Показати схожі тендери

Закупівля Пакети для сміття поштучно від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-012377-a
Id Tender bee3a041aeaf4a5f92ec1056ea55efb4
План UA-P-2025-05-29-014082-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.05.2025 18:20
Остання зміна 26.06.2025 11:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 038 608 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 386.08 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 18:15 до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 18:15
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 18:15
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 13:50
до 13.06.2025 14:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:51
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 14:51
до 26.06.2025 11:55
Період уточнень
з 29.05.2025 18:15 до 05.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 18:15 до 05.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 13:50 до 13.06.2025 14:51
Період кваліфікації
з 09.06.2025 13:50 до 13.06.2025 14:51
Основні параметри
Пакети для сміття поштучно
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 038 608 грн.
Пакети для сміття поштучно
Назва предмета закупівлі
Пакети для сміття поштучно
Очікувана вартість
2 038 608 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20386,08
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 000
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 13:15
Закінчення аукціону
09.06.2025 13:50
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 347 700 (штуки)
Пакети для сміття
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
347 700
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61044, Україна, Харківська область, Харків, Тракторна, 12а
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 25 000 (штуки)
Пакети для сміття
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
25 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61044, Україна, Харківська область, Харків, Тракторна, 12а
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №3 102 500 (штуки)
Пакети для сміття
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
102 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, Євгенівська, 53а
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ"
Пропозиція:
1 197 504 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ГМВ"
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК "НОВІС"
Пропозиція:
1 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЕРТИКАЛЬ-С ЛТД"
Пропозиція:
1 539 648 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 13:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 12:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євгеній Чуйко
Електронна пошта
Телефон
+380577253217
Замовник
ЄДРПОУ
40848524
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Конторська, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Пакети для сміття поштучно
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:51 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 13:50 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:52
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:51
Повідомлення про рішення
09.06.2025 13:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 18:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 18:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 № 11/3 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Пакети для сміття поштучно» за кодом ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-29-012377-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: За результатами розгляду банківської гарантії № 1589/06/А/BG від 03.06.2025 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ" (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2025-05-29-012377-a щодо предмету закупівлі «Пакети для сміття поштучно» за кодом ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття, повідомляю: зміст банківської гарантії № 1589/06/А/BG від 03.06.2025 р., відповідає умовам тендерної документації та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі — Наказ № 2628). банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано копію витягу від 16.08.2021 р.). - на підтвердження повноважень на підписання банківської гарантії начальником Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» надано довіреність від 06.12.2023, зареєстровану в реєстрі за № 5591. Довіреністю начальника Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» уповноважено наступним чином: «з метою представництва, Представнику надаються повноваження, крім перерахованого вище, у межах, що допускаються чинним законодавством України: «1. На підставі рішення уповноваженого колегіального органу Банку (кредитного комітету, іншого уповноваженого органу Банку, уповноваженої особи Банку), до компетенції якого (яких) віднесено прийняття рішення, також вправі від імені Банку: - укладати, змінювати і розривати шляхом підписання договори (правочини) (в тому числі угоди, додаткові договори, додаткові угоди), вчиняти правочини, направлені на встановлення, зміну та припинення цивільних прав та обов’язків, в тому числі, але не обмежуючись: кредитні договори (за якими Банк є кредитором), договори іпотеки (іпотечні договори) (за якими Банк є іпотекодержателем), договори про задоволення вимог іпотекодержателя/заставодержателя, договори застави (за якими Банк є заставодержателем), договори поруки (за якими Банк є кредитором) та інші договори забезпечення (за якими Банк є кредитором, заставодержателем); договори про надання банківських гарантій (за якими Банк є гарантом), гарантії та договори, що укладаються з метою забезпечення виконання зобов?язань за договорами про надання банківських гарантій (за якими Банк с кредитором, заставодержателем)…» Умовами тендерної документації передбачено, що учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. У складі тендерної пропозиції не було надано рішення уповноваженого колегіального органу Банку (кредитного комітету, іншого уповноваженого органу Банку, уповноваженої особи Банку), до компетенції якого (яких) віднесено прийняття рішення, визначене довіреністю, у зв’язку з чим, встановити наявність повноважень на підписання електронної банківської гарантії начальником Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» немає можливості. Враховуючи, що відповідно до Особливостей невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Усунення недоліків можливо шляхом завантаження до електронної системи закупівель рішення уповноваженого колегіального органу Банку (кредитного комітету, іншого уповноваженого органу Банку, уповноваженої особи Банку), до компетенції якого (яких) віднесено прийняття рішення про надання Банком Гарантії.
Створено
12.06.2025 12:27
Надати до
13.06.2025 12:27
Угоди
UA-2025-05-29-012377-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2506/25
939 204 грн.
782 670 грн.
З ПДВ
Підписано
25.06.2025
Строк дії договору з
25.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
347 700 (штуки)
Пакети для сміття
Номенклатура
Пакети для сміття
Кількість
347 700
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
25 000 (штуки)
Пакети для сміття
Номенклатура
Пакети для сміття
Кількість
25 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32444596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ"
Повна назва
ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40877445

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.06.2025 11:54
-
26.06.2025 11:54
-
UA-2025-05-29-012377-a-b2
Підписаний і діє
Номер
293-06/НХ
258 300 грн.
215 250 грн.
З ПДВ
Підписано
25.06.2025
Строк дії договору з
25.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
102 500 (штуки)
Пакети для сміття
Номенклатура
Пакети для сміття
Кількість
102 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04805918

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ"
Повна назва
ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40877445

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.06.2025 11:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 038 608 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380577253217
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 038 608 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380577253217
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності