Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні твердолистяних порід від Солобковецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-011612-a
Id Tender 8bfa3200bd1548a7a77836d708ffd8c9
План UA-P-2025-05-26-008820-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.05.2025 16:53
Остання зміна 19.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 16:52 до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 16:52
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 16:52
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00
до 13.06.2025 13:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 13:54
до 19.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.06.2025 13:54
-
Період уточнень
з 29.05.2025 16:52 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 16:52 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00 до 13.06.2025 13:54
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00 до 13.06.2025 13:54
Основні параметри
Дрова паливні твердолистяних порід
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
500 000 грн.
Дрова паливні твердолистяних порід
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні твердолистяних порід
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
15 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні твердолистяних порід
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
274
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
32162, Україна, Хмельницька область, село Солобківці, вул. Амосова академіка, будинок 4
Дата постачання по
31.12.2025 16:53
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гаргаун Яна Вікторівна
Пропозиція:
473 472 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сусло Олена Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380385329336
Факс
+380385329336
Замовник
ЄДРПОУ
26158425
Повна назва
Солобковецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю
Поштовий індекс
32162
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
село Солобківці
Адреса
вул. Амосова академіка, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні твердолистяних порід
Період вимог/скарг з 13.06.2025 13:54 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 00:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
згідно протокольного рішення №208 від 13.06.2025 року
Документи кваліфікації
13.06.2025 13:53
Повідомлення про рішення
06.06.2025 04:07
Витяг з ЄДР
06.06.2025 04:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, яка виконана згідно Форми №1 цього Додатку.» Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «11 Довідка про договори досвіду.pdf», де міститься довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) вих №11 від 05.06.2025 р. Однак, при заповненні інформації в колонці 2 «Замовник, місцезнаходження, № телефону, код ЄДРПОУ» Учасником невірно вказано інформацію, яка передбачена вимогою тендерної документації. 2. Відповідно до Розділу ІІІ «ІНШІ ВИМОГИ» Додатку №3 до тендерної документації, Замовником встановлено таку вимогу до Постачальника: Постачальник повинен бути зареєстрований і/або здійснювати господарську діяльність на території Хмельницької області, що підтверджується відповідними реєстраційними документами (Витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР)/ Довідка з податкової (ДПС) про взяття на облік/ Статут (для юридичних осіб)/ договір оренди складського чи виробничого приміщення, офісу тощо — на території Хмельницької області). Крім того, відповідно до пункту 4 розділу ІІІ «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист із зазначенням місця реєстрації та/або здійснення господарської діяльності. Учасником на підтвердження виконання вимоги пункту 4 розділу ІІІ Додатку №1 до тендерної документації, надано документ «24 Довідка про місцезнаходження.pdf», що містить довідку вих. №24 від 05.06.2025 р., в якій вказано інформацію про місце здійснення господарської діяльності. У довідці вказано наступну інформацію: місце реєстрації – 49115, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Зоопаркова, будинок 11-А, місце здійснення господарської діяльності — Дніпропетровська та Хмельницька область. Однак, наданий документ не підтверджує відповідність вимозі щодо реєстрації та/або здійснення господарської діяльності саме на території Хмельницької області. 3. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «6. Якщо Учасник не є виробником товару, в складі пропозиції Учасник повинен надати документ від виробника, щодо підтвердження можливості здійснення поставки всього об’єму товару, який передбачено тендерною документацією.» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документ від виробника, щодо підтвердження можливості здійснення поставки всього об’єму товару, який передбачено тендерною документацією. 4. Відповідно до пункту 6 Розділу V. «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАННЯ УЧАСНИКОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «6. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг або НБУ (як «Правила» так і «Програма»).» Учасником в складі пропозиції надано архівний файл «гарантія.zip» який містить документи до забезпечення тендерної пропозиції з додатками. Однак, Учасником в складі пропозиції не надано внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг або НБУ (як «Правила» так і «Програма»). 5. Відповідно до пункту 11 Розділу V. «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАННЯ УЧАСНИКОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «11. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим Національною комісією або НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії.» Учасником в складі пропозиції надано архівний файл «гарантія.zip» який містить документи до забезпечення тендерної пропозиції з додатками. Однак, Учасником не надано листа від страхової компанії із зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі. 6. Відповідно до пункту 14 Розділу V. «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАННЯ УЧАСНИКОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «14. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону.» Учасником в складі пропозиції надано архівний файл «гарантія.zip» в якому містяться документи до забезпечення тендерної пропозиції з додатками. Однак, Учасником в складі пропозиції допущено ряд помилок під час оформлення страхової гарантії та не враховано вимоги вищевказаного наказу (Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»), а саме: 1) в абзаці про «найменування бенефіціара» не вказано категорію бенефіціара, 2) після абзацу "Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі:" відсутній абзац про «Назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», 3) у фразі «3. … гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги …» – у страховій гарантії має бути чітко вказано, які саме дні "5 робочих днів» чи «5 банківських днів», 4) у абзаці "Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк)." – дана вимога стосується виключно банків, що суперечить вимогам тендерної документації, 5) у страховій гарантії відсутня інформація про програмний комплекс, зокрема "з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекc та його версію", 6) на страхову гарантію накладено лише кваліфікований електронний підпис (КЕП), але відсутній КЕП (печатка). ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 2. Пункт 4 розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації; 3. Пункт 6 розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації; 4. Пункт 6 Розділу V Додатку № 1 до тендерної документації; 5. Пункт 11 Розділу V Додатку № 1 до тендерної документації; 6. Пункт 14 Розділу V Додатку № 1 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, які вимагалися пп. 2.1 п. 2 Розділу I «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації. 2. Надати документи, які вимагалися п. 4 Розділу ІІI «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до тендерної документації. 3. Надати документи, які вимагалися п. 6 Розділу ІІI «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до тендерної документації. 4. Надати документи, які вимагалися п. 6 Розділу V «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАННЯ УЧАСНИКОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку №1 до тендерної документації. 5. Надати документи, які вимагалися п. 11 Розділу V «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАННЯ УЧАСНИКОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку №1 до тендерної документації. 6. Надати документи, які вимагалися п. 14 Розділу V «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАННЯ УЧАСНИКОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
11.06.2025 17:49
Надати до
12.06.2025 17:49
Торги не відбулися
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
Солобковецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю
Контактний телефон:
+380385329336
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
Солобковецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю
Контактний телефон:
+380385329336
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності