Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від "АЗС ОККО" до вул. Грішина) в м. Жмеринка Вінницької області від Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-012169-a
Id Tender f954514618594f949327e894f98a961e
План UA-P-2025-05-29-014081-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.05.2025 17:38
Остання зміна 04.07.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 638 445.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
96 384.45 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 17:37 до 13.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 17:37
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 17:37
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 08:00
до 23.06.2025 17:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 17:47
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 17:47
до 04.07.2025 11:20
Період уточнень
з 29.05.2025 17:37 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 17:37 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 08:00 до 23.06.2025 17:47
Період кваліфікації
з 13.06.2025 08:00 до 23.06.2025 17:47
Основні параметри
Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від "АЗС ОККО" до вул. Грішина) в м. Жмеринка Вінницької області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 638 445.2 грн.
Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від "АЗС ОККО" до вул. Грішина) в м. Жмеринка Вінницької області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від "АЗС ОККО" до вул. Грішина) в м. Жмеринка Вінницької області
Очікувана вартість
9 638 445.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
96384,45
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від "АЗС ОККО" до вул. Грішина) в м. Жмеринка Вінницької області
Код ДК 021:2015
45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Київська
Дата постачання з
01.07.2025 17:38
Дата постачання по
30.11.2026 17:38
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"
Пропозиція:
9 599 899.72 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 17:37
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Худенко Тетяна Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380433250100
Факс
+380433250100
Замовник
ЄДРПОУ
25509242
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Поштовий індекс
23100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Жмеринка
Адреса
вулиця Центральна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від "АЗС ОККО" до вул. Грішина) в м. Жмеринка Вінницької області
Період вимог/скарг з 23.06.2025 17:47 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 08:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 17:47
Довідка НАЗК
23.06.2025 17:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.06.2025 13:17
Електроний протокол про продовження строку
13.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 17:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 17:33
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи велику кількість документів які подані Учасником процедури закупівлі, необхідністю їх всебічного та детального розгляду виникла необхідність у продовженні терміну розгляду тендерної пропозиції Учасника.
Дата продовження строку розгляду
20.06.2025 13:16
Дата кінця розгляду
12.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинні надати «Довідку складену у довільній формі за підписом керівника та завірена печаткою (у разі наявності) учасника, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази які учасник планує залучити для надання послуг згідно технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).» Відповідно до п.1.1.2 «Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що зазначені в довідці учасник процедури закупівлі має надати», зокрема: - посвідчений власником документ, що підтверджує право власності (договір купівлі/продажу, видаткова накладна, інвентарна картка, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо); - документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг, тощо) з усіма додатками. (Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг); - гарантійний лист від власника транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі, у разі якщо таку техніку взято в оренду, лізинг, чи залучено по договору надання послуг, тощо; - підтвердження, що власник обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не перебуває у стані банкрутства та/або ліквідації; - на будівельні (дорожні) машини, зазначені в довідці, надається свідоцтво про реєстрацію відповідної машини, виданий уповноваженим на здійснення реєстрації органом. В складі тендерної пропозиції ТОВ «БМФ ЕТАЛОН-БУД» міститься довідка про наявність МТБ (файл «1. Довідка МТБ.pdf»). В довідці про наявність МТБ відсутня техніка яку Учасник планує залучати для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно ПВР, а саме: - Загальний вантажний бортовий MERCEDES-BENZ 1824 - Спеціалізований вантажний цистерна ЗИЛ 130 - Відсутній документи що підтверджують наявність та право користування вищевказаною технікою. - Договір оренди обладнання №10/06-ВНБК від 10.06.2025р. містить подвійне ім’я та по батькові Орендодавця. 2. Відповідно до п. 1.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинні надати «Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність асфальтобетонного заводу в Учасника закупівлі, а також підтверджуючі документи на право власності асфальтобетонного заводу» - В складі тендерної пропозиції Учасника міститься договір оренди АБЗ №18/04-25 від 18.04.2025р. (файл «2.1. Договір оренди АБЗ.pdf»), який містить подвійне ім’я та по батькові Орендодавця. 3. Відповідно до п. 1.1.4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинні надати зокрема «документи що підтверджують наявність в лабораторії повірених вимірювальних приладів» - В складі пропозиції Учасник надав атестати про придатність до використання лабораторного обладнання (файл «4.4. Лабораторне обладнання повірене.pdf»). Проте, зі складу документів не зрозуміло чи відносяться ці документи до лабораторії яку планує залучати Учасник до виконання робіт за предметом закупівлі. 4. Відповідно до п. 1.1.4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинні надати зокрема «фотографії своєї бази (або виробничого майданчика), де зберігається відповідна техніка та обладнання, в т.ч. асфальтобетонний завод із зазначенням дати, часу та місця зйомки (не раніше дати оголошення закупівлі). Фотографії надаються разом із супровідним листом, в якому зазначаються дані геолокації вищевказаних обєктів» - В складі пропозиції Учасника відсутні фотографії бази де зберігається відповідна техніка та обладнання. 5. Відповідно до п. 1.2.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинні надати зокрема довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікацій разом з підтверджуючими документами на працівників які вказані в такій довідці. - В складі тендерної пропозиції Учасника виявлена наступна невідповідність: в довідці про наявність працівників під №23 є працівник Білоус Володимир Михайлович. На це ж ім’я виданий і наказ про прийняття на роботу. Проте в формі Д1 вказаний працівник Білоус Віктор Михайлович. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Надати оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням усієї необхідної техніки та обладнання необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі разом з підтверджуючими документами відповідно до вимог п. 1.1.1 тендерної документації Замовника. 2. Надати оновлені договір №10/06-ВНБК від 10.06.2025р., та договір №18/04-25 від 18.04.2025р. 3. Надати балансову довідку чи інший документ який підтверджує наявність в лабораторії вимірювальних приладів. 4. Надати фотографії своєї бази (або виробничого майданчика), де зберігається відповідна техніка та обладнання 5. Виправити невідповідність з працівником Білоус Володимир/Віктор Михайлович.
Створено
20.06.2025 13:23
Надати до
21.06.2025 13:23
Договір
UA-2025-05-29-012169-a-a1
Підписаний і діє
Номер
193
9 599 899.72 грн.
7 999 916.43 грн.
З ПДВ
Підписано
03.07.2025
Строк дії договору з
03.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від "АЗС ОККО" до вул. Грішина) в м. Жмеринка Вінницької області
Номенклатура
Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від "АЗС ОККО" до вул. Грішина) в м. Жмеринка Вінницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
9 599 899.72
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 листопада 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25509242

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41925143

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.07.2025 11:20
Повідомлення про договір
04.07.2025 11:19
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000013
Дата створення проекту
30.06.2025 12:15
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 16:53
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.06.2025 №94-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 30.06.2025 №94-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-05-29-012169-a, 29.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 16:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Київська (від «АЗС ОККО» до вул. Грішина) в м. Жмеринка Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-29-012169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління), затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 1.1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату (виданого на ім’я виробника асфальтобетону) на: систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018; систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015; систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, оскільки вказаним учасником у складі тендерної пропозиції надані сертифікати за зазначеними ДСТУ, дія яких призупинена з 28.04.2025? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.07.2025 17:42
Орган перевірки
05.07.2025 00:00
Документи повідомлення
01.07.2025 17:43
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надаємо експертний висновок в якому вказана запитана інформація 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. https://docs.google.com/document/d/1ex_rxlEVVkWACaNnSVFc1v4fQlhoh8sB/edit 3. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 1.1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату (виданого на ім’я виробника асфальтобетону) на: систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018; систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015; систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, оскільки вказаним учасником у складі тендерної пропозиції надані сертифікати за зазначеними ДСТУ, дія яких призупинена з 28.04.2025? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк. В складі тендерної пропозиції Учасником надано скановані копії сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018; - систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015; - системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 файл «3. Cертифікати ISO 9001_14001_45001_37001_14031_39001_28000.pdf». Відповідно до інформації викладеній у файлі, дія вищевказаних сертифікатів припиняється не раніше 2026 року.
Рішеня
04.07.2025 11:57
Замовник
Документи повідомлення
04.07.2025 11:57
-
04.07.2025 11:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 638 445.2 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 08:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380433250100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 638 445.2 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 08:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380433250100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності