Показати схожі тендери

Закупівля Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-002839-a
Id Tender ddf1caa6f2004edb936a4506c0e7666a
План UA-P-2025-05-29-002124-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.05.2025 10:49
Остання зміна 12.11.2025 16:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 745 686.26 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
257 456.86 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 10:48 до 18.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 10:48
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 10:48
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:24
до 16.09.2025 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 14:17
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 15:50
до 12.11.2025 16:59
Період уточнень
з 29.05.2025 10:48 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 10:48 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:24 до 16.09.2025 15:50
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:24 до 16.09.2025 15:50
Основні параметри
Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
25 745 686.26 грн.
Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів
Назва предмета закупівлі
Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів
Очікувана вартість
25 745 686.26 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
257456,86
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
772 300
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 14:55
Закінчення аукціону
19.06.2025 15:24
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №2 3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №3 8 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №4 3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №5 4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №6 4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №7 3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №8 8 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №9 3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №10 4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару) : 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 220 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови поставки: - для резидентів, DDP – склад (станція) призначення; - для не резидентів, DAP - склад (станція) призначення. Строк поставки: 220 календарних дні з дати підписання договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "А-ТЕК ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
23 548 271 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
USA DENIMEX INC.
Пропозиція:
20 883 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛВЕРСТ"
Пропозиція:
18 740 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 14:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назаренко Юлія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380975200267
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів
Період вимог/скарг з 17.07.2025 14:17 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 15:24 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визнати Учасника ТОВ "АЛВЕРСТ" (ЄДРПОУ 42836018) переможцем по процедурі закупівлі Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів (UA-2025-05-29-002839-a). 2. Оприлюднити протокольне рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір про Закупівлю в електронній системі закупівель у встановлені законодавством строки. 3. Підрозділу, відповідальному за укладання договору, у строк з 23.07.2025р. по 01.08.2025р. укласти договір про Закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем Закупівлі.
Документи кваліфікації
17.07.2025 14:17
Довідка НАЗК
17.07.2025 14:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.06.2025 15:51
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з значним обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
19.06.2025 15:49
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: Відповідно до п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати: Копія договору/-ів*, аналогічного/-них** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). В разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який по своїй суті є рамковою угодою (договором) та передбачає уточнення предмету договору шляхом укладання додаткових угод (специфікацій), то учасник може надати лише ті додаткові угоди (специфікації) до такого договору, які підтверджують досвід постачання аналогічного за предметом закупівлі товару, а всі інші додаткові угоди та специфікації у повному обсязі можуть не надаватись Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку наступного товару: Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору Такими документами можуть бути: - або видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1 цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1 цього Додатку 2 до ТД. В складі Тендерної пропозиції Учасника наявна копія договору, але даний договір не являється аналогічним договором, предметом якого є поставка наступного товару: Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів. На підставі вищевикладеного, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "АЛВЕРСТ" наступного змісту: 1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 2 до Тендерної документації, надати документи, які підтверджують встановлені вимоги.
Створено
15.07.2025 11:17
Надати до
16.07.2025 11:17
Період вимог/скарг з 12.08.2025 12:15 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 12:09 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
12.08.2025 12:15
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.08.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.08.2025 14:05 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 12:15 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником має надаватись заповнена та підписана Технічна специфікація, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. Відповідно до підпункту 2.1.2 пункту 2.1 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником має надаватись скан-копія паспорту від Виробника мовою оригіналу (англійською) та перекладену версію українською мовою, що містить/містять наступну інформацію: загальний опис та відомості про виріб, технічні характеристики, масу, каталожні та/або серійні номери виробів/комплектуючих заводу виробника, опис з вимогами підготовки виробу до експлуатації; опис встановлення/застосування та підйому; опис зборки/розбирання обладнання, умови зберігання, перелік складових елементів пакера, комплектність виробу, повне графічне зображення виробу з зазначенням всіх геометричних розмірів та позначенням кожного елементу, інформацію про виробника та мають відповідати вимогам згідно сертифікату API 11D1. Дані документи надаються для підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі наведених в Додатку 1. В наданих учасником документах наявні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: - в паспорті, в таблиці вказано наявність гідравлічного якоря верхнього, проте в загальному описі та відомостях про виріб пакера, процедурі зборки/розбирання пакера такі відомості відсутні, також відстуність гідравлічного якоря підтверджує перелік складових пакера та наявні зображення/креслення, що є невід’ємною складовою технічного паспорта згідно вимог АРІ; - вимогу щодо типу встановлення не підтверджено у наданому паспорті: текст паспорта підтверджує, що даний тип пакера є пакером проворотного типу, що встановлюється/ знімається виключно проворотом ? оберта вправо колоною труб; - паспорти на пакери безбайпасного клапану містять інформацію про наявність байпасного клапану, що не відповідає вимогам технічної специфікації. Таким чином учасником не виконано вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
26.08.2025 14:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 12:16
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
12.08.2025 12:16
Дата кінця розгляду
10.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 16.09.2025 15:50 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 14:05 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визнати Учасника ТОВ "А-ТЕК ЮКРЕЙН" (ЄДРПОУ 43337893) переможцем по процедурі закупівлі Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів (UA-2025-05-29-002839-a). 2. Оприлюднити протокольне рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір про Закупівлю в електронній системі закупівель у встановлені законодавством строки. 3. Підрозділу, відповідальному за укладання договору, у строк з 22.09.2025р. по 01.10.2025р. укласти договір про Закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем Закупівлі.
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:50
Довідка НАЗК
16.09.2025 15:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.08.2025 14:05
Електроний протокол про продовження строку
26.08.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
26.08.2025 14:05
Дата кінця розгляду
24.09.2025 00:00
Угоди
UA-2025-05-29-002839-a-a2
Підписаний і діє
Номер
13/5245-МТР/25
22 488 000 грн.
18 740 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.11.2025
Строк дії договору з
12.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
8 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
8 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "А-ТЕК ЮКРЕЙН"
Повна назва
ТОВ "А-ТЕК ЮКРЕЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43337893

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 16:59
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-23-000018
Дата створення проекту
23.10.2025 10:54
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
23.10.2025 12:16
Дата публікації висновку про результати
14.11.2025 12:46
Дата завершення усунення порушень
20.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.10.2025 Київ № 283 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2025-05-29-002839-a 29.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.10.2025 00:00
Документи рішення
23.10.2025 12:16
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.06.2025 № 01/01/13/10/01/01/154-АП/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Алверст» (далі – ТОВ «Алверст»), USA DENIMEX INC, товариства з обмеженою відповідальністю «А-ТЕК Юкрейн» (далі – ТОВ «А-ТЕК Юкрейн»), протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Алверст» до 11.17 – 16.07.2025, протоколи уповноваженої особи Замовника від 17.07.2025 б/н, від 19.07.2025 б/н, від 17.07.2025 № 01/01/13/10/01/01/154-АП/4, від 12.08.2025 01/01/13/10/01/01/154-АП/5, від 12.08.2025 № 01/01/13/10/01/01/154-АП/6, від 12.08.2025 б/н, від 26.08.2025 б/н, від 26.08.2025 б/н, від 16.09.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, надані 30.10.2025 та 12.11.2025 через електронну систему закупівель, договір від 12.11.2025 № 13/5245-МТР/25. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Алверст», USA DENIMEX INC, ТОВ «А-ТЕК Юкрейн», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
_
Дата висновку
12.11.2025 00:00
Дата публікації
14.11.2025 12:46
Документи висновку
14.11.2025 12:46
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-29-002839-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.10.2025 17:48
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 17:50
-
Відповідь
Надання пояснень
27.10.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-29-002839-a (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, а саме: 1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Акціонерне товариство «Укрнафта» (далі - Замовник), з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи, зазначаючи наступне: Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості: Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності Товариства). Під час визначення очікуваної вартості Замовник керувався: - примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами); - Регламентом взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом ПАТ «Укрнафта» від 05.11.2024 № 479 (зі змінами, внесеними наказом ПАТ «Укрнафта» від 28.07.2025 № 443); - Результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №27227722) та направлення запитів на отримання комерційних пропозицій, через електронну пошту. При проведенні попереднього моніторингу Замовник отримав цінові пропозиції у вигляді комерційних пропозицій від потенційних постачальників та визначив очікувану вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника із врахуванням наступних отриманих комерційних пропозицій: - ТОВ НВКП Фотоніка (Комерційна пропозиція від 31.03.2025); - ТОВ НКС Юкрейн Груп (Комерційна пропозиція від 04.04.2025); - ПП ТФ Герміона (Комерційна пропозиція від 07.04.2025). За результатами моніторингу ринку очікувана вартість Закупівлі визначена в розмірі 7 538 148,92 грн. без ПДВ. Аналітична таблиця формування очікуваної вартості та комерційні пропозиції додаються. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (пакерів експлуатаційних, пакерів сервісних, ремонтних комплектів до пакерів) визначено на підставі виробничих потреб АТ «Укрнафта» у забезпеченні безпечного та ефективного виконання технологічних процесів під час експлуатації, ремонту та інтенсифікації видобутку нафти й газу. Пакери є невід’ємними елементами компонування глибинного обладнання. Їх основною функцією є герметизація інтервалів продуктивних пластів, що дозволяє здійснювати ряд технологічних процесів, селективних розробок, запобігати міжпластовим перетокам флюїдів і забезпечувати цілеспрямований вплив на пласти. Технічні вимоги до пакерів сформовано з урахуванням геолого-технічних параметрів свердловин, умов експлуатації (високі температури, значні перепади тиску, вплив агресивного середовища тощо), конструкцій обсадних колон, а також вимог чинних стандартів ДСТУ, ISO, API та сучасних світових практик у сфері нафтогазовидобування, освоєння та експлуатації свердловин. Під час формування та визначення характеристик враховано: • забезпечення надійності, ремонтопридатності та довговічності обладнання; • дотримання вимог промислової безпеки, охорони надр та екологічних стандартів; • взаємодію з існуючим обладнанням і технологічними процесами підприємства; • потреби у кількості, строках постачання та умовах експлуатації. Вимоги сформовано з дотриманням принципів відкритості та недискримінації учасників – передбачено можливість пропонувати еквівалентні рішення/значення, а також використано формулювання «не менше», «не більше», «або еквівалент», «учасник зазначає конкретне значення» тощо. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі пакерів обґрунтовано з урахуванням реальних виробничих потреб АТ «Укрнафта», умов експлуатації свердловин і міжнародних стандартів, що забезпечує безпечність, ефективність і надійність роботи обладнання Щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.: Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Повідомляємо, що АТ «Укрнафта» не належить до суб’єктів, перелічених у пункті 41 Постанови № 710, тому на Товариство не поширюються вимоги щодо розміщення на власному веб-сайті зазначеної вище інформації. Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Додатки: 1. Аналітична таблиця формування очікуваної вартості; 2. Комерційна пропозиція USA DENIMEX INC; 3. Комерційна пропозиція Wellcare Oil Tools Unit-II Pvt. Ltd; 4. Комерційна пропозиція EXaL Technology GmbH; 5. Комерційна пропозиція A-Tek; 6. Комерційна пропозиція Енерготех-Сервіс.
Рішеня
30.10.2025 11:39
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-29-002839-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «А-ТЕК Юкрейн». У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.11.2025 14:48
Орган перевірки
13.11.2025 00:00
Документи повідомлення
07.11.2025 14:55
-
Відповідь
Надяння пояснень
Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-29-002839-a (далі – Закупівля) 07.11.2025 оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів щодо укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «А-ТЕК Юкрейн». У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення. Акціонерне товариство «Укрнафта» (далі – Замовник), з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи, зазначаючи наступне: Щодо укладення договору: Погодження договору за результатами процедури закупівлі в АТ «Укрнафта» здійснюється визначеними структурними підрозділами відповідно до Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг, затвердженого наказом ПАТ «Укрнафта» від 05.11.2024 № 479 (зі змінами, внесеними наказом ПАТ «Укрнафта» від 28.07.2025 № 443). Під час погодження договору визначеними структурними підрозділами АТ «Укрнафта» виникла необхідність у більш детальному розгляді документів та постала потреба в продовженні строку для укладання договору. Відповідно до пункту 49 Особливостей договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення належного розгляду та погодження договору відповідно до внутрішніх нормативно-розпорядчих документів АТ «Укрнафта» постала обґрунтована потреба в продовженні строку для укладення договору, про що Уповноваженою особою було прийнято протокольне рішення від 01 жовтня 2025 року №01/01/13/10/01/01/154-АП/8 (додається). Кінцевий строк для укладення договору 15 листопада 2025 року. Станом на 12.11.2025 року договір укладений, про що було прозвітовано в системі та додатково до пояснень додається копія укладеного договору. Додатки: 1. Протокольне рішення про продовження строку укладення договору. 2. Копія договору №13/5245-МТР/25 від 12.11.2025 року.
Рішеня
12.11.2025 17:06
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 745 686.26 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380975200267
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 745 686.26 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380975200267
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності