Показати схожі тендери

Закупівля Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P60; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P80; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P40; Круг відрізний по металу 125*1,2; Шліфувальний круг 125мм P100; Шліфувальний круг 125мм P80 від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-010195-a
Id Tender 36237b61d7e74cfaab31634c8284bb02
План UA-P-2025-05-29-007012-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.05.2025 16:16
Остання зміна 13.06.2025 19:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
494 890 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 948.9 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 16:15 до 06.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 16:15
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 16:15
до 03.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:18
-
Період уточнень
з 29.05.2025 16:15 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 16:15 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:18
Основні параметри
Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P60; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P80; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P40; Круг відрізний по металу 125*1,2; Шліфувальний круг 125мм P100; Шліфувальний круг 125мм P80
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
494 890 грн.
Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P60; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P80; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P40; Круг відрізний по металу 125*1,2; Шліфувальний круг 125мм P100; Шліфувальний круг 125мм P80
Назва предмета закупівлі
Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P60; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P80; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P40; Круг відрізний по металу 125*1,2; Шліфувальний круг 125мм P100; Шліфувальний круг 125мм P80
Очікувана вартість
494 890 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4948,9
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 000
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 15:55
Закінчення аукціону
09.06.2025 16:18
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 500 (штуки)
Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P60
Опис предмета закупівлі
Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P60
Код ДК 021:2015
14810000-2 - Абразивні вироби
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 500 (штуки)
Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P80
Опис предмета закупівлі
Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P80
Код ДК 021:2015
14810000-2 - Абразивні вироби
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 500 (штуки)
Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P40
Опис предмета закупівлі
Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P40
Код ДК 021:2015
14810000-2 - Абразивні вироби
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 500 (штуки)
Круг відрізний по металу 125*1,2
Опис предмета закупівлі
Круг відрізний по металу 125*1,2
Код ДК 021:2015
14810000-2 - Абразивні вироби
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №5 2 400 (штуки)
Шліфувальний круг 125мм P100
Опис предмета закупівлі
Шліфувальний круг 125мм P100
Код ДК 021:2015
14810000-2 - Абразивні вироби
Кількість
2 400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 000 (штуки)
Шліфувальний круг 125мм P80
Опис предмета закупівлі
Шліфувальний круг 125мм P80
Код ДК 021:2015
14810000-2 - Абразивні вироби
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ АБРАЗИВНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
364 303.28 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕБРОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
477 870 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 15:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 16:16
Оголошення про проведення закупівлі
29.05.2025 15:53
Проект договору
29.05.2025 15:53
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Олександрівна Чорна
Електронна пошта
Телефон
+380573931654
Замовник
ЄДРПОУ
37763844
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Поштовий індекс
61001
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P60; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P80; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P40; Круг відрізний по металу 125*1,2; Шліфувальний круг 125мм P100; Шліфувальний круг 125мм P80
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:18 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 17:31
Електроний протокол про продовження строку
09.06.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Обґрунтування рішення: 09 червня 2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій на закупівлю «ДК 021:2015:14810000-2: Абразивні вироби (Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P60; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P80; Круг пелюстковий торцевий 125*22,2 т 27 P40; Круг відрізний по металу 125*1,2; Шліфувальний круг 125мм P100; Шліфувальний круг 125мм P80)». При перевірці тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ АБРАЗИВНИЙ ЗАВОД" виявилося, що учасник надав великий обсяг документів, який потребує ретельного вивчення. Відповідно до п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. На підставі вищезазначеного, Замовнику доцільно скористатися своїм правом та продовжити строки розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ АБРАЗИВНИЙ ЗАВОД" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 17:31
Дата кінця розгляду
08.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Згідно з п.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) формою, передбаченою п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. Крім цього, надаються копії аналогічних договорів, зазначених в довідці згідно п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації та документи, що підтверджують повне виконання цих договорів, а саме: видаткові накладні (або інші документи), що підтверджують повне виконання договорів, зазначених в довідці згідно п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації та документи, що підтверджують здійснення розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. У складі тендерної пропозиції наявна довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Разом з тим, вона не містить всієї інформації, передбаченої формою, яка міститься у п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. Крім цього, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують здійснення розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. 1.2. Відповідно до п. 6 розділу 10 додатку 1 тендерної документації учасник надає довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність будь-яких обмежень розпорядження рахунком та простроченної заборгованості за кредитами. Довідки надаються з банку, який буде здійснювати обслуговування розрахунків за цією процедурою. Крім цього, примітками до розділу 10 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності рахунку для здійснення розрахунків за договором надається документ з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність будь-яких обмежень розпорядження рахунком, а також документ з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. 1.3. Згідно з п.п.4.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою. При цьому, обов’язкова наявність працівників з наступними посадами: менеджера по роботі з клієнтами (який буде здійснювати обслуговування Замвоника); бухгалтера; вантажників (не менше 2-х осіб); водія автотранспортних засобів; водія навантажувача. У складі тендерної пропозиції наявна довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим, вона не містить інформації про працівників, обов’язковість яких передбачена вимогами п.п.4.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. Крім цього, згідно з п.4.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати документи , що підтверджують трудові відносини з працівниками, зазначеними у довідці (накази про призначення та/або трудові книжки працівників та/або трудові договори та/або цивільно-правові угоди тощо). У складі тендерної пропозиції відсутні підтверджуючі документи щодо працівників з посадами, вказаними в п.4.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 1.4. У відповідності до розділу 4 додатку 1 тендерної документації у разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на договір між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений вище договір. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, п. 6 розділу 10 додатку 1 тендерної документації, примітками до розділу 10 додатку 1 тендерної документації, п.п.4.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, розділом 4 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, вказаною в п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 3.2. Документи, що підтверджують здійснення розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. 3.3. Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність будь-яких обмежень розпорядження рахунком. 3.4. Документ з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. 3.5. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно п.п.4.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. При цьому, обов’язкова наявність працівників з наступними посадами: менеджера по роботі з клієнтами (який буде здійснювати обслуговування Замвоника); бухгалтера; вантажників (не менше 2-х осіб); водія автотранспортних засобів; водія навантажувача. 3.6. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати документи , що підтверджують трудові відносини з працівниками, зазначеними у довідці (накази про призначення та/або трудові книжки працівників та/або трудові договори та/або цивільно-правові угоди тощо). 3.7. Договір між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі про оформлення банківської гарантії. Крім цього, учасник надає інші документи, передбачені умовами тендерної документації, які пов’язані з виправленням вищезазначених невідповідностей (у разі необхідності).
Створено
13.06.2025 19:32
Надати до
14.06.2025 19:32
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
494 890 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Контактний телефон:
+380573931654
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
494 890 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Контактний телефон:
+380573931654
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності