Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а від 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-001060-a
Id Tender e564dd1e43234305b9f713b19c1902ed
План UA-P-2025-05-30-001096-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.05.2025 09:50
Остання зміна 29.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 157 940 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 579.4 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 09:49 до 13.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 09:49
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 09:49
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 12:20
до 23.06.2025 17:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 17:30
до 29.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.06.2025 17:35
-
Період уточнень
з 30.05.2025 09:49 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 09:49 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 12:20 до 23.06.2025 17:35
Період кваліфікації
з 16.06.2025 12:20 до 23.06.2025 17:35
Основні параметри
Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 157 940 грн.
Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а
Очікувана вартість
2 157 940 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21579,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 11:57
Закінчення аукціону
16.06.2025 12:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
34208, Україна, Рівненська область, селище Рокитне, вул. Міцкевича 46а
Дата постачання по
31.10.2025 09:53
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Критерії оцінки
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Пропозиція:
1 932 720 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ"
Пропозиція:
1 798 896 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 11:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 15:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гайдиш Ігор Степанович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380960135639
Факс
+380365535792
Замовник
ЄДРПОУ
38791081
Повна назва
5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області
Поштовий індекс
34500
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Сарни
Адреса
Європейська, 41
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а
Період вимог/скарг з 17.06.2025 17:30 по 20.06.2025 12:43
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 12:20 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 17:30
Довідка НАЗК
17.06.2025 17:30
Повідомлення про рішення
17.06.2025 17:28
Пропозиція, що перемогла
16.06.2025 12:20
Витяг з ЄДР
16.06.2025 12:20
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.06.2025 13:47 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 12:43 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна документація містить такі вимоги: Згідно Додатку 4 до тендерної документації, а саме Розділу 8 Технічного завдання "Крокв'яна система та покрівля" замовником зазначено, що Олійне фарбування білилами металоконструкцій за два рази здійснюється в кількості 1,543 м2. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 (наданому переможцем ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" в складі свої тендерної пропозиції у файлі під назвою «Кошторис.pdf») в Розділі 8. "Крокв’яна система та покрівля" вказано, що Олійне фарбування білилами металоконструкцій за два рази здійснюється в кількості 154,3 м2. Вищезгадана невідповідність не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей оскільки стосується технічні, якісні характеристики та призведе до зміни вартості.
Документи кваліфікації
20.06.2025 13:47
Повідомлення про рішення
20.06.2025 13:45
Пропозиція, що перемогла
20.06.2025 12:43
Витяг з ЄДР
20.06.2025 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:48
Період вимог/скарг з 23.06.2025 17:35 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 13:47 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-03-01 (наданому Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" в складі свої тендерної пропозиції у файлі під назвою «4. ДЦ_2.pdf») в Розділі 1. "Монтаж системи пожежної сигналізації» вказано .наявність додатково 3 оповіщувачів під назвою «Резерв» , що не передбачено Додатком 4, і відповідно до п.6 Якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником (надати лист-згоду).Разом з цим у відомості ресурсів до локального кошторису № 02-03-01 в складі свої тендерної пропозиції у файлі під назвою «4. ДЦ_2.pdf» наявна кількість оповіщувачів у кількості 8 одиниць, що не відповідає вимогам зазначених у Додатку 4 до тендерної документації, а саме Розділу 1 Технічного завдання " Влаштування комплексу систем протипожежного захисту ". Даний вид ресурсу впливає на загальну кошторисну вартість. Вищезгадана невідповідність не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей оскільки стосується технічних, якісних характеристик та призведе до зміни вартості.
Документи кваліфікації
23.06.2025 17:35
Повідомлення про рішення
23.06.2025 17:33
Пропозиція, що перемогла
20.06.2025 13:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 09:48
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000102
Дата створення проекту
23.06.2025 17:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:53
Дата публікації висновку про результати
27.06.2025 14:39
Дата завершення усунення порушень
12.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 57-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.06.2025 № 57-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-05-30-001060-a 30.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівненській області (далі – Замовник) UA-P-2025-05-30-001096-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.06.2025 № 147 та додатками до неї (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ», Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (в частині правомірності відхилення); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій від 20.06.2025 № 147/3, від 23.06.2025 № 147/4; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 26.06.2025. В електронній системі закупівель 30.05.2025 разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі Замовником оприлюднено тендерну документацію з додатками до неї. Замовником 06.06.2025 завантажено перелік змін до пункту 4.1 Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі- Додаток 1), а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), які зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації (Технічне завдання).», а також завантажено Додаток 1 із внесеними мінами. Проте, Додаток 4 до тендерної документації в новій редакції Замовником не завантажено, в той час як згідно з п. 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Таким чином Замовником не дотримано вимоги пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.06.2025 00:00
Дата публікації
27.06.2025 14:39
Документи висновку
27.06.2025 14:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області зобов'язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, та направити УО на навчання з питань закупівель. Разом з тим повідомляємо, що в зв'язку з штанто-реогранізаціними заходами буде утворено сектор закупівель, що має підвищити їх ефектиність та дотримання порядку їх проведення .
Дата публікації
30.06.2025 12:34
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-30-001060-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 14:28
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 14:29
-
Відповідь
Відповідь
1 . Очікувана вартість предмета закупівлі: 2`157`940.00грн (два мільйона сто п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот сорок грн.00 коп) в тому числі ПДВ. Відповідно до експертної оцінки №199-В-24 та «Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» 2.Посилання за яким наявна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі https://rv.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivl/zbhzhhzd.
Рішеня
26.06.2025 09:35
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 157 940 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 10:00
Замовник:
5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області
Контактний телефон:
+380960135639
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 157 940 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 10:00
Замовник:
5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області
Контактний телефон:
+380960135639
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності