Показати схожі тендери

Закупівля Відеокамери та відеореєстратори від Військова частина 2144.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-011605-a
Id Tender 33bad9a17f2d4077b473117edd471b86
План UA-P-2025-05-29-010818-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 16:48
Остання зміна 12.06.2025 14:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
630 630 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 306.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 16:47 до 06.06.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 16:47
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 16:47
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 15:59
до 11.06.2025 14:08
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 14:08
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 14:08
-
Період уточнень
з 29.05.2025 16:47 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 16:47 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 15:59 до 11.06.2025 14:08
Період кваліфікації
з 09.06.2025 15:59 до 11.06.2025 14:08
Основні параметри
Відеокамери та відеореєстратори
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
630 630 грн.
Відеокамери та відеореєстратори
Назва предмета закупівлі
Відеокамери та відеореєстратори
Примітки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість
630 630 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6306,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 15:30
Закінчення аукціону
09.06.2025 15:59
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 70 (штуки)
ІР відеокамера
Опис предмета закупівлі
ІР відеокамера
Код ДК 021:2015
32333000-6 - Апаратура для відеозапису та відео відтворення
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №2 70 (штуки)
ІР відеокамера
Опис предмета закупівлі
ІР відеокамера
Код ДК 021:2015
32333000-6 - Апаратура для відеозапису та відео відтворення
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №3 6 (штуки)
ІР відеореєстратор
Опис предмета закупівлі
ІР відеореєстратор
Код ДК 021:2015
32333000-6 - Апаратура для відеозапису та відео відтворення
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після поставки Товару та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений Товар (далі – рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акта приймання – передачі товарів).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити Товар у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, протягом 5 (п’яти) днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Постачальник зобов’язується поставити Замовнику Товар в будь якому випадку до 01.09.2025 року включно. Поставка Товару може бути здійснено партіями, в такому разі розрахунки здійснюються за поставлений Товар.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ"
Пропозиція:
583 568 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Пропозиція:
621 290 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛІНТУ"
Пропозиція:
589 874 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 15:30
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Філіпчак Наталія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
80322390194
Замовник
ЄДРПОУ
14321653
Повна назва
Військова частина 2144
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Відеокамери та відеореєстратори
Період вимог/скарг з 11.06.2025 14:08 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 15:59 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити тендерну пропозицію учасника - ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ" (ЄДРПОУ 41944852) як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. 2. Визначити учасника - ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ" (ЄДРПОУ 41944852) переможцем процедури закупівлі та оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель. 3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме: з учасником – ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ" (ЄДРПОУ 41944852).
Документи кваліфікації
11.06.2025 14:08
Довідка НАЗК
11.06.2025 14:08
Повідомлення про рішення
09.06.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Пунктом 1 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) УЧАСНИКИ повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: – оригінал/копія попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками (у т.ч. додатковими угодами у разі їх укладання) на постачання аналогічного товару, що відповідають предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти надання послуг та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «відеокамери» або «відеореєстратори» або поставки товару подібного предмету закупівлі. В складі тендерної пропозиції Учасником надано договір від 05.09.2022 № 3 та в даному договорі зазначено, що ціна договору складається із усіх сум видаткових накладних на Товар, який постачається за даним договором окремими партіями. Відповідно до умов пунктів 6.3 та 6.4 договір набуває чинності з моменту підписання й діє до 04.09.2023 року та дія даного договору продовжується на наступний календарний рік, якщо жодна із сторін письмово не повідомить іншу Сторону про розірвання Договору за 20 днів до закінчення строку його дії. Враховуючи документи що надав Учасник та відсутність конкретних кількісних й вартісних показників обсягу постачання товару за цим договором, а також строк його дії, який не дає Замовнику дійти висновку, що договір є таким, що строк його дії минув та, як наслідок що даний договір виконано саме в повному обсязі, як вимагалось умовами тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: оригінал/копія попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками (у т.ч. додатковими угодами у разі їх укладання) на постачання аналогічного товару, що відповідають предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти надання послуг та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель).
Створено
10.06.2025 12:58
Надати до
11.06.2025 12:58
Договір
UA-2025-05-29-011605-a-b1
Очікує підписання
583 568 грн.
583 568 грн.
З ПДВ
Номенклатура
70 (штуки)
ІР відеокамера
Номенклатура
ІР відеокамера
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
70 (штуки)
ІР відеокамера
Номенклатура
ІР відеокамера
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
ІР відеореєстратор
Номенклатура
ІР відеореєстратор
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 2144
Повна назва
Військова частина 2144
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321653

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ"
Повна назва
ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41944852

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
630 630 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
80322390194
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
630 630 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
80322390194
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності