Показати схожі тендери

Закупівля Протипожежне обладнання різне від МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-010699-a
Id Tender 051d63eec05247f989d6cc7daa850b7b
План UA-P-2025-05-29-012528-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.05.2025 16:11
Остання зміна 13.06.2025 14:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
385 316.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 853.17 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 16:10 до 09.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 16:10
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 16:10
до 06.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 14:17
-
Період уточнень
з 29.05.2025 16:10 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 16:10 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 14:17
Основні параметри
Протипожежне обладнання різне
Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місце знаходження замовника: 42009, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівля Протипожежного обладнання різного, а саме Рукав пожежний напірний ? 51 мм, клас 3, 2 ГРН-50, Рукав пожежний напірний ? 77 мм, клас 3, 2 ГРН-80 (код ДК 021:2015 — 44480000-8)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
385 316.5 грн.
Протипожежне обладнання різне
Назва предмета закупівлі
Протипожежне обладнання різне
Очікувана вартість
385 316.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3853,17
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2025 13:54
Закінчення аукціону
10.06.2025 14:17
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 50 (штуки)
Рукав пожежний напірний ? 51 мм, клас 3, 2 ГРН-50
Опис предмета закупівлі
Рукав пожежний напірний ? 51 мм, клас 3, 2 ГРН-50
Код ДК 021:2015
44480000-8 - Протипожежне обладнання різне
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Рукав пожежний напірний ? 77 мм, клас 3, 2 ГРН-80
Опис предмета закупівлі
Рукав пожежний напірний ? 77 мм, клас 3, 2 ГРН-80
Код ДК 021:2015
44480000-8 - Протипожежне обладнання різне
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен сплатити поставлений товар на підставі накладної, підписаній представниками Сторін, не пізніше 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін накладної на поставку Товару, платежами у розмірі фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Кравцова Ганна Вікторівна"
Пропозиція:
385 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Марчук Олександр Павлович
Пропозиція:
370 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.06.2025 13:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 16:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
29.05.2025 16:10
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.05.2025 16:10
Тендерна документація
29.05.2025 16:10
Проект договору
29.05.2025 16:10
Тендерна документація
29.05.2025 16:10
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Городецький
Електронна пошта
Телефон
+380544871050
Замовник
ЄДРПОУ
33219415
Повна назва
МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Поштовий індекс
42009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м. Ромни
Адреса
вул. Рятувальників, 64
Кваліфікація
Лот № 1 Протипожежне обладнання різне
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 14:17 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 14:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до абзацу 11 частини 7 Розділу IV «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю Протипожежного обладнання, учасник повинен здійснювати свою діяльність відповідно до КВЕД.  Для підтвердження діяльності відповідно до КВЕД, Учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 01.06.2024.  Відповідно до пояснень, що  саме включає в себе КВЕД, які містяться на сайті https://kved.ukrstat.gov.ua/, в Учасника відсутній КВЕД на роздрібну торгівлю предметом закупівлі. - Відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», пункту 5 “Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей” абзацу 3 “Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.”, учасник не надав довідку у довільної форми. Документи, які повинен надати Учасник : - Відповідно до абзацу 11 частини 7 Розділу IV «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю Протипожежного обладнання, учасник повинен надати відповідний КВЕД на роздрібну торгівлю предметом закупівлі. - Відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», пункту 5 “Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей” абзацу 3 “Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.”, учасник повинен надати довідку у довільної форми.
Створено
12.06.2025 16:16
Надати до
13.06.2025 16:16
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
385 316.5 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 12:00
Замовник:
МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Контактний телефон:
+380544871050
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
385 316.5 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 12:00
Замовник:
МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Контактний телефон:
+380544871050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності