Показати схожі тендери

Закупівля Шафи управління електроприводом від Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-007232-a
Id Tender 031f6b8e823b406e8f62abdf69d6989d
План UA-P-2025-05-28-014976-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.05.2025 14:42
Остання зміна 12.06.2025 10:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
128 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 284 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 14:34 до 09.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 14:34
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 14:34
до 06.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 08:00
-
Період уточнень
з 29.05.2025 14:34 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 14:34 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 08:00
Основні параметри
Шафи управління електроприводом
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
128 400 грн.
Шафи управління електроприводом
Назва предмета закупівлі
Шафи управління електроприводом
Очікувана вартість
128 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1284,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шафи управління електроприводом
Код ДК 021:2015
31211110-2 - Щити керування
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕСТКОМПАНІ"
Пропозиція:
122 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 16:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії оцінки
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ареф'єва
Електронна пошта
Телефон
+380962255190
Сайт:
https://korvdk.com.ua/contact.php
Замовник
ЄДРПОУ
03343947
Повна назва
Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
11500
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Коростень
Адреса
ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО будинок 67
Кваліфікація
Лот № 1 Шафи управління електроприводом
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 08:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей - невідповідність встановленим замовником в документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання кваліфікаційних вимог до предмета закупівлі згідно з п.1 Додатком 1 до тендерної документації; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності : - відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: п.1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1.1. Довідка* з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).Аналогічним вважається договір згідно предмету закупівлі. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл від 08 червня 2025 21:07 1. Кваліфікація.pdf, де міститься довідка №373 від 03.06.2025 року з інформацією про виконання аналогічних договорів. Разом з тим даний договір не відповідає предмету закупівлі, що не відповідає вимогам в цій частині. Аналогічним вважається договір згідно предмету закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : 1. Довідка* з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). 2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
12.06.2025 09:14
Надати до
13.06.2025 09:14
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
128 400 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 08:00
Замовник:
Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380962255190
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
128 400 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 08:00
Замовник:
Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380962255190
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності