Показати схожі тендери

Закупівля Комбінований інтерактивний мультимедійний тир “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів від Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-005047-a
Id Tender 9f92aca90e414385bc15155c84b111fb
План UA-P-2025-05-29-006096-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.05.2025 12:13
Остання зміна 13.06.2025 19:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
640 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 12:12 до 06.06.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 12:12
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 12:12
до 03.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:18
-
Залишилось 3 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 19:21
до 19.06.2025 00:00
Період уточнень
з 29.05.2025 12:12 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 12:12 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 16:18
Основні параметри
Комбінований інтерактивний мультимедійний тир “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів
Протокол № 114 - ВТ УО 1
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
640 000 грн.
Комбінований інтерактивний мультимедійний тир “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів
Назва предмета закупівлі
Комбінований інтерактивний мультимедійний тир “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів
Примітки
Комбінований інтерактивний мультимедійний тир “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів із можливою відстанню стрільби більше за 8 метрів і розташуванням блоків тиру на підлозі.
Очікувана вартість
640 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 15:55
Закінчення аукціону
09.06.2025 16:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комбінований інтерактивний мультимедійний тир “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЕРЦ"
Пропозиція:
640 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков Іван Максимович
Пропозиція:
637 111.1 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 15:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 12:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Власенко Григорій
Електронна пошта
Телефон
380986103878
Сайт:
https://vvpu.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08571794
Повна назва
Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Комбінований інтерактивний мультимедійний тир “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів
Період вимог/скарг з 13.06.2025 19:21 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:18 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 12:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 12:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони Протокольне рішення (протокол № 116 ВТ – УО 1) уповноваженої особи Вінницького вищого професійного училища Департаменту поліції охорони м. Вінниця 12.06.2025 р. Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-05-29-005047-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТЕНКОВ ІВАН МАКСИМОВИЧ, код ЄДРПОУ 3802205476 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку № 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» ТД Замовника вимагалось підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Предметом закупівлі є «Комбінований інтерактивний мультимедійний тир “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів» або його «еквівалент», що класифікується за кодом 35740000 – 3 (Симулятори бойових дій) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Комплекс має працювати від бойової табельної зброї з використанням стандартних бойових набоїв. При цьому будь-яка модернізація або модифікація табельної зброї для роботи в комбінованому інтерактивному мультимедійному тирі “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів не має бути потрібна! У разі якщо тендерна документація замовника містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує предмет закупівлі певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, завжди мається на увазі “чи/або еквівалент”. При цьому характеристики “еквівалента” повинні відповідати технічним, якісним, функціональним, екологічним характеристикам, що передбачені затвердженою тендерною документацією чи/або бути кращими, його використання не повинно змінювати суттєві експлуатаційні характеристики обладнання. У цьому випадку, учасник має надати порівняльну таблицю з наведеними характеристиками «еквівалента». Натомість, Учасник - ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТЕНКОВ ІВАН МАКСИМОВИЧ, код ЄДРПОУ 3802205476 не виконав вимоги викладені в Додатку № 1 та п.4 Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» ТД Замовника та не надав у складі тендерної пропозиції документального підтвердження виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасник - ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТЕНКОВ ІВАН МАКСИМОВИЧ, код ЄДРПОУ 3802205476 у складі тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі, в якій повідомляє про виконання аналогічних договорів: 1. Договір про закупівлю товару від 15.04.2025 № 37 укладений з військовою частиною А4788. Згідно зі змістом пункту 1.1. розділу 1. «Предмет договору» предметом закупівлі є «навчальні гранати», що класифікуються за кодом 35740000 – 3 (Симулятори бойових дій) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». На підтвердження виконання договору Учасник надав видаткову накладну № 396 від 07.05.2025 р. 2. Договір про закупівлю товару від 09.04.2025 № 26 укладений з Пирятинським ліцеєм № 4 Пирятинської міської ради Полтавської області. Згідно зі змістом пункту 1.1. розділу 1. «Предмет договору» предметом закупівлі є «засоби навчання для забезпечення викладання предмета «Захист України», що класифікуються за кодом 39160000 – 1 (Шкільні меблі) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». На підтвердження виконання договору Учасник надав видаткову накладну № 396 від 08.05.2025 р. та лист – відгук від 22.05.2025 № 04-13/45 підписаний директором Пирятинського ліцею № 4 Пирятинської міської ради Ларисою ШКУРУПІЙ. 3. Договір від 15.05.2025 № 119 укладений з Державним професійно – технічним Навчальним закладом «Рівненський центр професійно – технічної освіти сервісу та дизайну». Згідно зі змістом пункту 1.2. розділу 1. «Предмет договору» предметом договору є «пневматичний стрілецький тренажер (тир)», що класифікується за кодом 35740000 – 3 (Симулятори бойових дій) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Таким чином, як слідує з аналізу наданих Учасником документів на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник - ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТЕНКОВ ІВАН МАКСИМОВИЧ, код ЄДРПОУ 3802205476 не виконав вимоги викладені в Додатку № 1 та п.4 Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» ТД Замовника та не надав у складі тендерної пропозиції документального підтвердження виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме «Комбінований інтерактивний мультимедійний тир “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів» чи/або його «еквівалент», що класифікується за кодом 35740000 – 3 (Симулятори бойових дій) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Комплекс має працювати від бойової табельної зброї з використанням стандартних бойових набоїв. При цьому будь-яка модернізація або модифікація табельної зброї для роботи в комбінованому інтерактивному мультимедійному тирі “ІНГУЛ” для бойової зброї та лазерних імітаторів не має бути потрібна! У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Провідний фахівець з публічних закупівель _________________________ Григорій ВЛАСЕНКО
Створено
12.06.2025 12:40
Надати до
13.06.2025 12:40
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 19:21 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 19:21
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
640 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 13:00
Замовник:
Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Контактний телефон:
380986103878
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
640 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 13:00
Замовник:
Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Контактний телефон:
380986103878
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності