Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Флуороурацил 500 мг) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-010497-a
Id Tender 860defa31d6142ea8cd0763f38b06ecf
План UA-P-2025-05-29-006541-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.05.2025 18:32
Остання зміна 11.07.2025 16:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
64 108 560.38 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
320 542.8 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 18:31 до 09.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 18:31
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 18:31
до 06.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 16:12
-
Залишилось 3 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 14:58
до 17.07.2025 00:00
Період уточнень
з 29.05.2025 18:31 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 18:31 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 16:12
Основні параметри
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Флуороурацил 500 мг)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
64 108 560.38 грн.
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Флуороурацил 500 мг)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Флуороурацил 500 мг)
Очікувана вартість
64 108 560.38 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
320542,8
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2025 15:43
Закінчення аукціону
10.06.2025 16:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Флуороурацил 500 мг
Код ДК 021:2015
33652100-6 - Антинеопластичні засоби
Код МНН
fluorouracil Fluorouracil
Кількість
978 219
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Київ чи Київська область
Дата постачання по
25.08.2027 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата продукції за договором здійснюється Замовником на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання Постачальником вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Пропозиція:
55 040 675 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
DESPINA PHARMA LTD
Пропозиція:
55 040 670 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ"
Пропозиція:
59 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.06.2025 15:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дарина Бондар
Електронна пошта
Телефон
+380671344281
Сайт:
https://medzakupivli.com/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Флуороурацил 500 мг)
Період вимог/скарг з 23.06.2025 14:58 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 16:12 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 14:59
Довідка НАЗК
23.06.2025 14:58
Повідомлення про рішення
13.06.2025 10:23
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з потребою додаткового часу розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 10:23
Дата кінця розгляду
09.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надано не чинний CoPP- Certificate of a Pharmaceutical Product (Сертифікат лікарського засобу для міжнародної торгівлі), з терміном дії до 10.04.2025 року. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пп. 6.2.2. пункту 6.2 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Великій Британії, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді або на території держав - членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of a Pharmaceutical Product (Сертифікат лікарського засобу для міжнародної торгівлі)).
Створено
20.06.2025 16:01
Надати до
21.06.2025 16:01
Період вимог/скарг з 11.07.2025 16:30 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 15:03 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.07.2025 16:30
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 16:30 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 16:30
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
64 108 560.38 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
64 108 560.38 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності