Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, Придбання комп’ютерного обладнання
Тема:
Полегшення сервісного обслуговування = просування свого учасника ???
Зміст:
Шановний Замовнику!
у додатку 3, п.5 таблиці ви пишете:
"Миша оптична: Маніпулятор «миша» - Інтерфейс: USB - Довжина кабелю: не менше 1,5м - Кількість клавіш 3 (миша) - Розподільна здатність миші: не менше 1200 dpi Гарантія: Не менше 1 року Для полегшення сервісного обслуговування системний блок, монітор, ДБЖ мають бути одного бренду. Операційна система:"
хочеться запитати:
1) яким чином до Мині оптичної відноситься сервісне обслуговування системного блоку, монітору та ббж, а також операційна система.
2) вказуючи, "Для полегшення сервісного обслуговування системний блок, монітор, ДБЖ мають бути одного бренду" - ви встановлюєте ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги для учасників! Чому виробник має бути одним - тому що він один в країні, і уже забронював дану закупівлю під конкретного учасника ? В усієї техніки є гарантійний термін, і в усіх виробників системних блоків, моніторів, ббж є наявна мережа авторизованих сервісних центрів. І ці сервісні центри доволі часто є єдиними на місто і приймають техніку різних брендів. для чого прописувати умову про одного виробника сб, моніторів і ббж в даній закупівлі ?
Залишається лише одна відповідь - ви хочете обмежити потенційне коло учасників до одного!
вимагаємо прибрати даний пункт, а саме : "Для полегшення сервісного обслуговування системний блок, монітор, ДБЖ мають бути одного бренду.Операційна система:" як і з пункту 6 додатку 3 ТД - де ви описуєте технічні характеристики Оптичної миші, так і з взагалі з ТД - тому що саме ця умова є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ !!!
Дата оприлюднення звернення:
29.05.2025 18:20
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Так, будуть внесені зміни до ТД (Додаток 3). Гарного дня!
Дата оприлюднення відповіді:
30.05.2025 11:18