Показати схожі тендери

Закупівля Пароніт від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-009034-a
Id Tender eded58429e584011ab91faaa7c8c3f94
План UA-P-2025-05-29-010863-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 15:15
Остання зміна 12.06.2025 17:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 488 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
97.44 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 15:14 до 07.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 15:14
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 15:14
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 10:00
до 12.06.2025 17:14
Залишилось 2 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 17:14
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 17:14
-
Період уточнень
з 29.05.2025 15:14 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 15:14 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 10:00 до 12.06.2025 17:14
Період кваліфікації
з 07.06.2025 10:00 до 12.06.2025 17:14
Основні параметри
Пароніт
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
19 488 грн.
Пароніт
Назва предмета закупівлі
Пароніт
Очікувана вартість
19 488 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
97,44
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 6 (метри квадратні)
Листовий пароніт 4мм
Опис предмета закупівлі
Листовий пароніт 4мм
Код ДК 021:2015
19710000-6 - Синтетичний каучук
Кількість
6
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 6 (метри квадратні)
Листовий пароніт 5мм
Опис предмета закупівлі
Листовий пароніт 5мм
Код ДК 021:2015
19710000-6 - Синтетичний каучук
Кількість
6
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Пилипчук Володимир Васильович"
Пропозиція:
15 462 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона Кожина
Електронна пошта
Телефон
+380671621506
Сайт:
http://www.naftogazteplo.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
42399765
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"
Поштовий індекс
04116
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Шевченківський район
Адреса
вулиця Шолуденка, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Пароніт
Період вимог/скарг з 12.06.2025 17:14 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 10:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
12.06.2025 17:14
Повідомлення про рішення
07.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
07.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 5.1.1. частини 5.1. Розділу 5 тендерної документації «Учасник процедури в своїй тендерній пропозиції зазначає ціну з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник процедури закупівлі не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ» в тендерній пропозиції, а в ході заповнення електронної тендерної документації, а також участі в аукціоні учасник повинен прирівняти свою пропозицію до вимог тендерної документації, тобто врахувати ПДВ у вигляді 20%, та його цінова пропозиція не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі. Оновлена цінова пропозиція, що завантажується за результатами проведеного аукціону та укладення договору повинно передбачати зменшення ціни запропонованої учасником, шо не є платником податку на додану вартість (ПДВ), від ціни зазначеної в електронній тендерній пропозиції на суму доданої ПДВ (20%).». Учасником не була виконана вищезазначена вимога тендерної документації. 1.2. Відповідно до п.п. 3.1.1. частини 1 Розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну пропозиції, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, та з завантаженням наступних документів …..завіреної підписом уповноваженої особи копії довідки або свідоцтва платника ПДВ/копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копії довідки або свідоцтва платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва/копії витягу з реєстру платників єдиного податку (для Учасників-суб'єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений документ. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 5.1.1. частини 5.1. Розділу 5 тендерної документації; - п.п. 3.1.1. ч.3.1. Розділ 3 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати оновлену тендерну пропозицію згідно Додатку 3 тендерної документації та привести її у відповідність до вимоги пункту 5.1.1. частини 5.1. Розділу 5 тендерної документації, а саме зазначити ціну пропозиції за мінусом «ПДВ» яке було додано в ході заповнення електронної тендерної пропозиції; - надати завірену підписом уповноваженої особи копію довідки або свідоцтва платника ПДВ/копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копії довідки або свідоцтва платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва/копії витягу з реєстру платників єдиного податку (для Учасників-суб'єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше).
Створено
11.06.2025 15:04
Надати до
12.06.2025 15:04
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
19 488 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 10:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"
Контактний телефон:
+380671621506
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
19 488 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 10:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"
Контактний телефон:
+380671621506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності