Показати схожі тендери

Закупівля Автоматизовані робочі місця від Військова частина А3821.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-05-29-000601-a
Id Tender 4be121257c2b464ea0e551fdc3d760b2
План UA-P-2025-05-29-000752-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.05.2025 09:10
Остання зміна 11.06.2025 21:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
103 758.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
518.79 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 00:00 до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 09:09
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 12:56
до 10.06.2025 21:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 21:58
до 13.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 21:58
-
Період уточнень
з 29.05.2025 09:09 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 12:56 до 10.06.2025 21:58
Період кваліфікації
з 06.06.2025 12:56 до 10.06.2025 21:58
Основні параметри
Автоматизовані робочі місця
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
103 758.8 грн.
Автоматизовані робочі місця
Назва предмета закупівлі
Автоматизовані робочі місця
Очікувана вартість
103 758.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
518,79
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 12:21
Закінчення аукціону
06.06.2025 12:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматизовані робочі місця
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
99 500 грн.
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Пропозиція:
90 999 грн.
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
89 000 грн.
Учасник:
ФОП "Храпко Тетяна Віталіївна"
Пропозиція:
99 499.98 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 12:21
Документи закупівлі
29.05.2025 09:10
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богдан Демченко
Електронна пошта
Телефон
+380930199119
Замовник
ЄДРПОУ
26621343
Повна назва
Військова частина А3821
Поштовий індекс
67625
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
с. Дачне
Адреса
вул. Польова, 51
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматизовані робочі місця
Період вимог/скарг з 10.06.2025 21:58 по 13.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 12:56 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
10.06.2025 21:58
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції ТОВ "ПБГ19" виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (далі -Оголошення). 1. Підпунктом 1.2 додатку 2 до Оголошення встановлено вимога щодо надання гарантійного листа щодо доброчесності Учасника закупівлі за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), згідно встановленої форми. В порушення зазначених вимог, учасником ТОВ "ПБГ19" не надано в складі пропозиції гарантійний лист щодо доброчесності Учасника закупівлі за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), згідно встановленої форми. 2. Підпунктом 1.7 додатку 2 до Оголошення встановлено вимога щодо надання Довідки «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) згідно встановленої форми та змісту. В порушення зазначених вимог, учасником ТОВ "ПБГ19" не надано в складі пропозиції Довідка «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) згідно встановленої форми та змісту. Абзацом 6 пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 встановлено, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Враховуюче зазначене, учасник ТОВ "ПБГ19" повинен виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження наступних документів/інформації: 1. Гарантійний лист щодо доброчесності Учасника закупівлі за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), згідно форми встановленої підпунктом 1.2 додатку 2 до Оголошення. 2. Довідку «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) згідно форми та змісту встановлених підпунктом 1.7 додатку 2 до Оголошення.
Створено
09.06.2025 16:59
Надати до
10.06.2025 16:59
Договір
UA-2025-05-29-000601-a-c1
Очікує підписання
89 000 грн.
89 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (комплект)
Автоматизовані робочі місця
Номенклатура
Автоматизовані робочі місця
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А3821
Повна назва
Військова частина А3821
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26621343

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПБГ19»
Повна назва
ТОВ «ПБГ19»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45701274

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
103 758.8 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А3821
Контактний телефон:
+380930199119
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
103 758.8 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А3821
Контактний телефон:
+380930199119
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності