Показати схожі тендери

Закупівля Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-002839-a
Id Tender ddf1caa6f2004edb936a4506c0e7666a
План UA-P-2025-05-29-002124-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 10:49
Остання зміна 20.10.2025 15:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 745 686.26 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
257 456.86 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 10:48 до 18.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 10:48
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 10:48
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:24
до 16.09.2025 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 14:17
до 22.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.09.2025 15:50
-
Період уточнень
з 29.05.2025 10:48 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 10:48 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:24 до 16.09.2025 15:50
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:24 до 16.09.2025 15:50
Основні параметри
Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
25 745 686.26 грн.
Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів
Назва предмета закупівлі
Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів
Очікувана вартість
25 745 686.26 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
257456,86
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
772 300
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 14:55
Закінчення аукціону
19.06.2025 15:24
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №2 3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №3 8 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №4 3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №5 4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №6 4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №7 3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №8 8 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №9 3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №10 4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Опис предмета закупівлі
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Код ДК 021:2015
43136000-5 - Устаткування для внутрішньосвердловинних робіт
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару) : 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 220 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови поставки: - для резидентів, DDP – склад (станція) призначення; - для не резидентів, DAP - склад (станція) призначення. Строк поставки: 220 календарних дні з дати підписання договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "А-ТЕК ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
23 548 271 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
USA DENIMEX INC.
Пропозиція:
20 883 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛВЕРСТ"
Пропозиція:
18 740 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 14:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назаренко Юлія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380975200267
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів
Період вимог/скарг з 17.07.2025 14:17 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 15:24 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визнати Учасника ТОВ "АЛВЕРСТ" (ЄДРПОУ 42836018) переможцем по процедурі закупівлі Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів (UA-2025-05-29-002839-a). 2. Оприлюднити протокольне рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір про Закупівлю в електронній системі закупівель у встановлені законодавством строки. 3. Підрозділу, відповідальному за укладання договору, у строк з 23.07.2025р. по 01.08.2025р. укласти договір про Закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем Закупівлі.
Документи кваліфікації
17.07.2025 14:17
Довідка НАЗК
17.07.2025 14:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.06.2025 15:51
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з значним обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
19.06.2025 15:49
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: Відповідно до п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати: Копія договору/-ів*, аналогічного/-них** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). В разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який по своїй суті є рамковою угодою (договором) та передбачає уточнення предмету договору шляхом укладання додаткових угод (специфікацій), то учасник може надати лише ті додаткові угоди (специфікації) до такого договору, які підтверджують досвід постачання аналогічного за предметом закупівлі товару, а всі інші додаткові угоди та специфікації у повному обсязі можуть не надаватись Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку наступного товару: Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору Такими документами можуть бути: - або видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1 цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1 цього Додатку 2 до ТД. В складі Тендерної пропозиції Учасника наявна копія договору, але даний договір не являється аналогічним договором, предметом якого є поставка наступного товару: Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів. На підставі вищевикладеного, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "АЛВЕРСТ" наступного змісту: 1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 2 до Тендерної документації, надати документи, які підтверджують встановлені вимоги.
Створено
15.07.2025 11:17
Надати до
16.07.2025 11:17
Період вимог/скарг з 12.08.2025 12:15 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 12:09 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
12.08.2025 12:15
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.08.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.08.2025 14:05 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 12:15 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником має надаватись заповнена та підписана Технічна специфікація, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. Відповідно до підпункту 2.1.2 пункту 2.1 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником має надаватись скан-копія паспорту від Виробника мовою оригіналу (англійською) та перекладену версію українською мовою, що містить/містять наступну інформацію: загальний опис та відомості про виріб, технічні характеристики, масу, каталожні та/або серійні номери виробів/комплектуючих заводу виробника, опис з вимогами підготовки виробу до експлуатації; опис встановлення/застосування та підйому; опис зборки/розбирання обладнання, умови зберігання, перелік складових елементів пакера, комплектність виробу, повне графічне зображення виробу з зазначенням всіх геометричних розмірів та позначенням кожного елементу, інформацію про виробника та мають відповідати вимогам згідно сертифікату API 11D1. Дані документи надаються для підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі наведених в Додатку 1. В наданих учасником документах наявні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: - в паспорті, в таблиці вказано наявність гідравлічного якоря верхнього, проте в загальному описі та відомостях про виріб пакера, процедурі зборки/розбирання пакера такі відомості відсутні, також відстуність гідравлічного якоря підтверджує перелік складових пакера та наявні зображення/креслення, що є невід’ємною складовою технічного паспорта згідно вимог АРІ; - вимогу щодо типу встановлення не підтверджено у наданому паспорті: текст паспорта підтверджує, що даний тип пакера є пакером проворотного типу, що встановлюється/ знімається виключно проворотом ? оберта вправо колоною труб; - паспорти на пакери безбайпасного клапану містять інформацію про наявність байпасного клапану, що не відповідає вимогам технічної специфікації. Таким чином учасником не виконано вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
26.08.2025 14:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 12:16
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
12.08.2025 12:16
Дата кінця розгляду
10.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 16.09.2025 15:50 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 14:05 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визнати Учасника ТОВ "А-ТЕК ЮКРЕЙН" (ЄДРПОУ 43337893) переможцем по процедурі закупівлі Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів (UA-2025-05-29-002839-a). 2. Оприлюднити протокольне рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір про Закупівлю в електронній системі закупівель у встановлені законодавством строки. 3. Підрозділу, відповідальному за укладання договору, у строк з 22.09.2025р. по 01.10.2025р. укласти договір про Закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем Закупівлі.
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:50
Довідка НАЗК
16.09.2025 15:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.08.2025 14:05
Електроний протокол про продовження строку
26.08.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
26.08.2025 14:05
Дата кінця розгляду
24.09.2025 00:00
Угоди
UA-2025-05-29-002839-a-a2
Очікує підписання
23 548 271 грн.
23 548 271 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
8 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 177,8 мм з ремкомплектом
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК168,3мм з ремкоплектом
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
8 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК139,7мм з ремкомплектом
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
3 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 139,7 мм з ремкомплектом
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Номенклатура
Механічний сервісний вилучний пакер осьової дії для ЕК 127 мм з ремкомплектом
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "А-ТЕК ЮКРЕЙН"
Повна назва
ТОВ "А-ТЕК ЮКРЕЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43337893

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-23-000018
Дата створення проекту
23.10.2025 10:54
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
23.10.2025 12:16
Дата завершення моніторингу
14.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.10.2025 Київ № 283 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2025-05-29-002839-a 29.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.10.2025 00:00
Документи рішення
23.10.2025 12:16
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пакери експлуатаційні, пакери сервісні, ремонтні комплекти до пакерів» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-29-002839-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.10.2025 17:48
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 17:50
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
25 745 686.26 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380975200267
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
25 745 686.26 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380975200267
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності