Показати схожі тендери

Закупівля Цемент, відповідний код 44111200-3. від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-006322-a
Id Tender f657428a322a4122adae9ed46959b134
План UA-P-2025-05-29-001999-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 13:25
Остання зміна 11.06.2025 07:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
75 694 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
756.94 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 13:25 до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 13:25
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 13:25
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00
до 09.06.2025 11:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 11:58
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 11:58
-
Період уточнень
з 29.05.2025 13:25 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 13:25 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00 до 09.06.2025 11:58
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00 до 09.06.2025 11:58
Основні параметри
Цемент, відповідний код 44111200-3.
Цемент, відповідно до Додатка 3 до тендерної документації, окремими дрібними партіями відповідно до потреб і заявок замовника, до кінця поточного року.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
75 694 грн.
Цемент
Назва предмета закупівлі
Цемент
Очікувана вартість
75 694 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
756,94
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 200 (штуки)
Цемент СЕМ ІІ/В-S 42,5 R (або еквівалент)* (в мішках по 25 кг)
Опис предмета закупівлі
Цемент СЕМ ІІ/В-S 42,5 R (або еквівалент)* (в мішках по 25 кг)
Код ДК 021:2015
44111200-3 - Цемент
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 200 (штуки)
Цемент СЕМ ІІ/В-М (S-LL) 32,5 R (або еквівалент)* (в мішках по 25 кг)
Опис предмета закупівлі
Цемент СЕМ ІІ/В-М (S-LL) 32,5 R (або еквівалент)* (в мішках по 25 кг)
Код ДК 021:2015
44111200-3 - Цемент
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар проводяться протягом 60 робочих днів з дня підписання видаткової накладної за кожну партію товару.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 2 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Порядок постачання товару: З момента укладання договору до 31 грудня 2025 року. Окремими дрібними партіями, відповідно до заявок замовника. Поставка кожної партії товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання заявки замовника на партію товару, за адресою: м. Кременчук, вул. Левка Лук’яненка, буд.48/75, склад замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
75 360 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 13:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левуцька Світлана Федорівна
Електронна пошта
Телефон
0536758545
Сайт:
http://katp1628.com/
Замовник
ЄДРПОУ
03351898
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39617
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Кваліфікація
Лот № 1 Цемент
Період вимог/скарг з 09.06.2025 11:58 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 00:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокольне рішення № 470 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 09.06.2025 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (зі змінами), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), розглянула тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАСКО» (далі – учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: 44110000-4 – Конструкційні матеріали (Цемент, відповідний код 44111200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-29-006322-a, на відповідність вимогам тендерної документації, у т. ч. перевірила інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. 1. Розгляд тендерної пропозиції здійснюється відповідно до пункту 36 Постанови та статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої-дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовується) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Для перевірки учасника на предмет відсутності підстав для відмови учаснику в участі в закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Щодо учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника на її відповідність вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. 2. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання учасника переможцем закупівлі. 3. Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем закупівлі, а саме з учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. 4. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Вирішила: 1. Визначити переможцем закупівлі щодо предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015: 44110000-4 – Конструкційні матеріали (Цемент, відповідний код 44111200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-29-006322-a, учасника процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАСКО» з ціною пропозиції 75 360,00 грн. з ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАСКО» щодо предмета закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 – Конструкційні матеріали (Цемент, відповідний код 44111200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-29-006322-a. 3. Оприлюднити протокольне рішення щодо розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір щодо предмета закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 – Конструкційні матеріали (Цемент, відповідний код 44111200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-29-006322-a, в електронній системі закупівель у строки, визначені законодавством. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:18
Довідка НАЗК
09.06.2025 11:58
Повідомлення про рішення
09.06.2025 11:58
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-29-006322-a-a1
Очікує підписання
75 360 грн.
75 360 грн.
З ПДВ
Номенклатура
200 (штуки)
Цемент СЕМ ІІ/В-S 42,5 R (або еквівалент)* (в мішках по 25 кг)
Номенклатура
Цемент СЕМ ІІ/В-S 42,5 R (або еквівалент)* (в мішках по 25 кг)
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Цемент СЕМ ІІ/В-М (S-LL) 32,5 R (або еквівалент)* (в мішках по 25 кг)
Номенклатура
Цемент СЕМ ІІ/В-М (S-LL) 32,5 R (або еквівалент)* (в мішках по 25 кг)
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03351898

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БАСКО"
Повна назва
ТОВ "БАСКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20971740

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
75 694 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0536758545
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
75 694 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0536758545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності