Показати схожі тендери
Закупівля «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205» від ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-29-002261-a
Id Tender 797d056f3ae146109386efc2e5e6bb7d
План UA-P-2025-05-29-000669-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 10:29
Остання зміна 25.06.2025 17:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 816 635 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
169 083.18 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 10:29 до 19.06.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 10:29
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 10:29
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:01
до 23.06.2025 09:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 09:38
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.06.2025 09:38
-
Період уточнень
з 29.05.2025 10:29 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 10:29 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:01 до 23.06.2025 09:38
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:01 до 23.06.2025 09:38
Основні параметри
«Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
33 816 635 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
«Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205». Код CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Очікувана вартість
33 816 635 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
169083,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
101 449.91
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205».
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Оплата здійснюється на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Акти приймання виконаних робіт приймаються Замовником по мірі виконання робіт.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПАБУД"
Пропозиція:
33 816 494.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 10:29
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Shaumian Olga
Електронна пошта
Телефон
380536621206
Сайт:
http://www.kremen.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03365860
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39600
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
Площа Перемоги, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 23.06.2025 09:38 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 00:01 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Європабуд» по ЗАКУПІВЛІ: «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205» за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (далі – Закупівля) та на підставі рішення робочої групи з питань з питань підготовки тендерної документації по об’єктах, зазначених в рішенні Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 17.05.2024 «Про визначення Департаменту житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області розпорядником субвенції за місцевим бюджетом, кінцевим бенефіціаром та замовником», з огляду на виправлені учасником невідповідності тендерної пропозиції, керуючись ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ВИРІШИЛА: 1. Визначити ТОВ «Європабуд» переможцем Закупівлі. 2. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про Закупівлю наступного змісту: «Повідомлення про намір укласти договір про Закупівлю 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Департамент житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, площа Перемоги, буд. 2, м. Кременчук, 39600, код ЄДРПОУ 03365860, орган місцевого самоврядування; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205» за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація; 3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - Адреса Об’єкту: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205. Обсяг робіт визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації. 4) найменування переможця процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «Європабуд», код ЄДРПОУ 34987714. 5) ціна тендерної пропозиції - 33 816 494,40 грн
Документи кваліфікації
23.06.2025 09:38
Довідка НАЗК
23.06.2025 09:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.05.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 10 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю робіт за предметом закупівлі: «Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205» (код CPV 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 29 травня 2025 року № 45 (далі – Тендерна документація) - «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП), а саме: - КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що повинен містити код ЄДРПОУ саме цієї юридичної особи-учасника, або - КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її (з обов’язковим наданням копії такого документу у складі тендерної пропозиції учасника). 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».». ТОВ «Європабуд у складі своєї тендерної пропозиції надало деякі документи у форматі «Word», а деякі скановані, які не було підписано КЕП або УЕП. 2. Відповідно до п. 5.3.2. розділу ІІІ Тендерної документації Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). У додатку 7 Тендерної документації також передбачена вимога, що до довідки про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати вищезазначені скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). ТОВ «Європабуд» надано довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт, у якій зазначена інформація про наявність двох аналогічних договорів, укладених з ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» та з КП «Теплоенерго». Проте, по договору від 25.07.2023 № 25-07-23/3, укладеним з ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго», не надано акти приймання-передачі виконаних робіт на усю суму договору. Для усунення вищезазначених невідповідностей ТОВ «Європабуд» необхідно здійснити наступні заходи: 1. Накласти КЕП/УЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. 2. Надати акти приймання-передачі виконаних робіт на усю суму договору від 25.07.2023 № 25-07-23/3, укладеного з ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».
Створено
20.06.2025 09:38
Надати до
21.06.2025 09:38
Договір
UA-2025-05-29-002261-a-c1
Очікує підписання
33 816 494.4 грн.
33 816 494.4 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205».
Номенклатура
«Відновлення (капітальний ремонт) окремих конструкцій будівлі блоку контактних освітлювачів та внутрішніх інженерних систем і мереж з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єкта за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Вільна Терешківка, вул. Великий шлях, 205».
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03365860

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПАБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПАБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34987714

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
33 816 635 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:01
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380536621206
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
33 816 635 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:01
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380536621206
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності