Показати схожі тендери

Закупівля Стільці та дивани від Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-009973-a
Id Tender e415833a83154976be7d2c9474c934c3
План UA-P-2025-05-27-008538-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 15:48
Остання зміна 14.06.2025 23:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
153 527 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 535.27 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 15:45 до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 15:45
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 15:45
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:14
до 11.06.2025 14:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 14:59
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 14:59
-
Період уточнень
з 29.05.2025 15:45 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 15:45 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:14 до 11.06.2025 14:59
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:14 до 11.06.2025 14:59
Основні параметри
Стільці та дивани
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
153 527 грн.
Стільці та дивани
Назва предмета закупівлі
Стільці та дивани
Очікувана вартість
153 527 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1535,27
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 15:39
Закінчення аукціону
09.06.2025 16:14
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 14 (штуки)
Стілець на рамі
Опис предмета закупівлі
Стілець на рамі
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 16 (штуки)
Крісло офісне (сіре)
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне (сіре)
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Крісло офісне (синє)
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне (синє)
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №4 12 (штуки)
Диван (сірий)
Опис предмета закупівлі
Диван (сірий)
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №5 3 (штуки)
Диван (синій)
Опис предмета закупівлі
Диван (синій)
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Порядок проведення розрахунків викладені у розділі 3 проєкту договору, завантаженого до документів закупівлі, як "Додаток 4 до Тендерної документації - Проєкт договору.pdf"
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Данилевська Анна Сергіївна
Пропозиція:
106 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Омельянова Юлія Олександрівна
Пропозиція:
143 322 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
99 620 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
107 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 15:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 11:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Матущак
Електронна пошта
Телефон
+380976928663
Сайт:
https://likar.center/
Замовник
ЄДРПОУ
41931754
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10020
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
майдан Визволення, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Стільці та дивани
Період вимог/скарг з 11.06.2025 14:59 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:14 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 14:59
Довідка НАЗК
11.06.2025 14:59
Повідомлення про рішення
09.06.2025 16:14
Витяг з ЄДР
09.06.2025 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ (3023412453) уповноваженою особою виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ (3023412453). Замовником, в Тендерній документації (підпункт 20.5.7. та 20.5.8.) визначено, що До заповнених електронних форм в електронній системі закупівель учасник додає завірену належним чином копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або завірену належним чином копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) та завірену належним чином копія свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) та завірену належним чином копію Витяга з ЄДР юридичних та фізичних осіб-підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) У складі тендерної пропозиції учасником не надано вищезазначених документів. Нормами абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки, дані документи не містять інформації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то уповноважена особа розцінює інформацію викладену в довідці, як виявлення невідповідності в документах. Зважаючи на вищезазначене та керуючись пунктом 43 Особливостей, уповноваженою особою прийнято наступне рішення: Визначити, що для усунення виявленої невідповідності, учасник ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ (3023412453) повинен надати документи визначені підпунктом 20.5.7 та підпунктом 20.5.8. Тендерної документації.
Створено
10.06.2025 13:04
Надати до
11.06.2025 13:04
Договір
UA-2025-05-29-009973-a-c1
Очікує підписання
99 620 грн.
99 620 грн.
З ПДВ
Номенклатура
14 (штуки)
Стілець на рамі
Номенклатура
Стілець на рамі
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
16 (штуки)
Крісло офісне (сіре)
Номенклатура
Крісло офісне (сіре)
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Крісло офісне (синє)
Номенклатура
Крісло офісне (синє)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Диван (сірий)
Номенклатура
Диван (сірий)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Диван (синій)
Номенклатура
Диван (синій)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41931754

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3023412453

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
153 527 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380976928663
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
153 527 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380976928663
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності