Показати схожі тендери

Закупівля Ворота промислові секційні від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-010637-a
Id Tender 7cdd64f4996243e8a2be5cfdebf86cee
План UA-P-2025-05-29-010019-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 16:32
Остання зміна 12.06.2025 16:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 248 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 240 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 16:32 до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 16:32
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 16:32
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 16:24
до 12.06.2025 16:55
Залишилось 2 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 16:46
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 16:55
-
Період уточнень
з 29.05.2025 16:32 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 16:32 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 16:24 до 12.06.2025 16:55
Період кваліфікації
з 06.06.2025 16:24 до 12.06.2025 16:55
Основні параметри
Ворота промислові секційні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 248 000 грн.
Ворота промислові секційні
Назва предмета закупівлі
Ворота промислові секційні
Очікувана вартість
1 248 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6240,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 15:49
Закінчення аукціону
06.06.2025 16:24
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 (штуки)
Ворота промислові секційні - 3 710 х 3 680 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні - 3 710 х 3 680 мм.
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Василя Совенка, 11
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ворота промислові секційні - 3 760 х 3 730 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні - 3 760 х 3 730 мм.
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Василя Совенка, 11
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ворота промислові секційні - 3 650 х 3 730 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні - 3 650 х 3 730 мм.
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Василя Совенка, 11
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Євроворота Україна"
Пропозиція:
899 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Пропозиція:
900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛЕВЧЕНКО КСЕНІЯ ПЕТРІВНА"
Пропозиція:
899 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СИЗАМ-ЮА"
Пропозиція:
1 235 520 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 15:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
29.05.2025 16:09
Критерії прийнятності
Тендерна документація
29.05.2025 16:09
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альбіна Шушпан
Електронна пошта
Телефон
+380970953735
Замовник
ЄДРПОУ
08588599
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
93001
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Рубіжне
Адреса
вул. Заводська, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота промислові секційні
Період вимог/скарг з 12.06.2025 16:46 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 16:24 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність пункту 2 загальних вимог до предмета закупівлі зазначених в Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», вимога замовника передбачає що - Учасник пропонує Замовнику товар, який відповідає зазначеним вище вимогам до основних технічних характеристик та параметрів, або є кращим, про що учасник має зазначити заповнивши надану порівняльну таблицю, вказавши технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в той же час до розгляду не допускається застосування висловів «або», «не менше», «не більше» тощо. У заповненій Учасником порівняльній таблиці Вих.№19 від 03.06.2025 Додатку №4 до тендерної документації «Технічна специфікація» в описі характеристик сендвіч-панелей допущено застосування виразу « не менше», а саме - Сендвіч-панель товщиною - «не менше 40 мм», що прямо суперечить вимозі щодо недопустимості використання висловів «не менше», «не більше» тощо. Мінімальна товщина панелі (40 мм) зазначена в вимогах Замовника, а отже учасник мав вказати конкретне значення товщини панелі, яку він пропонує. Абзацом 3 підпункту 3.4 замовник передбачив, що для підтвердження якості товару учасник має надати копії документів – сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості або інший документ що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього (в тому числі документ має містити інформацію про рік виготовлення товару). Учасником надано сертифікати «Certificato-IQNET-14001-scad-25-07-2024.pdf», «Certificato-ISO-9001-scad-22-05-2025.pdf» викладені іноземною мовою, по при те що Учасником в Електронній тендерній пропозиції підтверджено, що мова тендерної пропозиції – українська, без автентичного перекладу українською мовою, а отже вони не можуть буди розглянуті в складі тендерної пропозиції. В той же час надані документи на підтвердження якості товару Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС), що підтверджує відповідність воріт, виготовлених за ТУ У 25.1-45162315-001:2024, санітарному законодавству України та їх безпеку, Керівництво з експлуатації, Керівництво з експлуатації секційних воріт GANT PROM, Сертифікат відповідності, але жоден з перерахованих документів не містить інформації про рік виготовлення товару, а отже Учасником не дотримано вимог передбачених замовником. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:46
Повідомлення про рішення
06.06.2025 16:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 12.06.2025 16:49 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 16:46 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено Додатку №4 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», вимога замовника передбачає що - Учасник пропонує Замовнику товар, який відповідає зазначеним вище вимогам до основних технічних характеристик та параметрів, або є кращим, про що учасник має зазначити заповнивши надану порівняльну таблицю, вказавши технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У заповненій Учасником порівняльній таблиці від 02.06.2025р. Додаток №4 «Технічна специфікація», в описі характеристик виявлена наступна невідповідність вимогам Замовника: 1. Підпункти №1,2,3 Таблиці «Опис комплектації/Технічні характеристики» містить вимоги: - Згідно вимог Замовника: колір панелі з внутрішньої сторони RAL9002 світло-сірий – 36,506 кв.м., а Учасником запропоновано - колір панелі з внутрішньої сторони RAL9010 білий; - Тиснення: stucco (апельсинова кірка), Замовником не поділено на ззовні/всередині, а стосується воріт загалом, а Учасником запропоновано – тиснення панелі ззовні – «під дерево», тиснення панелі з середини: stucco. - Згідно вимог Замовника: Панорамна панель з алюмінієвого профілю Full View - з подвійними акриловими склопакетами, поверхня профілю анодований алюміній – 18,105 м2, а Учасником запропоновано – Панорамна панель з акриловими склопакетом (металік) – 18,105 м2, чим не виконані технічні вимоги в потребі подвійного склопакету, що безпосередньо вказано Замовником. - Згідно вимог Замовника: Поріг стандартний (90 мм), відповідний протипожежним нормам України, Учасником запропоновано – Поріг стандартний 25 мм, відповідний протипожежним нормам України. Тобто розмір порога не відповідає заявленим вимогам Замовника. 2. Абзацом 3 підпункту 3.4 Додатку 4 до Тендерної документації замовник передбачив, що для підтвердження якості товару учасник має надати копії документів – сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості або інший документ що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього (в тому числі документ має містити інформацію про рік виготовлення товару). Учасником надано Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 13241:2019 п.4.2.2, 4.2.6, 4.2.8; ТУ У 25.1-45162315-001:2024 п.2.3.1, 2.3.3, 2.6.2. Даний сертифікат поширюється на продукцію, яка виготовляється серійно з 26.08.2024 до 25.08.2025 за ТУ У 25.1-45162315-001:2024 «ВОРОТА СЕКЦІЙНІ ПІДЙОМНІ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ». В той же час, інформація про рік виготовлення запропонованого товару Учасником, відсутня, а отже Учасником не дотримано вимог передбачених Замовником.
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:49
Повідомлення про рішення
12.06.2025 16:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 12.06.2025 16:52 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 16:49 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність пункту 2 загальних вимог до предмета закупівлі зазначених в Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». Абзацом 3 підпункту 3.4 Додатку № 4 до тендерної документації, замовник передбачив, що для підтвердження якості товару учасник має надати копії документів – сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості або інший документ що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього (в тому числі документ має містити інформацію про рік виготовлення товару). Учасником надано Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 13241:2019 Двері та ворота промислових, торгівельних і гаражних приміщень. Стандарт на продукцію, експлуатаційні характеристики (п.п. 4.2.2, 4.2.3, 4.2.6, 4.2.8, 4.3.2, 4.3.3, 4.3.4, 4.3.5, 4.4.4, 4.4.5, 4.4.6). Даний сертифікат поширюється на продукцію, яка виготовляється серійно з 23.08.2024 до 22.08.2027 р. р. Документ, який містить інформацію про рік виготовлення запропонованого товару Учасником, відсутній, а отже Учасником не дотримано вимог передбачених Замовником.
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:52
Повідомлення про рішення
12.06.2025 16:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 12.06.2025 16:55 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 16:52 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено відсутність серед наданих документів заповненої таблиці «Опис комплектації/Технічні характеристики» відповідно вимог Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». Внесення даних у таблицю «Опис комплектації/Технічні характеристики» передбачено Замовником приміткою - «обов’язково до заповнення», у зв’язку з відсутністю заповненої таблиці, Замовник не може чітко визначити відповідає запропонований товар наведеним вимогам чи ні. Відповідно до п.п. 1.1. Додатку № 4 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, щодо надання Учасником гарантійного листа про забезпечення виконання умов пункту 1.1. Серед наданих Учасником документів, вище зазначений гарантійний лист відсутній. В той же час в наданих документах на вимогу абзацу 3 п.п. 3.4. - Для підтвердження якості товару учасник має надати копії документів – сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості або інший документ що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього ( в тому числі документ має містити інформацію про рік виготовлення товару) – відсутня інформація про рік виготовлення товару.
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:55
Повідомлення про рішення
12.06.2025 16:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 248 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380970953735
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 248 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380970953735
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності