Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області від Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-007716-a
Id Tender bd65b307afda4c00b32bc82af7899e2a
План UA-P-2025-05-12-012931-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 14:33
Остання зміна 13.06.2025 20:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 523 177 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 615.89 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 14:33 до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 14:33
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 14:33
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:16
до 13.06.2025 09:42
Залишилось 3 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 09:42
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 09:42
-
Період уточнень
з 29.05.2025 14:33 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 14:33 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:16 до 13.06.2025 09:42
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:16 до 13.06.2025 09:42
Основні параметри
Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 523 177 грн.
Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області
Назва предмета закупівлі
Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області
Очікувана вартість
1 523 177 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7615,89
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 15:53
Закінчення аукціону
09.06.2025 16:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області
Код ДК 021:2015
70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36004, Україна, Полтавська область, міста і селища, об'єкти інфраструктури Головного управління ДПС у Полтавській області
Дата постачання по
31.10.2025 14:33
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 476 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
1 421 517.12 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 15:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 11:57
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.05.2025 14:29
-
29.05.2025 14:29
-
29.05.2025 14:29
-
29.05.2025 14:29
Проект договору
29.05.2025 14:29
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.05.2025 14:29
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.05.2025 14:29
-
29.05.2025 14:29
-
29.05.2025 14:29
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Осєтрова Світлана Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Syzonenko Svitlana Oleksandrivna
Електронна пошта
Телефон
+380997820818
Замовник
ЄДРПОУ
44057192
Назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service in Poltava region
Повна назва
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Повна назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service in Poltava region
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
вул. Європейська, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області
Період вимог/скарг з 13.06.2025 09:42 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:16 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 09:42
Довідка НАЗК
13.06.2025 09:41
Повідомлення про рішення
09.06.2025 16:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Гріффін Сервіс» (ЄДРПОУ- 38748221) (далі – Учасник) в процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-29-007716-a) по предмету закупівлі «Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області» (код ДК 021:2015 (CPV 2008) – 70330000-3 – Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах)» на очікувану вартість закупівлі в сумі 1 523 177,00 грн були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - в пункті 1.1. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника в складі тендерної документації вимагалось надати: «Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.2 до Тендерної документації, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. На підтвердження інформації, вказаної у довідці додатку 1.2. Тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, а саме: копії трудових книжок,або копії наказів про прийняття на роботу, або копії цивільно-правових договорів,або копії трудових угод. Загальна кількість працівників, необхідних для Загальна кількість працівників, необхідних для забезпечення комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області – не менше 47 працівників), а саме: наявність не менше 2-х працівників на повний робочий день для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки; наявність не менше 3 працівників на повний робочий день на посаду слюсара-сантехніка;- наявність не менше 5 працівників на повний робочий день для посад прибиральників прилеглих територій;наявність не менше 8 працівників на не повний робочий день для посад прибиральників прилеглих територій;наявність не менше 19 чоловік на повний робочий день для посад прибиральників службових приміщень;наявність не менше 10 чоловік на не повний робочий день на посади прибиральників службових приміщень». На дану вимогу Учасник завантажив в складі тендерної пропозиції довідку з таблицею згідно форми зазначеної в додатку 1.2. Тендерної документації за підписом уповноваженої особи, але за відсутністю будь якої інформації в таблиці про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, а також, в складі тендерної пропозиції Учасник не завантажив всі інші підтверджуючі документи згідно вимог цього пункту. - в пункті 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати: «На підтвердження кваліфікації працівників для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки учасник повинен надати копії відповідних підтверджуючих документів, а саме: або копії дипломів про освіту; або копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання працівників». На дану вимогу в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують підтвердження кваліфікації працівників для посади адміністративно - технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки. - в пункті 2.1. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати: «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору». На дану вимогу учасник надав довідку згідно форми зазначеної в додатку 1.1. до Тендерної Документації, але не зазначив жодної інформації щодо виконання щонайменше одного аналогічного договору. - в пункті 2.2. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника вимагалось в складі Тендерної пропозиції надати: «На підтвердження інформації вказаної в довідці згідно додатку 1.1. Тендерної документації учасник повинен надати: копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього; копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі». На дану вимогу Учасник не надав жодного підтверджуючого документу. - в пункті 2.3. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати «Копія(ї) відгуку(ів) від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.2.1 згідно додатку 1.1. Тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаними у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Додатку 1.1. Тендерної документації». На дану вимогу Учасник не надав жодного підтверджуючого документу. - в пункті 4 Додатку 3 до Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати «Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в кому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку». На дану вимогу в складі тендерної пропозиції Учасник надав витяг ПДВ в якому зазначена інформація про платника податку на додану вартість з назвою Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», а не по Учаснику. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Завантажити довідку згідно вимог зазначених в пункті 1.1. Додатку 1 Тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, яка вимагається згідно таблиці зазначеної в додатку 1.2. до Тендерної документації. 2. На підтвердження інформації, вказаної у довідці додатку 1.2. Тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, а саме: копії трудових книжок,або копії наказів про прийняття на роботу, або копії цивільно-правових договорів, або копії трудових угод. 3. Надати копії дипломів про освіту, або копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання працівників для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки. 4. Завантажити інформаційну довідку про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору. 5. На підтвердження інформації вказаної в довідці згідно додатку 1.1. Тендерної документації учасник повинен надати: копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього;копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі. 6. Завантажити копію(ї) відгуку(ів) від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.2.1 згідно додатку 1.1. Тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаними у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Додатку 1.1. Тендерної документації. 7. Завантажити копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в кому буде відображено інформацію про систему оподаткування Учасника.
Створено
11.06.2025 11:57
Надати до
12.06.2025 11:57
Договір
UA-2025-05-29-007716-a-a1
Очікує підписання
1 421 517.12 грн.
1 421 517.12 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області
Номенклатура
Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Повна назва
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44057192

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38748221

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 523 177 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Контактний телефон:
+380997820818
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 523 177 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Контактний телефон:
+380997820818
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності