Показати схожі тендери

Закупівля Тротуарна плитка, бордюр парковий від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАР-БЛАГОУСТРІЙ" БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-009679-a
Id Tender 43742b211612492ea197b9bc5be9b375
План UA-P-2025-05-29-010931-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 15:38
Остання зміна 12.06.2025 12:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
292 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 462.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 15:36 до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 15:36
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 15:36
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:01
до 11.06.2025 14:57
Залишилось 1 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 14:57
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 14:57
-
Період уточнень
з 29.05.2025 15:36 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 15:36 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:01 до 11.06.2025 14:57
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:01 до 11.06.2025 14:57
Основні параметри
Тротуарна плитка, бордюр парковий
Місце поставки: Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. М. Кривоноса, 71 та по селам Барської територіальної громади (у межах 20 км від фактичної адреси м. Бар, вул. М. Кривоноса, 71) Плитка тротуарна «Цегла» - 600 м2 Бордюр парковий – 300 пог.м. з доставкою за кодом ДК 021:2015:44110000-4 - Конструкційні матеріали. Мінімальна партія поставки: тротуарна плитка – не менше 100 м2 та/або бордюр парковий – не менше 100 пог.м., у тому числі можлива комбінація цих матеріалів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
292 500 грн.
Тротуарна плитка, бордюр парковий
Назва предмета закупівлі
Тротуарна плитка, бордюр парковий
Очікувана вартість
292 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1462,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 14:38
Закінчення аукціону
06.06.2025 15:01
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 600 (метри квадратні)
Плитка тротуарна «Цегла»
Опис предмета закупівлі
Плитка тротуарна «Цегла»
Код ДК 021:2015
44113120-2 - Тротуарна плитка
Кількість
600
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Жмеринський р-н, м. Бар, вул. М. Кривоноса, 71 та по селам Барської територіальної громади
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 300 (Погонний метр)
Бордюр парковий
Опис предмета закупівлі
Бордюр парковий
Код ДК 021:2015
44114200-4 - Бетонні вироби
Кількість
300
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Жмеринський р-н, м. Бар, вул. М. Кривоноса, 71 та по селам Барської територіальної громади
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації (Додаток № 1). Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з моменту отримання Товару. Бюджетні зобов’язання та платежі здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 20 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЖАНІВСЬКА ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
273 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
272 335 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 14:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 15:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маргарита Грабов'як
Електронна пошта
Телефон
+380434122214
Замовник
ЄДРПОУ
37572331
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАР-БЛАГОУСТРІЙ" БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
23000
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Жмеринський р-н, м. Бар
Адреса
вул. Героїв Майдану, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Тротуарна плитка, бордюр парковий
Період вимог/скарг з 11.06.2025 14:57 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:01 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 14:57
Довідка НАЗК
11.06.2025 14:57
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
- перелік виявлених невідповідностей: 1) У вимогах тендерної документації замовника пунктом 16 «Інша інформація» розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації – «Загальні документи та / або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» встановлено вимогу щодо надання: - Листа-погодження в довільній формі з проектом договору за підписом уповноваженої особи та завіреною печаткою (за наявності); - Копію Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб); - Листа-гарантії Учасника у довільній формі про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище. Проте учасник ТОВ "БАСКО" у складі своєї тендерної пропозиції не надав вищенаведені документи. 2) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: (Розділ 2 додатку №1 до тендерної документації) - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник має надати: 1.1.Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки Товару, визначеного у технічних вимогах (Додаток №3 до тендерної документації). У учасника має бути транспортний засіб з маніпулятором для можливості розвантаження Товару власними силами. Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, у складі своєї тендерної надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Проте в довідці зазначено інформація щодо транспортного засобу який не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію встановленого Замовником, а саме - транспортний засіб не оснащений маніпулятором для можливості розвантаження Товару власними силами. 3) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме (Розділ 2 додатку №1 до тендерної документації) - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору* (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Довідка також має містити інформацію щодо контактних даних ЗАМОВНИКА, адресу, предмету договору та відгук від вказаного в договорі ЗАМОВНИКА. 2.1.1) не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); та - копії видаткових накладних за аналогічним предметом закупівлі за договорами, зазначеними в наданій Учасником довідці. Інформація не може надаватися про діючий договір, який виконується. Аналогічним вважається договір на закупівлю за аналогічним предметом закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації. Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, у складі своєї тендерної надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Проте в довідці не міститься інформації щодо контактних даних ЗАМОВНИКА та інформації про відгук від вказаного в договорі ЗАМОВНИКА. Враховуючи виявлені невідповідності у пропозиції учасника ТОВ "БАСКО", замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Розділ 1 додатку №1 до тендерної документації, п.16 (абзац 14); 2) Розділ 2 додатку №1 до тендерної документації , кваліфікаційний критерій №1 (п.1.1); 3) Розділ 2 додатку №1 до тендерної документації , кваліфікаційний критерій №2 (п.2.1); - перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) - Лист-погодження в довільній формі з проектом договору за підписом уповноваженої особи та завіреною печаткою (за наявності); - Копію Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб); - Лист-гарантія Учасника у довільній формі про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище. 2) - надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки Товару, визначеного у технічних вимогах (Додаток №3 до тендерної документації). У учасника має бути транспортний засіб з маніпулятором для можливості розвантаження Товару власними силами. 3) - надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору* (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Довідка також має містити інформацію щодо контактних даних ЗАМОВНИКА, адресу, предмету договору та відгук від вказаного в договорі ЗАМОВНИКА.
Створено
09.06.2025 15:34
Надати до
10.06.2025 15:34
Договір
UA-2025-05-29-009679-a-a1
Очікує підписання
272 335 грн.
272 335 грн.
З ПДВ
Номенклатура
600 (метри квадратні)
Плитка тротуарна «Цегла»
Номенклатура
Плитка тротуарна «Цегла»
Кількість
600
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
300 (Погонний метр)
Бордюр парковий
Номенклатура
Бордюр парковий
Кількість
300
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАР-БЛАГОУСТРІЙ" БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАР-БЛАГОУСТРІЙ" БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37572331

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БАСКО"
Повна назва
ТОВ "БАСКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20971740

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
292 500 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАР-БЛАГОУСТРІЙ" БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380434122214
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
292 500 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАР-БЛАГОУСТРІЙ" БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380434122214
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності