При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 12:36
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 12:36
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 12:36
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 12:36
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 12:36
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 5.В залежності від наявності кабельної мережі за адресами підключення камер відеоспостереження, послуги можуть передбачати будівництво кабельної мережі за адресою надання Послуг. 6.Очікувана вартість предмету закупівлі включає в себе витрати на будівництво кабельної мережі за адресою надання Послуг, якщо виникне така необхідність.
Тендерна документація не містить чіткого переліку робіт/послуг, які потрібно буде виконати в рамках договору про закупівлю. Скаржник позбавлений можливості оцінити та точно розрахувати цінову пропозицію на підставі технічного завдання.
Окремо варто зазначити, що опис, що міститься у додатку 4 до тендерної документації дозволяє самостійно визначати об’єм робіт/послуг виключно за власним бажанням. В такому випадку тендерна документація містить дискримінаційні та корупційні ризики.
На підтвердження надаємо копію додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 1.7. Виконавець зобов’язаний мати власні необхідні матеріали (кабель, блоки живлення, медіаконвертери, тощо), по технічним характеристикам не гірше за ті, що використовуються у наявній системі відеоспостереження.
2. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 1.7. Виконавець зобов’язаний мати власні необхідні матеріали (кабель, блоки живлення, медіаконвертери, тощо), по технічним характеристикам не гірше за ті, що використовуються у наявній системі відеоспостереження.
Тендерна документація не містить технічних характеристик матеріалів (кабелів, блоків живлення, медіаконвертерів, тощо), що використовуються у наявній системі відеоспостереження Замовника.
Скаржник позбавлений можливості оцінити та точно розрахувати цінову пропозицію на підставі технічного завдання через відсутність інформації про вищенаведені технічні характеристик матеріалів, а також позбавлений можливості оцінити необхідні підготовці роботи до виконання договору про закупівлю (оновлення або закупівля матеріалів).
На підтвердження надаємо копію додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до п. 10 додатку 2 до тендерної документації: учаснику необхідно підтвердити наявність діючого Атестату відповідності, якій засвідчує що комплексна система забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації, для підтвердження Учаснику необхідно надати сканкопію оригіналу Атестату КСЗІ зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв'язку..
3. Відповідно до п. 10 додатку 2 до тендерної документації: учаснику необхідно підтвердити наявність діючого Атестату відповідності, якій засвідчує що комплексна система забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації, для підтвердження Учаснику необхідно надати сканкопію оригіналу Атестату КСЗІ зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв'язку та захисту інформації.
Відповідно до п. 18 Положення про технічний захист інформації в Україні, що затверджено Указом Президента України від 27 вересня 1999 року N 1229/99 (надалі - Порядок): контроль у сфері технічного захисту інформації полягає в перевірці виконання вимог цього Положення, інших нормативно-правових актів з питань технічного захисту інформації та в оцінюванні захищеності інформації на об'єкті, де вона циркулюватиме або циркулює. Оцінювання захищеності інформації здійснюється шляхом атестації або експертизи комплексів технічного захисту інформації та інспекційних перевірок. За результатами атестації або експертизи комплексів технічного захисту інформації визначається можливість введення в експлуатацію об'єкта, де циркулюватиме інформація, охорона якої забезпечується державою. На підтвердження надаємо копію Порядку.
Також надаємо копію положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, що затверджено Наказ Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 травня 2007 року № 93 (у редакції наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28 серпня 2022 року № 477).
Відповідно до п. 4 Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затверджену Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 травня 2007 року № 93 (Копія Положення надається):
«4. Об’єктами експертизи є:
комплексні системи захисту інформації (далі - КСЗІ), які є невід’ємною складовою інформаційної, електронної комунікаційної або інформаційно-комунікаційної системи (далі - ІКС);
апаратні, апаратно-програмні і програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ та/або оцінки стану захисту інформації (далі - засоби ТЗІ);
організаційно-технічне рішення для впровадження типової компоненти КСЗІ в ІКС - задокументоване уніфіковане рішення для багаторазового розгортання складових КСЗІ в ІКС, самодостатнє для вирішення певного завдання, що містить проєктні рішення програмно-технічного комплексу, організаційно-технічні рішення щодо регламенту функціонування типової компоненти ІКС та опис (алгоритм) процедури впровадження (розгортання) компоненти КСЗІ в ІКС (далі - ОТР КСЗІ).»
На глибоке переконання Скаржника виконання договору про закупівлю не потребує отримання та надання вищенаведеного атестату Скаржником.
Вимога про наявність вказаних документів розрахована на учасників, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Замовником штучно звужено кількість потенційних учасників торгів без вагомої потреби та доцільності наявності вказаних документів. Скаржник в змозі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливість участі у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
41120093, ТОВ "СПАС"
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3