Показати схожі тендери

Закупівля Лист товщ. 12,0 ст 20 ; Лист товщ. 1,5 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 2,0 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 3,0 (1,25*2,5) - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. від Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-000357-a
Id Tender c7dab1de06584a84a0508044b05eb6af
План UA-P-2025-05-30-000357-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.05.2025 08:50
Остання зміна 13.06.2025 16:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
84 229.31 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
842.29 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 08:49 до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 08:49
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 08:49
до 04.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:00
-
Залишилось 3 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 15:37
до 19.06.2025 00:00
Період уточнень
з 30.05.2025 08:49 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 08:49 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:00
Основні параметри
Лист товщ. 12,0 ст 20 ; Лист товщ. 1,5 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 2,0 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 3,0 (1,25*2,5) - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
84 229.31 грн.
Лист товщ. 12,0 ст 20 ; Лист товщ. 1,5 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 2,0 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 3,0 (1,25*2,5) - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Назва предмета закупівлі
Лист товщ. 12,0 ст 20 ; Лист товщ. 1,5 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 2,0 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 3,0 (1,25*2,5) - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Очікувана вартість
84 229.31 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
842,29
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 13:37
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:00
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 580 (кілограми)
Лист товщ. 12,0 ст 20
Опис предмета закупівлі
Лист товщ. 12,0 ст 20
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
580
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.07.2025 00:00
Позиція : №2 114 (кілограми)
Лист товщ. 1,5 (1,25*2,5)
Опис предмета закупівлі
Лист товщ. 1,5 (1,25*2,5)
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
114
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.07.2025 00:00
Позиція : №3 102 (кілограми)
Лист товщ. 2,0 (1,25*2,5)
Опис предмета закупівлі
Лист товщ. 2,0 (1,25*2,5)
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
102
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.07.2025 00:00
Позиція : №4 159 (кілограми)
Лист товщ. 3,0 (1,25*2,5)
Опис предмета закупівлі
Лист товщ. 3,0 (1,25*2,5)
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
159
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
Пропозиція:
82 889.64 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КИЗИМА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
67 805 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 13:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 08:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
30.05.2025 08:49
Тендерна документація
30.05.2025 08:49
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Усова
Електронна пошта
Телефон
+380532567500
Сайт:
http://arz.pl.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08804689
Повна назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Поштовий індекс
36007
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Решетилівська, 53
Кваліфікація
Лот № 1 Лист товщ. 12,0 ст 20 ; Лист товщ. 1,5 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 2,0 (1,25*2,5) ; Лист товщ. 3,0 (1,25*2,5) - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Період вимог/скарг з 13.06.2025 15:37 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:37
Повідомлення про рішення
09.06.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 08:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 08:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником в його тендерній пропозиції, тому звертаю Вашу увагу на Додаток 1 Тендерної документації «Кваліфікаційни критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність встановленим критеріям» п.3 - копії/ю документів/у ( накладних) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. А також зверніть увагу на особісті документи.
Створено
12.06.2025 15:34
Надати до
13.06.2025 15:34
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 15:37 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 08:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 08:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником в його тендерній пропозиції, тому звертаю Вашу увагу на Додаток 1 Тендерної документації «1. Відомості про Учасника... який повинен бути на фірмовому банку і підписан (прізвище, ініціали, підпис керівника, або уповноваженої особи, підприємства, організації, установи, або фізичної особи-підприємця) з печаткою підприємства. Розділ ІІІ: прошу Вас надати: «1.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток 1 до тендерної документації), завірений підписом уповноваженої особи або керівника та печаткою підприємства». Додаток 1, п.4, пп.12 док-ти, які підтверджують місцезнаходження керівника підприємства. Також звертаю Вашу увагу, у зв’язку із втратою чинності Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», що робить неможливим використання удосконаленого електронного підпису (УЕП), відповідно до п 1. Розділу ІІІ тендерної документації «учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису», а саме КЕП. (Учасник підписує документи, надані на підтвердження усунення невідповідностей кваліфікованим електронним підписом, а також, за можливості, тендерної пропозиції).
Створено
13.06.2025 15:44
Надати до
14.06.2025 15:44
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
84 229.31 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Контактний телефон:
+380532567500
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
84 229.31 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Контактний телефон:
+380532567500
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності