Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП «Криворученко Олександр Миколайович» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
- Не надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації;
- Не надано гарантійний лист щодо дотримання Учасником термінів та умов поставки Товару, а саме: протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення, але не пізніше 30.11.2025, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються силами та/або за рахунок Учасника, згідно з вимогами підпункту 5 пункту 6 Додатку № 1 до Документації;
- Не надано гарантійний лист (у довільній формі) що предмет закупівлі (продукція, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, згідно з вимогами підпункту 7 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП «Криворученко Олександр Миколайович» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме:
- Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації;
- Надати гарантійний лист щодо дотримання Учасником термінів та умов поставки Товару, а саме: протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення, але не пізніше 30.11.2025, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються силами та/або за рахунок Учасника, згідно з вимогами підпункту 5 пункту 6 Додатку № 1 до Документації;
- Надати гарантійний лист (у довільній формі) що предмет закупівлі (продукція, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, згідно з вимогами підпункту 7 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.