Закупівля Реконструкція системи електропостачання КНП “Новоушицька багатопрофільна лікарня” Новоушицької селищної ради шляхом встановлення сонячної електростанції на даху будівлі лікувального корпусу за адресою: вулиця Захисників України, 36, селище Нова Ушиця Хмельницької області
від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОУШИЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОУШИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Реконструкція системи електропостачання КНП “Новоушицька багатопрофільна лікарня” Новоушицької селищної ради шляхом встановлення сонячної електростанції на даху будівлі лікувального корпусу за адресою: вулиця Захисників України, 36, селище Нова Ушиця Хмельницької області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Реконструкція системи електропостачання КНП “Новоушицька багатопрофільна лікарня” Новоушицької
селищної ради шляхом встановлення сонячної електростанції на даху будівлі лікувального
корпусу за адресою: вулиця Захисників України, 36, селище Нова Ушиця Хмельницької області
Очікувана вартість
1 840 720 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9203,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 15:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція системи електропостачання КНП “Новоушицька багатопрофільна лікарня” Новоушицької селищної ради шляхом встановлення сонячної електростанції на даху будівлі лікувального корпусу за адресою: вулиця Захисників України, 36, селище Нова Ушиця Хмельницької області
Код ДК 021:2015
45454000-4 -
Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
32600, Україна, Хмельницька область, селище Нова Ушиця, вул. Захисників України, 36
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Аванс
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер:
1
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Довідка про наявність основної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)
1. Учасник надає у складі пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає:
- копії аналогічних договорів підряду*, не менше двох (без додатків та додаткових угод);
- документи, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт:
а) проміжний або останній акт форми КБ-2 із підписами та печатками замовника;
б) проміжна або остання довідка за формою №КБ-3 із підписами та печатками Замовника;
* Під аналогічним договором згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із реконструкції, або капітального ремонту або нового будівництва.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОУШИЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОУШИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
32600
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Кам'янець-Подільський р-н, селище міського типу Нова Ушиця
Адреса
вул.Захисників України, будинок 36
Реконструкція системи електропостачання КНП “Новоушицька багатопрофільна лікарня” Новоушицької селищної ради шляхом встановлення сонячної електростанції на даху будівлі лікувального корпусу за адресою: вулиця Захисників України, 36, селище Нова Ушиця Хмельницької області
11.06.2025 року, Замовниклм було внесено зміни до тендерної документації..
Ознайомившись зі змінами до тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР», виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ТОВ «ТОП ФАЄР» на участь у цій закупівлі а саме:
І.
В пункті 13 Додатку 1 Тендерної документації вказує надати «Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім’я Учасника, щодо сфери діяльності – надання послуг електромонтажних робіт.
Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України.
Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом.
Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я Учасника, щодо сфери діяльності – надання послуг електромонтажних робіт.
Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України.
Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом.
Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування», на ім’я Учасника, щодо сфери діяльності – надання послуг електромонтажних робіт.
Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України.
Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом.»
З даного пункту документації слідує, що вище зазначені Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України.
ТОВ «ТОП ФАЄР» має відповідні сертифікати, видані ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не акредитований національним агентством з акредитації України, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – ДОБРОВІЛЬНІСТЬ АКРЕДИТАЦІЇ.
ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» дану добровільну акредитацію не проходив.
Замовник в супереч чинному законодавству вказує учасникам в яких органах проходити сертифікацію та отримати Сертифікат. Даними протиправними діями Замовник намагається втручатися в господарську діяльність ТОВ «ТОП ФАЄР» Статтею 23 Господарського кодексу України передбачено «Незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб'єктів господарювання забороняється.»
ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» є органом сертифікації, який здійснює свою господарську діяльність відповідно Статуту.
За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрий пройшов сертифікацію лише в певному органі, вимоги до якого вказав замовник в документації, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в іншому органі.
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР» та інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в неакредитованому органі.
Як доказ порушеного права надаємо:
- Сертифікати ISO
- ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
Реконструкція системи електропостачання КНП “Новоушицька багатопрофільна лікарня” Новоушицької селищної ради шляхом встановлення сонячної електростанції на даху будівлі лікувального корпусу за адресою: вулиця Захисників України, 36, селище Нова Ушиця Хмельницької області
Звернення:
За тендером : Реконструкція системи електропостачання КНП “Новоушицька багатопрофільна лікарня” Новоушицької селищної ради шляхом встановлення сонячної електростанції на даху будівлі лікувального корпусу за адресою: вулиця Захисників України, 36, селище Нова Ушиця Хмельницької області
Тема:
Технічне завдання
Зміст:
Добрий день, для вірного розрахунку договірної ціни просимо надати наступну інформацію, а саме в технічному завданні відсутне основне обладнання, роботи по ньому є а, а саме обладнання відсутнє
- Інвертор
- Акумуляторні батареї
- Сонячні модулі
Якщо обладнання буде надано замовником, то просимо це прописати в тендерній документації , якщо його потрібно закупляти підряднику, то просимо надати технічні параметри та кількість необхідного обладнання
Дата оприлюднення звернення:
09.06.2025 14:09
З поставленого запитання зрозуміло, що Ви, як потенційний Учасник, не ознайомились з тендерною документацією в повному обсязі, а саме, з Додатками до тендерної документації, адже зазначена інформація повністю відображена в них.
Дата оприлюднення відповіді:
11.06.2025 10:19
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 840 720
грн.
Період подання пропозицій
до
16.06.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОУШИЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОУШИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ