Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення паспортів водних об’єктів у межах Полтавської міської територіальної громади від Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-009735-a
Id Tender e3804ed358ed494db220f100f89f6f22
План UA-P-2025-01-15-021519-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.05.2025 15:40
Остання зміна 19.06.2025 08:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 15:39 до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 15:39
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 15:39
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00
до 10.06.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 13:40
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.06.2025 13:40
до 19.06.2025 08:45
Період уточнень
з 29.05.2025 15:39 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 15:39 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00 до 10.06.2025 13:40
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00 до 10.06.2025 13:40
Основні параметри
Розроблення паспортів водних об’єктів у межах Полтавської міської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 000 000 грн.
Розроблення паспортів водних об’єктів у межах Полтавської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Розроблення паспортів водних об’єктів у межах Полтавської міської територіальної громади
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення паспортів водних об’єктів у межах Полтавської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71330000-0 - Інженерні послуги різні
Кількість
47
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Соборності, 36
Дата постачання по
01.10.2025 15:42
Документи позиції
Тендерна документація
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП
Пропозиція:
1 962 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 15:40
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Романченко Вікторія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532560662
Факс
+380532560662
Замовник
ЄДРПОУ
25165593
Повна назва
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
Соборності,36
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення паспортів водних об’єктів у межах Полтавської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 10.06.2025 13:40 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 00:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 13:40
Довідка НАЗК
10.06.2025 13:40
Повідомлення про рішення
10.06.2025 13:38
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:38
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1 Неможливо розпізнати що написано в документах п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної Документації Надати посвідчення судноводія, щоб можна було прочитати 2 Відсутній календарний план п. 2. Додатку 1 до Тендерної Документації Надати календарний план 3 Відсутнє підтвердження відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей пп2 п. 5 Додатку 1 до Тендерної Документації Надати довідку
Створено
09.06.2025 11:53
Надати до
10.06.2025 11:53
Договір
UA-2025-05-29-009735-a-a1
Підписаний і діє
Номер
016-2025
1 962 000 грн.
1 962 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
47 (штуки)
Розроблення паспортів водних об’єктів у межах Полтавської міської територіальної громади
Номенклатура
Розроблення паспортів водних об’єктів у межах Полтавської міської територіальної громади
Кількість
47
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Повна назва
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25165593

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП
Повна назва
ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39781577

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.06.2025 08:45
Повідомлення про договір
19.06.2025 08:43
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000064
Дата створення проекту
04.08.2025 15:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 16:37
Дата публікації висновку про результати
20.08.2025 17:32
Дата завершення усунення порушень
04.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 790-17-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.08.2025 № 87-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.08.2025 № 87-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-05-29-009735-a, 29.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 16:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-01-15-021519-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.05.2025 № 21; запит до процедури потенційного учасника від 30.05.2025 та відповідь замовника від 30.05.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП; протокольне рішення уповноваженої особи від 10.06.2025 № 23; повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2025; договір від 18.06.2025 № 016-2025 на суму 1962000,00 грн, без ПДВ, укладений з ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 08.08.2025 та 18.08.2025, в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення: - абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; - абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, що не забезпечено замовником. Моніторингом установлено, що згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу щодо способу подання тендерної пропозиції учасника, зокрема, щодо переліку інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям передбачений у Додатку 1 до тендерної документації. Так, замовником в пункті 1.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації визначено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг. Разом з цим, на підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг. Абзацом 3 пункту 1.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації, замовником встановлено вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. Абзацом 4 пункту 1.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації, замовником встановлено вимогу, щодо документів, якими підтверджується наявність в учасника спеціалістів та працівників, які вимагаються для надання згідно до п.1.3 надаються із дотриманням наступних умов: у разі наявності штатного працівника надається: копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и)); копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення. У повідомленні про прийняття на роботу повинно обов’язково відображатись достовірна інформація про назву страхувальника (учасника), ПІП застрахованої особи (працівника) та номер наказу (або розпорядження) про прийняття на роботу. Як виключення, повідомлення про прийняття працівника на роботу разом із квитанцією не надаються на члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації та відносно тих працівників, які прийняті на роботу учасником до набрання чинності Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (до 27.06.2015). у разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру). Моніторингом установлено, що на виконання вищевказаної вимоги, учасником ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.06.2025 № 49 (файл довідки.pdf.). Поряд з цим, учасником ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП у складі тендерної пропозиції не надано документи, а саме: наказ про призначення та повідомлення про прийняття працівника на роботу, направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення на штатного працівника - головного інженера проєкту Капінова Д.Ю. Разом з цим, не надано на позаштатних працівників договори про надання відповідних послуг, а саме: на інженера-гідрогеолога Ігоря Балагури, інженера-гідролога Романюка В.О., інженера-проектувальника Грищенка О.Л., інженера-геодезиста Безпалько М.В. та судноводія малого/маломірного судна Козленя О.П., що не виконує вимоги пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 13.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 18.08.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «1. Підчас здійснення перевірки тендерної пропозиції Учасника, згідно п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, дійсно було допущено помилку, а саме: додатково не вказана інформація для запиту, документів, якими підтверджується наявність в учасника спеціалістів та працівників, на виправлення невідповідностей, а лише прийняла ті документи які були надані в пропозиції Учасника. Окрім цього хочу зазначити, що відсутність цих документів не впливає на якість та час надання послуг відповідно до договору.». Отже, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Також, моніторингом даного питання встановлено наступне. Пунктом 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено перелік документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі, викладені в Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з нормами абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника - датований не раніше 01.02.2025 року. Абзацом 5 пункту 1 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації замовником встановлено вимогу, у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених Особливостями, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, або надав їх з порушенням строків, визначених тендерною документацією, замовник відхиляє його на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. При цьому, моніторингом установлено, що переможцем ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП 12.06.2025 завантажено Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на Лігачова Дмитра Сергійовича станом на 22.04.2024, що не виконує вимоги тендерної документації замовника (файл «довідка 1»). З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 13.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 18.08.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…2. Підчас перевірки документів переможця, для підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, додатково перевіряла дійсність довідок через офіційний сайт YOU CONTROL, де було зазначено, що статус п. 5. Кримінальні правопорушення пов'язані з фізичною особою-учасником процедури закупівлі та п. 6. Кримінальні правопорушення, пов'язані з службовою особою учасника процедури закупівлі «Не виявлено» https://youcontrol.com.ua/tenders/guest/3/68a2e7ed47443bca33c5f5c5/. Так як саму довідку Учасник надав, не звернула увагу на дату, коли було створений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».». Надана Замовником відповідь не спростовує виявленого порушення в частині не завантаження переможцем до електронної системи закупівель Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, як передбачено тендерною документацією. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, що не забезпечено замовником. Всупереч вищезазначеному, відповідно до даних електронної системи закупівель, замовник уклав договір від 18.06.2025 № 016-2025 на суму 1962000,00 грн, без ПДВ, укладений з ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасників встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень щодо процедури; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору від 18.06.2025 № 016-2025, укладеного з ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
20.08.2025 00:00
Дата публікації
20.08.2025 17:32
Документи висновку
20.08.2025 17:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-29-009735-a оприлюдненого 20 серпня 2025 щодо закупівлі «Розроблення паспортів водних об’єктів у межах Полтавської міської територіальної громади (ДК 021:2015:71330000-0 - Інженерні послуги різні)» повідомляємо, що зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у Висновку виконано шляхом підписання Додаткової угоди №1 про розірвання Договору від 18.06.2025 № 016-2025 з переможцем торгів ТОВ «ЕКОІНВЕСТ ГРУП» та припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору. Також повідомляєм, що буде вжито заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Дата публікації
26.08.2025 09:15
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.09.2025 16:10
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.09.2025 16:11
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-29-009735-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 16:45
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 16:45
-
Відповідь
Пояснення
Департаментом здійснено розрахунок очікуваної на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме інформація про ціни товарів та послуг, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (розрахунок очікуваної вартості додається). Якісні та технічні характеристики мають відповідати Порядку розроблення паспорта водного об’єкта, затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 18.03.2013 №99, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.05.2013 за №775/23307. Інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено Замовником на офіційному сайті Полтавської міської ради, посилання - https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/. Додатки : 1 – розрахунок очікуваної вартості; 2 – обгрунтування. 3 – Програма охорони довкілля Полтавської міської територіальної громади на 2023-2027 роки
Рішеня
08.08.2025 14:12
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-29-009735-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Замовником у пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Так, учасник у складі тендерної пропозиції повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. Документи, якими підтверджується наявність в учасника спеціалістів та працівників, які вимагаються для надання згідно до п.1.3 надаються із дотриманням наступних умов: - у разі наявності штатного працівника надається: копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и)); копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення; - у разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг (наприклад - договір цивільно-правового характеру). Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП на відповідність вказаної вимоги? 2. Замовником в тендерній документації (підпункт 1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації) зазначено, що переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника - датований не раніше 01.02.2025 року. Яким чином замовником перевірено ТОВ ЕКО ІНВЕСТ ГРУП на відповідність вказаної вимоги? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.08.2025 18:04
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 18:04
-
Відповідь
пояснення
1. Підчас здійснення перевірки тендерної пропозиції Учасника, згідно п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, дійсно було допущено помилку, а саме: додатково не вказана інформація для запиту, документів, якими підтверджується наявність в учасника спеціалістів та працівників, на виправлення невідповідностей, а лише прийняла ті документи які були надані в пропозиції Учасника. Окрім цього хочу зазначити, що відсутність цих документів не впливає на якість та час надання послуг відповідно до договору. 2. Підчас перевірки документів переможця, для підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, додатково перевіряла дійсність довідок через офіційний сайт YOU CONTROL, де було зазначено, що статус п. 5. Кримінальні правопорушення пов'язані з фізичною особою-учасником процедури закупівлі та п. 6. Кримінальні правопорушення, пов'язані з службовою особою учасника процедури закупівлі «Не виявлено» https://youcontrol.com.ua/tenders/guest/3/68a2e7ed47443bca33c5f5c5/. Так як саму довідку Учасник надав, не звернула увагу на дату, коли було створений витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”. В подальшому буду більш уважно перевіряти документи Учасника та Переможця, щоб вони відповідали тим умовам, які вказані в Тендерній документації чи чинному законодавству.
Рішеня
18.08.2025 16:54
Замовник
Документи повідомлення
18.08.2025 16:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532560662
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532560662
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності