Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-008175-a
Id Tender a1198e7de558496cbe781a38df130e9c
План UA-P-2025-05-28-004353-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 15:06
Остання зміна 17.06.2025 15:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 732 480.28 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 662.41 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 14:45 до 06.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 14:45
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 14:45
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 15:27
до 16.06.2025 16:10
Залишилось 5 год. 23 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 16:10
до 22.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.06.2025 16:10
-
Період уточнень
з 29.05.2025 14:45 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 14:45 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 15:27 до 16.06.2025 16:10
Період кваліфікації
з 09.06.2025 15:27 до 16.06.2025 16:10
Основні параметри
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 732 480.28 грн.
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Очікувана вартість
4 732 480.28 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23662,41
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 14:40
Закінчення аукціону
09.06.2025 15:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
664 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Споживача за електричну енергію здійснюються протягом 5 робочих днів від дня отримання від Постачальника електричної енергії рахунку та акту приймання-передачі товарної продукції (електричної енергії)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+"
Пропозиція:
4 259 379.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД"
Пропозиція:
4 561 680 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
Пропозиція:
4 235 716.75 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"
Пропозиція:
4 219 414.24 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
4 435 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Пропозиція:
4 238 102.55 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 14:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гранацька Олександра Юріївна
Електронна пошта
Телефон
0487228109
Факс
0487228109
Замовник
ЄДРПОУ
04056919
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
Думська площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Період вимог/скарг з 16.06.2025 16:10 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 15:27 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 16:10
Довідка НАЗК
16.06.2025 16:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Пунктом 3 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації встановлено необхідність надати довідку довільній формі, яка містить наступні відомості про Учасника: -повне найменування (для юридичної особи) або власне ім’я та прізвище (для фізичної особи) учасника; -код ЄДРПОУ/ІПН Учасника; -відомості про керівника учасника (посада, власне ім’я та прізвище); -місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (юридична та фактична); -телефон/факс, електронна пошта; -банківські реквізити. (додатково може містити відомості які учасник вважає необхідним зазначити). (додатково може містити відомості які учасник вважає необхідним зазначити) На виконання даної вимоги Учасником завантажено довідку Вих. №711/09-02 від 04 червня 2025 р., у якій перелік відомостей відрізняється від встановленого замовником у пункті 3 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації. Для виправлення даної невідповідності, Учаснику необхідно або завантажити новий документ, що міститиме перелік відомостей відповідно вимог пункту 3 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації. або завантажити виправлену довідку Вих. №711/09-02 від 04 червня 2025 р. Документ повинен бути поданий відповідно вимог тендерної документації. 2. Пунктом 6 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації встановлено необхідність надати Лист-згоду з умовами проекту договору що міститься у Додатку № 4 до тендерної документації (Лист у довільній формі). Учасником надано Лист-згоду з проектом договору вих.№711/09-08 від 04 червня 2025, у якому не зазначено, що цей лист-года саме з умовами проекту договору що міститься у Додатку № 4 тендерної документації. Для виправлення даної невідності Учаснику необхідно або завантажити виправлену довідку вих.№711/09-08 від 04 червня 2025 або завантажити нову довідку, яка буде відповідати вимозі пункту 6 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, зокрема в ній будеміститись інформація, що цей лист-года саме з умовами проекту договору що міститься у Додатку № 4 тендерної документації 3. Розділом 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»” Додатку 1 до тендерної документації встановлено необхідність надати: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1. 2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія акту/актів приймання-передачі товарної продукції (електричної енергії) та/або накладної видаткової накладної, або інший документ/документи який/які підтверджує/ють факт передачі товару від постачальника до отримувача). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)** *Під аналогічним слід розуміти договір, за яким учасник постачав електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги  з передачі та/або розподілу Документи, які подаються учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов. ** Якщо у Формі 1 учасник зазначає декілька договорів, кожен з них повен відповідати встановленим у цьому розділі вимогам *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації Учасником, на виконання вимоги встановленої пунктом 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 04 червня 2025 року . Вих № 744/10-01 (Далі – Довідка) та скановану копію Договору від 01.12.2022 року № 192 (Далі - Договір). Сканована копія Договору містить Додаток №3 Заява-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу, проте у Додатку не міститься інформації про № та дату договору до якого він відноситься, відстуні дати у розділі Відмітка про згоду Споживача на обробку персональних даних. В Довідці в колонці “строки постачання визначені умовами договору та сума договору” наявна інформація, проте строк постачання вказаний у довідці не відповідає фактичним умовам визначеним Договором, У колонці Документ(и), що підтверджують виконання договору (*із зазначенням номер та дати такого документам (тів), вказано документ Акт приймання-перадавання електроенергії № 3 від 28.12.2022, натомість сам документ має назву Акт приймання-передачі електроенергії. Для виправлення даної невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену довідку від 04 червня 2025 року. Вих № 744/10-01 або нову довідку. Інформація у довідці повинна відповідати вимогам пункта 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, відповідати умовам договору та мати назву документу, що підтверджує його виконання що відповідатиме наданому документу, а також завантажити Скановану копію Договору з усіма заповненими додатками переліченими в ньому. Документи повинні бути подані відповідно вимог тендерної документації. 4.Пунктом 4 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації встановлено необхідність надати Ліцензію або документ дозвільного характеру, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством*. (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником належним чином**). *Якщо вид діяльності не передбачає отримання ліцензії чи іншого дозвільного документу, то Виконавцю не потрібно надавати ніякого документу. У разі надання копій документів, вони повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно пункту 5.26. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих № 754/10-06 від 04 червня 2025 року, яка містить інформацію, що учасник надає видруківку з сайту НКРЕКП та скан копію зазначеної ліцензії постачальника. Натомість сканована копія ліцензії (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником належним чином**) - відсутня. Для виправлення наданої невідповідності, Учаснику необхідно завантажити Ліцензію (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником належним чином**). У разі надання копій документів, вони повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно пункту 5.26. 5.Пунктом 4 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації встановлено: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з наступних документів: випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення та/або довіреністю та/або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Якщо документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України (або законодавством іншої країни, в якій зареєстрований учасник – нерезидент) для учасника, то вони не подаються останніми, але замість них подається письмове пояснення (з посиланням на відповідні норми законодавства) про причини неподання документів у складі тендерної пропозиції. Відповідно до частини 1 Розділу III Тендерної документації - Скановані копії документів виготовляються з оригіналів документів складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), копій та оригіналів документів, надання яких вимагається згідно з цією документацією, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами. Документи тендерної пропозиції повинні бути чіткими та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Документи, складені учасником закупівлі, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані періодом з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата завірення копій документів (Статут, Наказ на призначення, тощо) повинна бути не ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Пропозиція учасника може містити документи з водяними знаками. На виконання даної вимоги Учасником було надано Рішення Учасника №1 від 07 червня 2022 року, копія якого не завірена належним чином. Для виправлення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити або копію з оригіналу документу (Рішення Учасника №1 від 07 червня 2022 року), або завірену копію оформлену з дотриманням вимог тендерної документації, а саме: Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно пункту 5.26 (Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».) Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
12.06.2025 16:33
Надати до
13.06.2025 16:33
Договір
UA-2025-05-29-008175-a-a1
Очікує підписання
4 219 414.24 грн.
4 219 414.24 грн.
З ПДВ
Номенклатура
664 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Номенклатура
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Кількість
664 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"
Повна назва
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44494907

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 732 480.28 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 10:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487228109
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 732 480.28 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 10:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487228109
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності