Звертаємось до Вас з проханням з метою підтвердження інформації, що була передбачена додатками до тендерної документації надати: -довідку, на підтвердження абз. 1 Загальних вимог Додатку 2 " товар має бути новим, якісним та відповідати технічним вимогам та параметрам характеристик предмету закупівлі зазначених у Специфікації та опису товару" -довідку на підтвердження «Функціональними вимогами» «система відеоспостереження повинна бути створена на базі локальної мережі передачі даних без доступу до глобальної мережі Інтернет; • збереження архіву відео не менше 30 діб; • наявність резервного електроживлення (джерела безперебійного живлення) для забезпечення безперервної роботи системи відеоспостереження; • можливість масштабування системи відеоспостереження в майбутньому (збільшення кількості камер, тощо)». -довідку що «*Обладнання повинно бути новим та не мати статусу EOL (End of Life) чи EOS (End of Support)." - гарантійний лист, що "Гарантійний термін на товар від виробника має бути не менше 12 місяців з дати приймання товару згідно видаткової накладної та продовжуватися на термін заміни неякісного товару на якісний у гарантійний період»
Створено
01.07.2025 10:32
Надати до
02.07.2025 10:32
Період вимог/скарг з 11.07.2025 15:22 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 15:20 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
11.07.2025 15:22
Повідомлення про рішення
11.07.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 22.08.2025 12:08 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 15:22 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.08.2025 12:08
Повідомлення про рішення
11.07.2025 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000087
Дата створення проекту
18.08.2025 16:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.08.2025 17:31
Дата публікації висновку про результати
03.09.2025 17:03
Дата завершення усунення порушень
18.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 005-72-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 № 87-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.08.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 18.08.2025 № 87-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-05-30-001128-a 30.05.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
18.08.2025 17:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Миколаївська обласна варта» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 30.05.2025) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1» (далі – ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1») та фізичної особи-підприємця Піскайкіна Ольга Володимирівна (далі – ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна); протоколи уповноваженої особи від 10.06.2025, від 02.07.2025, від 11.07.2025 та від 22.08.2025; рішення Комісії АМКУ 23.06.2025 №9928-р/пк-пз; інформація про відміну процедури закупівлі; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 11.07.2025 відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1» та розпочав розгляд тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються). Відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна 22.08.2025, тобто у строк, що перевищує 20 робочих днів. При цьому, в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення про продовження строків розгляду тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна. Згідно з поясненнями Замовника протокол про продовження строків розгляду тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна датований 18.07.2025. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення частини десятої статті 29 Закону не забезпечив оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строків розгляду тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна, а також не забезпечив розгляд тендерної пропозиції цього учасника в термін до 20 робочих днів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1», виконання рішення Комісії АМКУ– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
03.09.2025 00:00
Дата публікації
03.09.2025 17:03
Документи висновку
03.09.2025 17:03
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.08.2025 14:58
Орган перевірки
29.08.2025 00:00
Документи повідомлення
25.08.2025 14:59
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-012805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати пояснення щодо причин відсутності в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна. 2. Надати пояснення щодо причин відхилення тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна в строк, що перевищує 20 робочих днів від дати початку розгляду цієї тендерної пропозиції. 3. Надати інформацію щодо причин відхилення тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна у відповідності з вимогами пункту 46 Особливостей, а саме: з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.08.2025 09:12
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 09:12
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати пояснення щодо причин відсутності в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна. 2. Надати пояснення щодо причин відхилення тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна в строк, що перевищує 20 робочих днів від дати початку розгляду цієї тендерної пропозиції. 3. Надати інформацію щодо причин відхилення тендерної пропозиції ФОП Піскайкіна Ольга Володимирівна у відповідності з вимогами пункту 46 Особливостей, а саме: з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Запит, оприлюднений в електронній системі закупівль 26.08.2025 об 09:12:24, вважати недійсним. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.08.2025 09:21
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 09:22
-
Відповідь
Пояснення стосовно запиту від 25.08.2025
На виконання запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу Південним офісом Держаудитслужби процедури закупівлі за ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Система відеоспостереження в комплекті (відеокамери зовнішнього встановлення та комплектуючі до них, блок безперебійного живлення, програмне забезпечення та інше додаткове обладнання) з монтажем та пусконалагодженням на місцях їх безпосередньої експлуатації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-001128-a), Комунальне підприємство «Миколаївська обласна варта», яка є замовником в розумінні законодавства надає пояснення по суті затребуваної інформації. Стосовно питання першого повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався шляхом порівняння цін на відповідні послуги за наданими комерційними пропозиціями. (копії комерційних пропозицій додаються). Стосовно питання другого, надаємо інформацію, що Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України №1266 від 16.12.2020р., що набрала чинності 19.12.2020р. та нею було внесено зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016р. №710 "Про ефективне використання державних коштів". Зокрема, серед іншого внесені зміни до пункту 4-1 такого змісту: "4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель." Отже, з наведених норм вбачається, що змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України №1266 від 16.12.2020 року, було покладено зобов`язання щодо виконання розпорядження щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель на замовників, що проводять тендерні закупівлі. Тобто, з 19.12.2020 року Кабінетом Міністрів України головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити, а органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. Крім того, Кабінет Міністрів України, при внесенні змін до постанови № 710, не вніс зміни до пункту 4, а доповнив постанову № 710 новим пунктом 4-1, яким встановлено окремі вимоги для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктів господарювання державного сектору економіки. Отже, постанова № 710 містить окремі вимоги та розмежовує окремо органи місцевого самоврядування (пункт 4) та окремо головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) (пунктом 4-1). Відповідно до абз.11 ч.1 ст.1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст (ч.2 ст.2 цього ж Закону). Система місцевого самоврядування, серед іншого, включає: виконавчі органи сільської, селищної, міської ради (ч.1 ст.5 Закону № 280/97-ВР). Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади (ч.2 ст.11 Закону № 280/97-ВР). Відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства і питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу врегульовані Бюджетним кодексом України (далі - БК України). Бюджети місцевого самоврядування - бюджети сільських, селищних, міських територіальних громад, а також бюджети районів у містах (у разі утворення районних у місті рад) (п. 2 ч. 1 ст.2 БК, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин). Бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими (п. 12 ч. 1 ст.2 БК). Одержувач бюджетних коштів - суб`єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету (п. 38 ч. 1 ст.2 БК). Розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов`язань, довгострокових зобов`язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету (п. 47 ч. 1 ст.2 БК). Частиною першою статті 22 Бюджетного кодексу України визначено, що за обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. За бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників (п.2 ч.2 ст. 22 БК). За бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. (п. 3 ч. 2 ст. 22 БК). За правилами частини шостої статті 22 БК України розпорядник бюджетних коштів може уповноважити одержувача бюджетних коштів на виконання заходів, передбачених бюджетною програмою, шляхом доведення йому бюджетних асигнувань та надання відповідних коштів бюджету (на безповоротній чи поворотній основі). Одержувач бюджетних коштів використовує такі кошти відповідно до вимог бюджетного законодавства на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань. Відповідно до пункту 4.1 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 23.08.2012 року № 938, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.09.2012 року за № 1569/21881, головні розпорядники до початку бюджетного періоду визначають мережу розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів, які згідно з рішенням (проектом рішення) про відповідний місцевий бюджет уповноважені на виконання програм та заходів, що проводяться за рахунок коштів бюджету, із обов`язковим зазначенням їх статусу (розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів) та органу Казначейства, в якому вони обслуговуються. Юридична особа, не може одночасно мати статус розпорядника бюджетних коштів та одержувача бюджетних коштів (п. 4.5). Аналіз наведених вище положень бюджетного законодавства дає підстави для висновку, що головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути як місцеві державні адміністрації та її структурні підрозділи, так і виконавчі органи та апарати місцевих рад та їх структурні підрозділи. У свою чергу, одержувачами бюджетних коштів є юридичні особи - суб`єкти господарювання, які використовують такі кошти відповідно до плану їх використання. КП «Миколаївська обласна варта», як юридична особа, є підприємством, заснованим на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, інтереси яких у межах повноважень, визначених чинним законодавством України, представляє Миколаївська обласна рада. Миколаївська обласна рада як засновник здійснює управління Підприємством безпосередньо та/або через орган управління, що визначається Миколаївською обласною радою (п.1.1 Статуту КП «Миколаївська обласна варта»). Джерелами формування майна та коштів Підприємства є, зокрема, кошти, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг); кошти, отримані за договорами з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення; цільові кошти, виділені з бюджетів усіх рівнів; кошти від передачу в оренду майна відповідно до вимог чинного законодавства; банківські кредити, інші джерела фінансування, не заборонені законом. Враховуючи викладене, КП «Миколаївська обласна варта» не являється розпорядником бюджетних коштів (є одержувачем бюджетних коштів) та не входить до складу системи органів місцевого самоврядування. За таких обставин, для КП «Миколаївська обласна варта» дотримання приписів Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016р. №710 "Про ефективне використання державних коштів", і, відповідно, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів не обов`язковим. У зв'язку з цим, відповідна публікація не здійснювалась. Дії КП «Миколаївська обласна варта» з відповідної закупівлі фармацевтичної продукції не пов`язані із не забезпеченням прозорого здійснення закупівель, та не сприяли проявам корупції у цій сфері чи порушенню добросовісної конкуренції. Уповноважена особа Ольга БАБІК
Рішеня
28.08.2025 10:40
Замовник
Відповідь
Надання пояснення на запит від 26.08.2025
Стосовно питання 1 запиту Держаудитслужби від 26.08.2025 стосовно відсутності в електронній системі протоколу про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Даний протокол був датований 18.07.2025 року (в разі необхідності буде додано), проте в системі електронних закупівель неоодноразово відбувались технічні збої, що спричиняло в подальшому несвоєчасне завантаження документів. Принеодноразовій спробі накласти КЕП виникали проблеми. При зверненні до операторів майданчику у відповідь зазначалось, що вони знають про проблеми завантаження в систему на накладення КЕП. Стосовно відхилення пропозиції ФОП Піскайкіна О.В., в ході розгляду пропозиції даного учасника було встановлено невідподповідність технічним вимогам, передбаченими додатком 2 до тендерної документації замовника, а саме в складі своєї тендерної пропозиції учасником було надано інформацію про відповідність технічним вимогам замовника у вигляді перенесеної на власний бланк та підписаної інформації, яка була скопійована з додатку 2 замовника. Крім цього, в складі тендерної пропозиції надано довідку щодо запропонованого облааднання та матеріальних ресурсів, яка знову ж таки не відповідала додатку 2, а саме в перелік увійшли кабелі, гаки, затискачі, стрічки тощо, що не було передбачено технічними вимогами замовника (дана довідка учасника додається).
Рішеня
29.08.2025 13:46
Замовник
Документи повідомлення
29.08.2025 13:47
-
Відповідь
Надання пояснення на запит від 26.08.2025
Надання пояснень на питання, що містяться в запиті від 26.08.2025 о 9:12, надано в інформації на запит від 26.08.2025 о 9:21, оскільки в даному запиті зазначено, що запит від 26.08.2025 щ 9:12 вважати недійсним
Рішеня
01.09.2025 08:43
Замовник
Документи повідомлення
01.09.2025 08:44
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
545 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА"
Контактний телефон:
+380986763130
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
545 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА"
Контактний телефон:
+380986763130
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності