Показати схожі тендери

Закупівля Гребінка, настил від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-003409-a
Id Tender 8999dbef4a4c45afbce3eab17694a85a
План UA-P-2024-12-02-009420-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.05.2025 11:09
Остання зміна 02.07.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 853 069.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
79 300 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 11:09 до 13.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 11:09
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 11:09
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 12:27
до 19.06.2025 14:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 14:01
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 14:01
до 02.07.2025 14:31
Період уточнень
з 29.05.2025 11:09 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 11:09 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 12:27 до 19.06.2025 14:01
Період кваліфікації
з 16.06.2025 12:27 до 19.06.2025 14:01
Основні параметри
Гребінка, настил
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 853 069.5 грн.
Гребінка, настил
Назва предмета закупівлі
Гребінка, настил
Очікувана вартість
15 853 069.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
79300,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 12:04
Закінчення аукціону
16.06.2025 12:27
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 040 (штуки)
Гребінка для ескалатора типу ЕТ
Опис предмета закупівлі
Гребінка для ескалатора типу ЕТ
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
1 040
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02100, Україна, Київська область, Київ, вул. Вінстона Черчилля, 1-а, склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 3 572 (штуки)
Настил для ескалатора типу ЕТ (009)
Опис предмета закупівлі
Настил для ескалатора типу ЕТ (009)
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
3 572
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02100, Україна, Київська область, Київ, вул. Вінстона Черчилля, 1-а, склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 6 819 (штуки)
Настил для ескалатора типу ЕТ (010)
Опис предмета закупівлі
Настил для ескалатора типу ЕТ (010)
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
6 819
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02100, Україна, Київська область, Київ, вул. Вінстона Черчилля, 1-а, склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 40,0 %
Опис:
Покупець здійснює попередню оплату в розмірі 40% вартості замовленої партії товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання від Постачальника рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 60,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок у розмірі 60% вартості замовленої партії товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів після поставки товару на підставі видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВСТРІЙСЬКІ КОНСТРУКЦІЙНІ ПОЛІМЕРИ-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
15 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСТЕХГРУП"
Пропозиція:
15 796 020 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 12:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
29.05.2025 11:09
-
29.05.2025 11:09
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.05.2025 11:09
Проект договору
29.05.2025 11:09
-
29.05.2025 11:09
-
29.05.2025 11:09
-
29.05.2025 11:09
-
29.05.2025 11:09
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сонько Валентина Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380442385807
Сайт:
http://metro.kiev.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03328913
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Поштовий індекс
03056
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Гребінка, настил
Період вимог/скарг з 19.06.2025 14:01 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 12:27 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВСТРІЙСЬКІ КОНСТРУКЦІЙНІ ПОЛІМЕРИ-ІНВЕСТ» визначено переможцем процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
19.06.2025 14:02
Довідка НАЗК
19.06.2025 14:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.06.2025 12:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-29-003409-a-c1
Підписаний і діє
Номер
288-ЕС-25
15 099 288 грн.
12 582 740 грн.
З ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 040 (штуки)
Гребінка для ескалатора типу ЕТ
Номенклатура
Гребінка для ескалатора типу ЕТ
Кількість
1 040
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
3 572 (штуки)
Настил для ескалатора типу ЕТ (009)
Номенклатура
Настил для ескалатора типу ЕТ (009)
Кількість
3 572
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
6 819 (штуки)
Настил для ескалатора типу ЕТ (010)
Номенклатура
Настил для ескалатора типу ЕТ (010)
Кількість
6 819
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328913

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВСТРІЙСЬКІ КОНСТРУКЦІЙНІ ПОЛІМЕРИ-ІНВЕСТ"
Повна назва
ТОВ "АВСТРІЙСЬКІ КОНСТРУКЦІЙНІ ПОЛІМЕРИ-ІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42286801

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 14:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000090
Дата створення проекту
30.06.2025 17:16
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 18:14
Дата публікації висновку про результати
15.07.2025 15:20
Дата завершення усунення порушень
19.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Адреса
.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2025 Київ № 184 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2025-05-29-003409-a 29.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 18:14
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства "Київський Метрополітен" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14 травня 2025 року (протокол № 532-П), зі змінами 26 травня 2025 року (протокол № 601-П) та зі змінами 04 червня 2025 року (протокол № 656-П), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "АВСТРІЙСЬКІ КОНСТРУКЦІЙНІ ПОЛІМЕРИ-ІНВЕСТ" (далі – ТОВ "АВСТРІЙСЬКІ КОНСТРУКЦІЙНІ ПОЛІМЕРИ-ІНВЕСТ"), повідомлення про намір укласти договір від 19 червня 2025 року, договір від 30 червня 2025 року № 288-ЕС-25 на суму 15 099 288,00 гривень з ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 07 липня 2025 року через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АВСТРІЙСЬКІ КОНСТРУКЦІЙНІ ПОЛІМЕРИ-ІНВЕСТ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.07.2025 00:00
Дата публікації
15.07.2025 15:20
Документи висновку
15.07.2025 15:20
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Гребінка, настил», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-29-003409-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.07.2025 14:02
Орган перевірки
08.07.2025 00:00
Документи повідомлення
02.07.2025 14:02
-
Відповідь
Надання пояснень, інформації та документів на Запит від 02.07.2025
Пояснення, інформацію та документи щодо Запиту викладено в листі від 07.07.2025 №42_04-24
Рішеня
07.07.2025 16:23
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 853 069.5 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
380442385807
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 853 069.5 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
380442385807
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності