Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей  від Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-009709-a
Id Tender e6d0df462d8e4811ade5cfc2651d4c6d
План UA-P-2025-05-29-008732-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 29.05.2025 15:40
Остання зміна 28.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 618 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 090 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 15:39 до 06.06.2025 15:42
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 15:39
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 15:39
до 03.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:42
-
Період уточнень
з 29.05.2025 15:39 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 15:39 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:42
Основні параметри
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей 
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 618 000 грн.
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей
Назва предмета закупівлі
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей
Очікувана вартість
3 618 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18090,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
134
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 15:42
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів у безготівковій формі, в гривнях, на поточний рахунок Виконавця впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після приймання послуг на підставі актів приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виконавець повинен вчасно та якісно виконувати увесь комплекс Послуг, пов’язаних з обслуговуванням з оздоровлення та відпочинку дітей, якість яких відповідає нормативним документам та нормативно — правовим актам.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АГРОТРАНСГРУПА"
Пропозиція:
3 611 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 15:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
28.06.2025 00:00
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): під час проведення оцінки тендерної пропозиції учасника виявлено неправильне застосування (визначення) КЕКВ на суму 3618000,00 грн. Ця помилка призвела до неможливості коректної оцінки тендерних пропозицій та виникнення ризику нецільового використання бюджетних коштів. Таким чином, враховуючи вище викладене, та з метою забезпечення прозорості та ефективності здійснення закупівлі,у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень,необхідно прийняти рішення щодо відміни відкритих торгів, оголошені 29.05.2025 №05-15/151 за предметом закупівлі «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – код ДК 021:2015-55240000-4-Послуги центрів і будинків відпочинку», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-29-009709-а.
17.06.2025 15:57
Повідомлення про рішення
17.06.2025 15:52
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ініна Валентина Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380963657288
Замовник
ЄДРПОУ
42118373
Повна назва
Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради
Поштовий індекс
53733
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
село Степове
Адреса
вулиця Залізнична , будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:42 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 14:49
Електроний протокол про продовження строку
06.06.2025 15:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:37
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За рішенням уповноваженої особи від 29.05.2025 №05-15/151 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – код ДК 021:2015-55240000-4-Послуги центрів і будинків відпочинку», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-_2025-05-29-009709-а (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ “АГРОТРАНСГРУПА” . У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку із значним обсягом документів у складі тендерної пропозиції потребує більше часу для їх перевірки та аналізу.
Дата продовження строку розгляду
11.06.2025 14:43
Дата кінця розгляду
05.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 29.05.2025 №05-15/151 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – код ДК 021:2015-55240000-4-Послуги центрів і будинків відпочинку», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-_2025-05-29-009709-а (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: ТОВ “АГРОТРАНСГРУПА” Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ “АГРОТРАНСГРУПА” виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 1.1.Учасник у складі тендерної пропозиції на вимогу Додатку 2 п.п.1.1. до тендерної документаціъ надає інформаційну довідку про наявність обладнання ,матеріально-техніної бази та технологій з переліком орендованого та власного майна від 05.06.2025р.№818. У довідці від 05.06.2025р.№818. відсутня інформація про наступне майно: 1.Огорожа 2.Зелені насадженння 3.Евакуаційний транспорт 4.Транспорт для перевезень 5.Телефон 6.Автоматична пожежна сигналізація та система сповіщення 7.Спортивні майданчики 8.Спортивний інвентар 9.Медпункт 10.Лікарські засоби Згідно оборотно-сальдової відомості у учасника на балансі перебуває майно,яке не зазначене у інформаційній довідці про наявність обладнання ,матеріально-техніної бази та технологій з переліком орендованого та власного майна,а саме: 1.Електронагрівач Elekto Flowline 2 2.Камінна топка zuziz 3.УК 222 Жим від грудей+верхня тяга 4.Каркас до намета Сфера 4,5 м 5.Каркас до намета Сфера 10 м 1.2.Учасником надано інформаційну довідку про наявність обладнання ,матеріально-техніної бази та технологій з переліком орендованого та власного майна. На підтвердження наявності вказаного у довідці власного майна учасником не надано документальне підтвердження на наступне власне майно: 1.Фен -45 шт (№34 у довідці) 2.Мийка-7 шт (№56 у довідці) 3.Каструлі-45 шт (№57 у довідці) 4.Миски нержавіючі -20шт (№58 у довідці) 5.Комплект постільної білизни (№59 у довідці) 6.Матраси - 200шт (№60 у довідці) 7.Подушки -200 шт (№61 у довідці) 8.Ковдри -200 шт (№62 у довідці) 9.Ліжка одномісні-100 шт (№65 у довідці) 10.Пуфи:крісло-м’яч-250шт (№66 у довідці) 11.Комплект посуду (миска,тарілка,чашка,ложка,виделка)-350шт (№67 у довідці) 12.Літня сцена з місцями для сидіння-1шт (№69 у довідці) 13.Батут-2шт (№70 у довідці 14.Бойлер-1шт (№72 у довідці) 15.Тумби великі-100 шт (№76 у довідці) 16.Тумби малі-50шт (№77 у довідці) 17.Пилосос для сухого прибирання- 3 шт (№78 у довідці) 18.Пуфи крісло-мішок-120шт (№80 у довідці) 19.Бактерицидний рециркулятор-32 шт (№81 у довідці) 20.Ваги товарні для підлоги-1 шт (№82 у довідці) 21.Шухляди під ліжко -210 шт (№83 у довідці) 22.Термінал Starlink,адаптер Starlink,коннектор-1шт(№84 у довідці) 23.Бак для сміття з кришкою 50л -5шт (№83 у довідці) 24.Салатник середній -476 шт (№86 у довідці) 25. Глечик для напоїв 25 шт (№85 у довідці) 26.Вішалки дитячі кольорові -600шт (№86 у довідці). 1.1.Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі,згідно форми Замовника. Для надання послуг повинна бути документально підтверджена наявність наступного : -Наявність об’єкту оздоровлення та відпочинку дітей. -Наявність огорожі ,якою огороджена територія закладу. -Наявність зелених насадженнь. -Наявність критих павільйонів та стаціонарних залів , та інші споруди для організації змістовного дозвілля дітей та відпочинку дітей під час негоди. -Наявність кіноконцертного залу та літньої концертної естради з критою сценою, приміщення для організації гурткової роботи. -Наявність на території захисних споруд (бомбосховищ, обладнаних укриттів).Захисні споруди повинні вміщувати планову ємність людей на яку розрахований заклад. -Наявність евакуаційного транспорту. -Наявність транспорту для перевезень. -Наявність чергового телефону, автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення при виникненні пожежі та надзвичайних ситуацій. -Наявність стаціонарних корпусів капітальної будови. -Наявність ліжок з жорсткими каркасами,при ліжкові тумби, шафи з вішалками, прибори освітлення, дзеркала. -Наявність відеотеки, комп’ютерної кімнати. -Наявність обладнаних ігрових та спортивних майданчиків – футбольне поле; волейбольне поле; баскетбольний, тенісний зал (поле) або павільйон для настільного тенісу; тренажерний майданчик тощо. -Наявність спортивного інвентарю. -Наявність обладнаного медпункту та лікарських засобів, відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів», для надання невідкладної медичної допомоги. -Наявність постільної білизни; засобів особистої гігієни 1.2.На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказаного у Довідці згідно форми Додатоку 2.1. до тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: -Документ, що підтверджує право власності учасника на дитячий заклад оздоровлення та відпочинку. У разі, якщо заклад орендований, надати договір оренди (рухомого і нерухомого майні) (з додатками, які є його невід’ємною частиною), що підтверджує право учасника на його оренду. Додатково повідомляємо, що відповідно доабзацу другого частини 2 статті 20 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» матеріально-технічну базу дитячого закладу оздоровлення та відпочинку складає рухоме і нерухоме майно, що належить йому на праві власності або господарського відання, оперативного управління, орендоване або передане йому засновником (власником). -Оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника. У разі, якщо майно орендоване, надати договір оренди з додатками, які є його невід’ємною частиною (специфікація,акт приймання -передачі,додаткові угоди тощо), що підтверджує право учасника на його оренду. 1.1.На усунення данної невідповідності учасник повинен надати приведену у відповідність інформаційну довідку про наявність обладнання ,матеріально-техніної бази та технологій з переліком орендованого та власного майна,а саме включити до переліку не зазначене майно. 1.2.На усунення данної невідповідності учасник повинен надати та привести у відповідність оборотно-сальдову відомість, чи інший документ (договір з додатками тощо),що підтверджує наявність та право власності учасника на перелічене майно у п.1.1 та п.1.2. Якщо інформація чи документи надані у складі тендерної документації,зазначити назву,номер,дату документа,що підтверджує наявність майна у учасника право учасника на власність чи оренду. 2 2.1.Учасник у складі тендерної документації надає інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід від 05.06.2025р. №844. Учасником у складі тендерної пропозиції частково надано документи на підтвердження освіти,кваліфікації та перебування працівників, перерахованих у довідці, у штаті учасника.Частково надані особисті медичні книжки та довідки про проходження медичного огляду. 2.1. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо надання послуг, що є предметом закупівлі згідно цієї Тендерної документації (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника(ів): ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи), відповідно до форми Замовника Додаток 2.2. до тендерної документації. Довідка у відповідності до вимог Замовника повинна містити інформацію про наявність кваліфікованих спеціалістів, а саме: вихователів, лікарів,постійний лікар – педіатр та медсестра, інструкторів з фізкультури та плавання, організаторів культурно – масової програми, психологів, охоронців,кухарів,водіїв ,відповідальних працівників за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту. Кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується кваліфікаційними сертифікатами та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих у довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).Для працівників, відповідальних за пожежну безпеку,учасник додає документи,якими делегує повноваження відповідальних за пожежну безпеку,в цілому по установі,а також окремо за кожен із об’єктів установи. Усі працівники учасника, які допускаються до роботи з дітьми повинні пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд відповідно до Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом МОЗ України від 23.07.2002 №280, зареєстрованого в Мін’юсті України 08.08.2002 за №639/6927. Для підтвердження медичного огляду працівників надати особисті медичні книжки та довідки про проходження медичного огляду. 2.1.Надати та привести у відповідність документи про освіту працівників та надати документи про підтвердження перебування працівників, перерахованих у довідці, у штаті учасника та надати особисті медичні книжки та довідки про проходження медичного огляду. Для досконалої перевірки даних (документів) про працівників надати уточнюючі роз’яснення щодо працівників ,які змінили прізвище,а саме довідку у довільній формі в якій зазначити прізвище яке було до зміни працівника та прізвище яке стало після зміни згідно якого документу. 3 Учасник у складі тендерної пропозиції не надає сканований оригінал наказу про призначення/ розпорядження / виписка з протоколу засновників про призначення / або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції Інші документи від учасника 1.Документів на підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю: 1)Учасник має надати довідку, яка містить інформацію про посадову (их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (их) підписувати документи тендерної пропозиції та підписувати договір про закупівлю. 2) сканований оригінал наказу про призначення/ розпорядження / виписка з протоколу засновників про призначення / або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на цю особу учасника про надання повноважень цій особі на підписання документів тендерної пропозиції. Надати сканований оригінал наказу про призначення/ розпорядження / виписка з протоколу засновників про призначення / або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Якщо учасником надавалися вище наведені документи,надати довідку довільної форми в якій зазначити назву,номер,дату документа,що підтверджує наявність документу.
Створено
16.06.2025 14:25
Надати до
17.06.2025 14:25
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 618 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 15:42
Замовник:
Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради
Контактний телефон:
+380963657288
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 618 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 15:42
Замовник:
Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради
Контактний телефон:
+380963657288
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності