Показати схожі тендери

Закупівля Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-007940-a
Id Tender 0e869388e35b4f3dbf17ef49bf558153
План UA-P-2025-05-29-009142-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.05.2025 14:43
Остання зміна 02.07.2025 15:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 257 179 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
151 285.9 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 14:43 до 13.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 14:43
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 14:43
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 09:00
до 18.06.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2025 11:24
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.06.2025 11:24
до 02.07.2025 15:37
Період уточнень
з 29.05.2025 14:43 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 14:43 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 09:00 до 18.06.2025 11:24
Період кваліфікації
з 13.06.2025 09:00 до 18.06.2025 11:24
Основні параметри
Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
30 257 179 грн.
Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Назва предмета закупівлі
Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Очікувана вартість
30 257 179 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
151285,9
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81122, Україна, Львівська область, С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130 Львівськоі? області
Дата постачання по
31.12.2026 14:41
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може провести попередню оплату (аванс), відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та відповідно до Положення про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації, затвердженого Наказом департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації від 15 грудня 2023 року № 92, розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше трьох місяців, але не пізніше 31 грудня поточного року. Зарахування авансу здійснюється відповідно Акту № КБ-2в (УПВ) та Довідки № КБ-3. По закінченню трьохмісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з наданням пояснень про причини невикористання Підрядником вказаного авансу і можуть слугувати підставою для розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку. У разі неподання Акту № КБ-2в (УПВ) та Довідки № КБ-3 про використання суми попередньої оплати (авансу), Підрядник зобов’язаний повернути надану йому суму попередньої оплати (авансу) з урахуванням індексу інфляції протягом наступного дня з моменту закінчення трьохмісячного терміну.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за виконанні роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості Форма № КБ-2в (УПВ) Додаток 30 до Методики (пункт 7.2) надалі Акт № КБ-2в (УПВ), і Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати Форма № КБ-3 Додаток 31 до Методики (пункт 7.2) надалі Довідка № КБ-3, підписаних Сторонами та особою відповідальною за здійснення технічного нагляду на об’єкті. Здача до оплати виконаних робіт може проводитись подекадно.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"
Пропозиція:
29 624 088.7 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 14:43
Оголошення про проведення закупівлі
29.05.2025 14:36
Тендерна документація
29.05.2025 14:36
Тендерна документація
29.05.2025 14:36
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.05.2025 14:36
Тендерна документація
Проект договору
29.05.2025 14:36
Тендерна документація
29.05.2025 14:36
Тендерна документація
29.05.2025 14:36
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Васьо Анна Орестівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322999141
Замовник
ЄДРПОУ
43493483
Назва (англійською мовою)
Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
Повна назва
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. В. Винниченка, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Період вимог/скарг з 18.06.2025 11:24 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 09:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.06.2025 11:24
Довідка НАЗК
18.06.2025 11:23
Повідомлення про рішення
18.06.2025 11:21
Пропозиція, що перемогла
13.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене рішенням уповноваженої особи від 17.06.2025 року протокол № 38 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі тендерної подано оригінал позитивного відгуку за наданим аналогічним договором № 26-03/21 від 25.03.2021 року, який не відповідає вимогам тендерної документації; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: 3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 3. *Аналогічним договором є договір на м не менше 1 700 виконання робіт з будівництва/ реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного/місцевого значення, основним видом рбіт по якому є роботи пов’язані з укладанням фігурних елементів мощення (ФЕМ) дорожнього полотна. До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2020 – 2024 років. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору договору має становити не менше ніж 70% від очікуваної вартості закупівлі. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) а саме: - улаштування покриття із фігурних елементів мощення (відповідно до Технічного завдання) – не менше 5 200 М2; - встановлення бортових каменів (відповідно до Технічного завдання) – не менше 1 700 м. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - оригіналом(ами) позитивного(их) відгуку(ів) Балансоутримувача(ів) та Контрагента (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку Балансоутримувача та Контрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Балансоутримувачем (Контрагентом) не раніше дати оголошення закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей; - надати оригінал позитивного відгуку за наданим аналогічним договором № 26-03/21 від 25.03.2021 року, відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
17.06.2025 10:18
Надати до
18.06.2025 10:18
Договір
UA-2025-05-29-007940-a-a1
Підписаний і діє
Номер
17-07/25
29 624 088.7 грн.
24 686 740.58 грн.
З ПДВ
Підписано
02.07.2025
Строк дії договору з
02.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Номенклатура
Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43493483

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"
Повна назва
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41275610

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 15:37
Повідомлення про договір
02.07.2025 15:11
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-25-000030
Дата створення проекту
25.06.2025 12:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.06.2025 15:56
Дата публікації висновку про результати
16.07.2025 16:51
Дата завершення усунення порушень
31.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 №93-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025, 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.06.2025 №93-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-29-007940-a 29.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
25.06.2025 15:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 29.05.2025 № 34), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 06.06.2025, відповіді Замовника від 09.06.2025, тендерну пропозицію приватного підприємства «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» (далі – ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС»), вимогу про усунення невідповідностей до 18.06.2025 10:18, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2025 № 41, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.07.2025 № 17-07/25 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 02.07.2025 № 1 та від 08.07.2025 № 2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 30.06.2025, 08.07.2025 через електронну систему закупівель. Пунктом 17 Постанови № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови № 1178. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови). Відповідно до пункту 17 Загальних умов строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. За результатами моніторингу установлено, що Замовник уклав Договір про закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130 Львівськоі? області», відповідно до умов пункту 1.1 розділу 1 якого підрядник зобов’язується надати та здати завершені роботи по об’єкту в установлений термін, згідно з графіком виконання робіт (додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору. Разом з цим, відповідно до умов пункту 5.2 розділу 5 Договору графік виконання робіт є обов'язковим до виконання підрядником і порушення зазначених у ньому строків визначається сторонами як не виконання істотних умов Договору, та є підставою для розірвання Договору Замовником в односторонньому порядку. Також, у пункті 5.3 розділу 5 Договору зазначено, що підрядник починає виконання робіт в строк зазначений в графіку виконання робіт, про що письмово повідомляє Замовника, шляхом направлення відповідного листа-повідомлення на електронну адресу Замовника. Виходячи з вимог укладеного Договору, зокрема, зазначених вище, сторони виконують свої зобов’язання та несуть відповідальність за порушення строків виконання робіт відповідно до графіка виконання робіт. Однак, у ході моніторингу установлено, що у додатку 2 «Календарний графік на проведення робіт» до Договору та додатку 2 «Календарний графік на проведення робіт» до додаткової угоди № 1 не зазначено дати початку та закінчення всіх видів робіт, передбачених договором про закупівлю. Таким чином, Замовником укладено Договір та додаткову угоду № 1 до Договору з порушенням вимог пункту 17 Загальних умов та, відповідно, вимог пункту 17 Постанови № 1178, а також частини першої статті 41 Закону. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо вищевказаного порушення Замовник не спростував його, а зазначив що: «…додаток № 2 «Графік виконання робіт» визначає, що роботи виконуватимуться в 2025-2026 рр. Також відповідно до п. 10.1 Договору № 17-07/25 від «02» липня 2025 року: «даний Договір набирає чинності з дня укладання його Сторонами і діє до 31.12.2026 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань», відтак датою початку робіт є 02 липня 2025 року, датою закінчення робіт – 31 грудня 2026 року. Така регламентація строків виконання робіт дозволяє забезпечити гнучкість та ефективність виконання робіт, особливо в умовах змінних зовнішніх обставин, при цьому загальний строк виконання договору залишається обов’язковим». Крім того, на запит Управління, Замовник повідомив, що «Додатковою угодою № 2 від 08 липня 2025 року до Договору № 17-05/25 від 02.07.2025 року Замовником приведено умови Договору у відповідності до норм чинного законодавства, зокрема відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності договору про закупівлю робіт вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 17 Загальних умов та пункту 17 Постанови № 1178, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.07.2025 00:00
Дата публікації
16.07.2025 16:51
Документи висновку
16.07.2025 16:51
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Враховуючи висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовник здійснив заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнув до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Дата публікації
18.07.2025 14:47
Документи інформації про усунення порушення
18.07.2025 14:51
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-20-013376-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.06.2025 17:37
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 17:37
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення від 25.06.2025 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-29-007940-a, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне. Щодо Вашого запитання на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне. Технічне завдання оприлюднено в електронній системі закупівель та надане Замовником в складі тендерної документації, зокрема Додаток 3 до тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» формувались на основі проєктно-кошторисної документації, виготовленої спеціалізованою проєктною організацією. Проєктно-кошторисна документація пройшла експертизу у ТзОВ "Вест Буд Експертиза". Експертний звіт (Позитивний) № 04-04/123 від 29 квітня 2025 року. Реєстраційний номер EX01: ЕХ01:1331-7912-2004-9034. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» формувалась на основі проєктно-кошторисної документації, виготовленої спеціалізованою проєктною організацією. Проєктно - кошторисна документація пройшла експертизу у ТзОВ "Вест Буд Експертиза". Експертний звіт (Позитивний) № 04-04/123 від 29 квітня 2025 року. Реєстраційний номер EX01: ЕХ01:1331-7912-2004-9034. Джерелом фінансування за предметом закупівлі: «Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» є місцевий бюджет. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування. Проектно – кошторисна документація включає в себе проектні рішення, плани, розрахунки, специфікації, кошториси та інші необхідні документи, які визначають всі аспекти будівництва об'єкта, розмір файлу, який містить дану інформацію є більший ніж 50 Мб, майданчик державні закупівлі онлайн не дає можливості Замовнику завантаження файлу понад 50 Мб. Виходячи з вищенаведеного, Замовником надається посилання на портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, на якому можна ознайомитись із проектно-кошторисною документацією та експертним звітом щодо об’єкту: Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області. Реєстраційний номер в ЄДЕССБ – PD01:8424-4317-0716-2451. Щодо Вашого запитання про надання інформації щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті повідомляємо наступне. Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» можна за посиланням: https://loda.gov.ua/useful-info/29271?authorId=17107.
Рішеня
30.06.2025 11:57
Замовник
Документи повідомлення
30.06.2025 12:10
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-29-007940-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: Чому у додатку № 2 «Графік виконання робіт» до договору від 02.07.2025 № 17-05/25 (далі – Договір) та додатку № 2 «Графік виконання робіт» до додаткової угоди до Договору від 02.07.2025 № 1 не визначено строки виконання робіт відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.07.2025 10:49
Орган перевірки
10.07.2025 00:00
Документи повідомлення
04.07.2025 10:49
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення від 04.07.2025 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальнии? ремонт автомобільноі? дороги загального користування місцевого значення С141243 Кам’янопіль-(Киі?в-Чоп) км 0+370 – км 1+130, Львівськоі? області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-29-007940-a, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне. Відповідно до п. 5.1. Договору № 17-07/25 від «02» липня 2025 року: «підрядник виконує роботи в строк передбачений Графіком виконання робіт, що є невід’ємною частиною Договору, який погоджується та підписується Сторонами при наявності фінансування за даним предметом Договору». Зазначаємо, що додаток № 2 «Графік виконання робіт» визначає, що роботи виконуватимуться в 2025-2026 рр. Також відповідно до п. 10.1 Договору № 17-07/25 від «02» липня 2025 року: «даний Договір набирає чинності з дня укладання його Сторонами і діє до 31.12.2026 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань», відтак датою початку робіт є 02 липня 2025 року, датою закінчення робіт – 31 грудня 2026 року. Така регламентація строків виконання робіт дозволяє забезпечити гнучкість та ефективність виконання робіт, особливо в умовах змінних зовнішніх обставин, при цьому загальний строк виконання договору залишається обов’язковим. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Додатковою угодою № 2 від 08 липня 2025 року до Договору № 17-05/25 від 02.07.2025 року Замовником приведено умови Договору у відповідності до норм чинного законодавства, зокрема відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Рішеня
08.07.2025 14:16
Замовник
Документи повідомлення
08.07.2025 14:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 257 179 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 09:00
Замовник:
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322999141
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 257 179 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 09:00
Замовник:
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322999141
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності