Показати схожі тендери

Закупівля послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання (кондиціонерів, канальних кондиціонерів, VRV систем кондиціювання, моноблочних холодильних машин, фанкойлів) в адміністративних будівлях Одеської міської ради) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-008426-a
Id Tender 2afd8c6be431478bbb350d445d56718f
План UA-P-2025-05-29-005334-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 14:59
Остання зміна 17.06.2025 13:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
269 004 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 345.02 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 14:52 до 06.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 14:52
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 14:52
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 13:53
до 16.06.2025 15:45
Залишилось 5 год. 40 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 15:45
до 22.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.06.2025 15:45
-
Період уточнень
з 29.05.2025 14:52 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 14:52 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 13:53 до 16.06.2025 15:45
Період кваліфікації
з 09.06.2025 13:53 до 16.06.2025 15:45
Основні параметри
послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання (кондиціонерів, канальних кондиціонерів, VRV систем кондиціювання, моноблочних холодильних машин, фанкойлів) в адміністративних будівлях Одеської міської ради)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
269 004 грн.
послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання (кондиціонерів, канальних кондиціонерів, VRV систем кондиціювання, моноблочних холодильних машин, фанкойлів) в адміністративних будівлях Одеської міської ради)
Назва предмета закупівлі
послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання (кондиціонерів, канальних кондиціонерів, VRV систем кондиціювання, моноблочних холодильних машин, фанкойлів) в адміністративних будівлях Одеської міської ради)
Очікувана вартість
269 004 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1345,02
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 13:24
Закінчення аукціону
09.06.2025 13:53
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 68 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (кондиціонерів)
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування обладнання (кондиціонерів)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
68
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (канальних кондиціонерів)
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування обладнання (канальних кондиціонерів)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (VRV систем кондиціювання повітря)
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування обладнання (VRV систем кондиціювання повітря)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (моноблочних холодильних машин)
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування обладнання (моноблочних холодильних машин)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №5 99 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (фанкойлів)
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування обладнання (фанкойлів)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
99
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №6 20 (послуга)
Послуги з поточного ремонту обладнання (кондиціонерів)
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту обладнання (кондиціонерів)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов'язується сплатити за фактично надані послуги відповідно до цього Договору протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Пропозиція:
138 999.6 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ"
Пропозиція:
139 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ"
Пропозиція:
240 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 13:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 14:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Демидова Ольга Нестерівна
Електронна пошта
Телефон
0487791416
Факс
0487791416
Замовник
ЄДРПОУ
04056919
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
Думська площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання (кондиціонерів, канальних кондиціонерів, VRV систем кондиціювання, моноблочних холодильних машин, фанкойлів) в адміністративних будівлях Одеської міської ради)
Період вимог/скарг з 16.06.2025 15:45 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 13:53 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 15:45
Довідка НАЗК
16.06.2025 15:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:52
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
09.06.2025 13:53
Надати до
11.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимоги, встановленої у пункті 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 цього Закону, подаються шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.”, а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1. 2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія акту/актів наданих послуг/виконаних робіт, або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи, що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)**. **** Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір за кодом ДК 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок або договір на надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту кондиціонерів / систем кондиціювання / фанкойлів / кліматичних систем / VRV-систем / чилерів або іншого аналогічного обладнання, що забезпечує кондиціонування та/або охолодження повітря в будівлях. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником завантажено довідку від 30.05.2025 №84, в якій зазначено два аналогічні договори: - договір №22/23 від 22.08.2023 р. з НУ «Одеська морська академія» на суму 49 998,00 грн - договір №ТВ-72/22 від 29.07.2022 р. з ДП «Морський торговельний порт Южний» на суму 176 693,14 грн згідно з додатковою угодою від 28.12.2022 р. Щодо договору № 22/23: у довідці не зазначено номер та дату акту, що підтверджує виконання договору. У сканованому файлі акту також відсутня дата підписання, що не дає можливості підтвердити факт належного виконання умов договору. Щодо договору № ТВ-72/22: у довідці зроблено посилання на 18 актів здачі-прийняття наданих послуг, однак не вказано номерів та дат кожного з них, як того вимагає назва відповідного стовпчика у довідці. Крім того, у сканованій копії цього договору дата завірення документа 30.05.2025 року накладена на текст договору, що порушує вимоги пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, згідно з яким «документи мають бути чіткими та розбірливими для читання» та «сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад накладених підписів та печаток) на скановані документи.». Для усунення виявлених невідповідностей, Учаснику необхідно надати довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі (не менше одного договору) з чітким зазначенням номеру, дат документів та сканованих документів, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі та надані скановані копії, завірені відповідно до п.5.26 ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» та не містять жодних накладених елементів. 2. Згідно з вимогами пункту 2 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з наступних документів: випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення та/або довіреністю та/або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Якщо документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України (або законодавством іншої країни, в якій зареєстрований учасник – нерезидент) для учасника, то вони не подаються останніми, але замість них подається письмове пояснення (з посиланням на відповідні норми законодавства) про причини неподання документів у складі тендерної пропозиції.» Учасник, на виконання вищезазначеної вимоги, надав скановані копії протоколу загальних зборів учасників ВКП «ІВІК-ЮГ» №2/2004 від 25.06.2004 року та наказ №98 (ВК) від 25.06.2004 року про вступ на посаду генерального директора Ю.І. Луценко. Разом з тим, відповідно до пункту 1 Розділу III тендерної документації, сканований варіант тендерної пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів та печаток) на сканованих документах. У поданому документі зафіксовано накладення дати завірення копії («30.05.2025 р.») поверх основного змісту наказу. Крім того, оформлення наказу не відповідає вимогам пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», зокрема щодо структури та змісту реквізитів так як містить тільки реквізити: згідно з оригіналом та підпис. Для усунення виявлених невідповідностей у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують повноваження на підписання документів тендерної пропозиції, з дотриманням вимог тендерної документації, а саме: – скановані документи не повинні містити жодних накладених елементів; – скановані копії мають бути оформлені відповідно до п.5.26 ДСТУ 4163-2020. 3. Відповідно до вимог п.3 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно надати Довідку у довільній формі, яка містить наступні обов’язкові відомості про Учасника: - повне найменування (для юридичної особи) або власне ім’я та прізвище (для фізичної особи) учасника; - код ЄДРПОУ/ІПН Учасника; - відомості про керівника учасника (посада, власне ім’я та прізвище); - місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (юридична та фактична); - телефон/факс, електронна пошта; - банківські реквізити. (додатково може містити відомості які учасник вважає необхідним зазначити). У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку від 30.05.2025 року №84/3, яка складена у довільній формі, проте не містить усіх передбачених пунктом 3 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації обов’язкових відомостей. Таким чином, документ не відповідає встановленим вимогам. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно в терміни, визначені Особливостями, надати довідку, оформлену відповідно до вимог пункту 3 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, з повним переліком обов’язкових реквізитів. 4. Відповідно до вимог пункту 4 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Учаснику необхідно надати «Ліцензію або документ дозвільного характеру, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством*. (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником належним чином**). *Якщо вид діяльності не передбачає отримання ліцензії чи іншого дозвільного документу, то Виконавцю не потрібно надавати ніякого документу.» У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку щодо ліцензування від 30.05.2025 року №84/4, у якій зазначено, що поставка товару за предметом закупівлі не підлягає ліцензуванню. Оскільки предметом даної закупівлі є послуги, а не постачання товару, надана довідка не підтверджує належним чином відсутність або наявність необхідності ліцензування відповідно до чинного законодавства. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику у строк, визначений Особливостями необхідно надати довідку із зазначенням, чи підлягають ліцензуванню послуги, що є предметом закупівлі за кодом ДК 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання (кондиціонерів, канальних кондиціонерів, VRV систем кондиціювання, моноблочних холодильних машин, фанкойлів) в адміністративних будівлях Одеської міської ради). 5. Згідно з пунктом 5 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Учасник надає «Статут або інший установчий документ з останніми змінами (у разі їх використання) або у діючий редакції (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником**)/або код доступу до сканованої копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України, надається у разі відкриття доступу до державних реєстрів (станом на оголошення закупівлі державні реєстри не працюють). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи).» Відповідно до пункту 1 Розділу III Тендерної документації «документи мають бути чіткими та розбірливими для читання» та «сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад накладених підписів та печаток) на скановані документи.». У складі тендерної пропозиції Учасник надав скановану копію Статуту, на якій на всіх сторінках розміщено накладений елемент — дату завірення копії «30.05.2025 р.». На окремих сторінках (а саме: 4, 5, 6, 7, 11, 16, 17) дата накладена поверх тексту документа, що ускладнює або унеможливлює його повноцінне ознайомлення. Таке оформлення не відповідає вимогам тендерної документації щодо якості та читабельності поданих скан-копій. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно надати скановану копію Статуту з оригіналу документа або завірену копію без жодних накладених елементів, зокрема дати, яка забезпечує повну читабельність тексту на всіх сторінках, відповідно до вимог тендерної документації та п.5.26 ДСТУ 4163-2020. 6. Відповідно пункту 8 Розділу 3 Додатку №1 До тендерної документації Учасник повинен надати: «1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) та перевірку знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) за Таблицею 1. 2. Для підтвердження інформації в довідці надати скановані оригінали або завірені копії протоколу/витягу з протоколу та посвідчення про перевірку знань з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) та перевірку знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).» Учасник надав довідку від 02.06.2025 року №84/7, у якій зазначено, що термін дії документів з охорони праці працівників дійсний до 21.11.2025 року. Водночас, відповідно до пункту 5.1 Розділу 5 Проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації), строк надання послуг визначено до 15 грудня 2025 року. Відповідно до вимоги в Додатку №1 до тендерної документації зазначається «У разі закінчення дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі щодо їх отримання до моменту укладання договору або продовження терміну дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі.». Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції Учасником не надано. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику, у строк, визначений Особливостями, необхідно надати гарантійний лист у довільній формі, оформлений відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації — щодо отримання або продовження строку дії документів з охорони праці на весь строк дії договору за предметом закупівлі. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
12.06.2025 16:42
Надати до
13.06.2025 16:42
Договір
UA-2025-05-29-008426-a-b1
Очікує підписання
138 999.6 грн.
138 999.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
68 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (кондиціонерів)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування обладнання (кондиціонерів)
Кількість
68
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (канальних кондиціонерів)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування обладнання (канальних кондиціонерів)
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (VRV систем кондиціювання повітря)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування обладнання (VRV систем кондиціювання повітря)
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (моноблочних холодильних машин)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування обладнання (моноблочних холодильних машин)
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
99 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування обладнання (фанкойлів)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування обладнання (фанкойлів)
Кількість
99
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (послуга)
Послуги з поточного ремонту обладнання (кондиціонерів)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту обладнання (кондиціонерів)
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Повна назва
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31327248

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
269 004 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487791416
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
269 004 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487791416
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності