Показати схожі тендери

Закупівля Тенти для накривання службових автомобілів від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-005044-a
Id Tender 28e99c8f9aff4500b91df4d05eeca255
План UA-P-2025-05-29-006120-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.05.2025 12:13
Остання зміна 18.06.2025 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
110 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 100 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 12:12 до 07.06.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 12:12
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 12:12
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:01
до 12.06.2025 12:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 12:21
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.06.2025 12:21
до 18.06.2025 14:42
Період уточнень
з 29.05.2025 12:12 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 12:12 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:01 до 12.06.2025 12:21
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:01 до 12.06.2025 12:21
Основні параметри
Тенти для накривання службових автомобілів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
110 000 грн.
Тенти для накривання службових автомобілів
Назва предмета закупівлі
Тенти для накривання службових автомобілів
Очікувана вартість
110 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тент автомобільний СС11106XL сірий Polyester або еквівалент
Код ДК 021:2015
39522120-4 - Тенти
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Криворученко Олександр Миколайович"
Пропозиція:
105 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Тенти для накривання службових автомобілів
Період вимог/скарг з 12.06.2025 12:21 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 00:01 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 12:21
Довідка НАЗК
12.06.2025 12:21
Повідомлення про рішення
07.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
07.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП «Криворученко Олександр Миколайович» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Не надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації; - Не надано гарантійний лист щодо дотримання Учасником термінів та умов поставки Товару, а саме: протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення, але не пізніше 30.11.2025, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються силами та/або за рахунок Учасника, згідно з вимогами підпункту 5 пункту 6 Додатку № 1 до Документації; - Не надано гарантійний лист (у довільній формі) що предмет закупівлі (продукція, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, згідно з вимогами підпункту 7 пункту 6 Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП «Криворученко Олександр Миколайович» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації; - Надати гарантійний лист щодо дотримання Учасником термінів та умов поставки Товару, а саме: протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення, але не пізніше 30.11.2025, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються силами та/або за рахунок Учасника, згідно з вимогами підпункту 5 пункту 6 Додатку № 1 до Документації; - Надати гарантійний лист (у довільній формі) що предмет закупівлі (продукція, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, згідно з вимогами підпункту 7 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Створено
11.06.2025 12:14
Надати до
12.06.2025 12:14
Договір
UA-2025-05-29-005044-a-a1
Підписаний і діє
Номер
513
105 000 грн.
105 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
Тент автомобільний СС11106XL сірий Polyester або еквівалент
Номенклатура
Тент автомобільний СС11106XL сірий Polyester або еквівалент
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 050
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Криворученко Олександр Миколайович"
Повна назва
ФОП "Криворученко Олександр Миколайович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2917706078

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності