Показати схожі тендери

Закупівля Рукав пожежний напірний зі з’єднувальними головками, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 44480000-8 — Протипожежне обладнання різне від 19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-006566-a
Id Tender 4ed3ed0309514c2ca195f74a16fd35e4
План UA-P-2025-05-29-007917-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.05.2025 13:39
Остання зміна 13.06.2025 15:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
101 376 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
506.88 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 13:39 до 06.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 13:39
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 13:39
до 03.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:33
-
Залишилось 1 днів 21 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 15:03
до 17.06.2025 00:00
Період уточнень
з 29.05.2025 13:39 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 13:39 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:33
Основні параметри
Рукав пожежний напірний зі з’єднувальними головками, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 44480000-8 — Протипожежне обладнання різне
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
101 376 грн.
Рукав пожежний напірний зі з’єднувальними головками, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 44480000-8 — Протипожежне обладнання різне
Назва предмета закупівлі
Рукав пожежний напірний зі з’єднувальними головками, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 44480000-8 — Протипожежне обладнання різне
Очікувана вартість
101 376 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
506,88
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 14:10
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рукав пожежний напірний зі з’єднувальними головками
Код ДК 021:2015
44482000-2 - Пристрої для пожежогасіння
Кількість
44
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
85000, Україна, Донецька область, Добропілля, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 54 А
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовник.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Кравцова Ганна Вікторівна"
Пропозиція:
101 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПОЛІТИКА ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА"
Пропозиція:
92 356 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 14:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 13:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
29.05.2025 13:39
Тендерна документація
29.05.2025 13:39
Тендерна документація
29.05.2025 13:39
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соріна Аліна Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380996236010
Замовник
ЄДРПОУ
38181800
Повна назва
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
85000
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Добропілля
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 54 А
Кваліфікація
Лот № 1 Рукав пожежний напірний зі з’єднувальними головками, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 44480000-8 — Протипожежне обладнання різне
Період вимог/скарг з 11.06.2025 15:03 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:33 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Політика Олена Леонідівна (ІПН 3187520221). Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
11.06.2025 15:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 14:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 15:03 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 15:03
Витяг з ЄДР
11.06.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації; інформація від учасника щодо відсутності підстав, установлених пунктом 47 Особливостей – згідно з Додатком 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації; у випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації; заповнений та підписаний Додаток 1.4 до Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію і документи (якщо передбачені Замовником), які передбачені Додатком 1.4 до Додатку 1 до тендерної документації; заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); заповнені відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів); копія Статуту зі змінами та доповненнями або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту); ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом; лист-гарантію про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином _______________ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - у разі підписання пропозиції та договору керівником організації-учасника – сканована копія протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо / сканована копія наказу про призначення керівника або сканована копія виписки (витягу) із зазначених документів. - у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія доручення (довіреності) керівника учасника та сканована копія наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду; - у разі підписання пропозиції та договору фізичною особою, фізичною особою-підприємцем - сканована копія довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу та сканована копія паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (із змінами); довідка в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. ФОП "Кравцова Ганна Вікторівна" (ІПН 3025406200) на виконання вимог тендерної документації надані документи з невідповідністю, а саме: 1) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП "Кравцова Ганна Вікторівна" (ІПН 3025406200) підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Кравцова Ганна Вікторівна" (ІПН 3025406200) встановлено, що згідно тендерної пропозиції учасник запропонував замовнику здійснити постачання: Рукав пожежний напірний зі з’єднувальними головками, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 44480000-8 — Протипожежне обладнання різне, з невідповідностями. ДЛЯ УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, УЧАСНИКУ У СТРОК, ВИЗНАЧЕНИЙ ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕОБХІДНО: 1) надати документи пропозиції учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. До зазначеної вимоги застосовуються наступні винятки: - якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП; - документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Створено
13.06.2025 14:02
Надати до
14.06.2025 14:02
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
101 376 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 15:00
Замовник:
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380996236010
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
101 376 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 15:00
Замовник:
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380996236010
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності