Показати схожі тендери

Закупівля Траншеєкопач (ДК 021:2015: 16710000-5 - Мотоблоки) від Комунальне підприємство "Промінь" Інгульської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-008317-a
Id Tender 006ccdfda336409baf2e7fe6f341c4c9
План UA-P-2025-05-28-010315-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.05.2025 12:34
Остання зміна 13.06.2025 18:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
410 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 100 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 12:33 до 07.06.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 12:33
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 12:33
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 11:00
до 13.06.2025 18:07
Залишилось 22 год. 57 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 18:07
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 18:07
-
Період уточнень
з 30.05.2025 12:33 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 12:33 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 11:00 до 13.06.2025 18:07
Період кваліфікації
з 07.06.2025 11:00 до 13.06.2025 18:07
Основні параметри
Траншеєкопач (ДК 021:2015: 16710000-5 - Мотоблоки)
Категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
410 000 грн.
Траншеєкопач (ДК 021:2015: 16710000-5 - Мотоблоки)
Назва предмета закупівлі
Траншеєкопач (ДК 021:2015: 16710000-5 - Мотоблоки)
Очікувана вартість
410 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2100,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Траншеєкопач
Код ДК 021:2015
16710000-5 - Мотоблоки
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
56180, Україна, Миколаївська область, Баштанський район, селище Лоцкине, вул. Поштова 1
Дата постачання по
05.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УЛЬТРАОПТ"
Пропозиція:
399 999 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 12:34
Оголошення про проведення закупівлі
29.05.2025 14:49
-
29.05.2025 14:49
-
29.05.2025 14:49
-
29.05.2025 14:49
-
29.05.2025 14:49
-
29.05.2025 14:49
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СЕРГІЙ КУЧЕРЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380500584173
Замовник
ЄДРПОУ
43423070
Повна назва
Комунальне підприємство "Промінь" Інгульської сільської ради
Поштовий індекс
56180
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Баштанський р-н село Лоцкине
Адреса
ВУЛИЦЯ ПОШТОВА будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Траншеєкопач (ДК 021:2015: 16710000-5 - Мотоблоки)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 18:07 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 11:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УЛЬТРАОПТ" було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, та 11 червня 2025р. о 19:44 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які учасник мав усунути до 12 червня 2025, 19:44. В повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей було зазначено, зокрема, наступну інформацію: «Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати аналогічний договір за предметом закупівлі та документи, що підтверджують його виконання, у вигляді сканованих документів, що містять власноручні підписи осіб, уповноважених на їх підписання, або електронних документів, що містять електронні підписи осіб, уповноважених на їх підписання, з можливістю ідентифікації цих осіб відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».» Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином, учасник мав завантажити в електронну систему закупівель уточнений або новий аналогічний договір за предметом закупівлі та документи, що підтверджують його виконання, у вигляді сканованих документів, що містять власноручні підписи осіб, уповноважених на їх підписання, або електронних документів, що містять електронні підписи осіб, уповноважених на їх підписання, з можливістю ідентифікації цих осіб. Учасником 12 червня 2025р. завантажено два файли: «Видаткова накладна №239 від 14.05.2025.pdf.CADES» та «Договір №№03-1305 від 13.05.2025.pdf.CADES». Під час перевірки даних файлів на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) інформаційно-комунікаційна система центрального засвідчувального органу надає можливість видобути, зокрема, файл з підписом та файл без підпису (який має містити сам електронний документ, на який накладено електронні підписи), а також відображає інформацію про підписантів документів, якими є директор ТОВ «УЛЬТРАОПТ» Мігалик Іван Сергійович та директор «ЮАІНЕТ-КІБЕРНЕТ» Демидюк Валентин Миколайович. Проте файли без підпису, що можливі для завантаження з інформаційно-комунікаційної системи центрального засвідчувального органу, мають такий формат: «Видаткова накладна №239 від 14.05.2025.pdf.verified.CADES» та «Договір №№03-1305 від 13.05.2025.pdf.CADES», які не доступні для перегляду. Тобто учасником завантажено в електронну систему закупівель не уточнений або новий аналогічний договір за предметом закупівлі та видаткову накладну, а лише окремо файли з підписом, з яких неможливо встановити які саме документи були підписані. Таким чином, учасник не виправив, виявлені замовником, невідповідності, зазначені в повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно пп. 1 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже Особливості містять імперативну норму щодо обов’язку замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "УЛЬТРАОПТ" (код за ЄДРПОУ 45479209) повинна бути відхилена на підставі пп. 1 п.44 Особливостей.
Документи кваліфікації
13.06.2025 18:07
Повідомлення про рішення
07.06.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УЛЬТРАОПТ" було виявлено такі невідповідності в інформації та документах, подання яких вимагається тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: аналогічний договір №03-1305 від 13 травня 2025р. та видаткова накладна №239 від 14 травня 2025р., яка підтверджує його виконання, що надані в складі тендерної пропозиції учасника не містять підписів сторін. Згідно пункту 9.1. договору договір №03-1305 від 13 травня 2025р. даний договорі набирає чинності з моменту підписання його Сторонами. Згідно розділу 14 даного договору, зокрема, Сторони дійшли згоди використовувати при здійснені своєї діяльності електронні документи та призначені для цього ЕЦП/КЕП. Згідно додатку 1 тендерної документації всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файли: «Договір траншеєкопач.pdf» та «Договір траншеєкопач.pdf.p7s», які містять ідентичну інформацію щодо аналогічного договору №03-1305 від 13 травня 2025р. та видаткової накладної №239 від 14 травня 2025р. При цьому вказані документи, що наявні в файлі «Договір траншеєкопач.pdf», в місці підпису сторін містять таку інформацію: «ЕП МІГАЛИК ІВАН СЕРГІЙОВИЧ» та «ЕП ДЕМИДЮК Валентин Миколайович», а також графічне зображення печатки ТОВ «УЛЬТРАОПТ», проте за даною інформацією неможливо ідентифікувати осіб, що підписали даний договір та накладну відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22 травня 2003 року № 851-IV (далі – Закон «Про електронні документи та електронний документообіг») та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII (далі – Закон «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»). Так, згідно статті 6 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Для підтвердження достовірності походження та цілісності електронного документа може використовуватися електронна печатка. Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа. У разі створення електронного документа з використанням більш як одного електронного підпису та/або більш як однієї електронної печатки його створення завершується накладанням електронного підпису або електронної печатки останнім підписувачем чи створювачем електронної печатки відповідно до технології створення такого електронного документа. Суб’єкти електронного документообігу використовують електронні підписи та електронні печатки у випадках, встановлених законодавством, або за домовленістю між відповідними суб’єктами. Згідно статті 1 Закону «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»: електронний підпис - електронні дані, що додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються підписувачем як підпис; ідентифікація особи - процес використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, у результаті якого забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або уповноваженого представника юридичної особи та перевірка належності особі таких даних; засіб електронної ідентифікації - матеріальний та/або нематеріальний об’єкт, який містить ідентифікаційні дані особи і використовується для автентифікації особи в інформаційно-комунікаційних системах Згідно частини першої статті 14 Закону «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» електронна ідентифікація здійснюється з використанням засобів електронної ідентифікації та процедури автентифікації відповідно до схем електронної ідентифікації. Під час спроби перевірити підписи на документах, що містить файл «Договір траншеєкопач.pdf» на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) інформаційно-комунікаційна система центрального засвідчувального органу повідомляє, що файл не місить підписів. Щодо перевірки підписів в файлі «Договір траншеєкопач.pdf.p7s» – підписувачем зазначено лише Мігалик Івана Сергійовича, директора ТОВ «УЛЬТРАОПТ». Слід окремо зауважити, що файл «Договір траншеєкопач.pdf.p7s» містить два різних документа – договір №03-1305 від 13 травня 2025р. та видаткову накладну №239 від 14 травня 2025р., водночас підпис накладено на файл вцілому, час та дата підпису – 17:15:55 06.06.2025. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1. та 1.2. додатку 4 тендерної документації з урахуванням вимог щодо складання документів, наведених в додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати аналогічний договір за предметом закупівлі та документи, що підтверджують його виконання, у вигляді сканованих документів, що містять власноручні підписи осіб, уповноважених на їх підписання, або електронних документів, що містять електронні підписи осіб, уповноважених на їх підписання, з можливістю ідентифікації цих осіб відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Створено
11.06.2025 19:44
Надати до
12.06.2025 19:44
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
410 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Промінь" Інгульської сільської ради
Контактний телефон:
+380500584173
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
410 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Промінь" Інгульської сільської ради
Контактний телефон:
+380500584173
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності