Показати схожі тендери

Закупівля Наручні годинники в подарунковому футлярі від Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-013935-a
Id Tender 463d9fe9b5f340e5be10301ada187ec9
План UA-P-2025-05-28-017013-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.05.2025 23:28
Остання зміна 16.06.2025 17:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
134 652 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
261.23 грн. (0,19 %)
Вартість подання пропозиції:
816 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 23:27 до 05.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 23:27
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 23:27
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:47
до 09.06.2025 19:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 16:47
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.06.2025 19:18
до 16.06.2025 17:59
Період уточнень
з 28.05.2025 23:27 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 23:27 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:47 до 09.06.2025 19:18
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:47 до 09.06.2025 19:18
Основні параметри
Наручні годинники в подарунковому футлярі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
82 407 грн.
Годинники наручні у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Назва предмета закупівлі
Годинники наручні у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Очікувана вартість
82 407 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
412,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 15:00
Закінчення аукціону
06.06.2025 15:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Годинники наручні чоловічі у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Код ДК 021:2015
18520000-0 - Персональні хронометри
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київ, вул. Чапека, 3, приміщення Нової пошти
Дата постачання по
24.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
Пропозиція:
80 184 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
Пропозиція:
79 170 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 15:00
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
52 245 грн.
Годинники наручні у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Назва предмета закупівлі
Годинники наручні у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Очікувана вартість
52 245 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
261,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 15:24
Закінчення аукціону
06.06.2025 15:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Годинники наручні жіночі у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Код ДК 021:2015
18520000-0 - Персональні хронометри
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київ, вул. Чапека, 3, приміщення Нової пошти
Дата постачання по
24.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
Пропозиція:
46 872 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
Пропозиція:
45 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 15:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 23:45
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
28.05.2025 23:28
Тендерна документація
28.05.2025 23:28
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Таргонська
Електронна пошта
Телефон
+380444544447
Сайт:
https://www.mil.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
22990368
Повна назва
Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Годинники наручні у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Період вимог/скарг з 09.06.2025 16:47 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:47 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 23:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 23:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі № UA-2025-05-28-013935-a, зокрема Лот 1 згідно п. 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. На підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, зокрема щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати заповнену довідку у формі, викладену у табл. 1 Додатку № 6 до ТД на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника необхідних для виготовлення та поставки товару визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/ документ, на підтвердження права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, повинна містити інформацію визначену у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. Замість чинної ліцензії або документу дозвільного характеру учасник може надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) документу(ів). Заповнена довідка у формі, викладеній у табл. 2 Додатку № 6 до ТД на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), що містить інформацію про наявність сервісного(их) центру(ів) по гарантійному та після гарантійному ремонту та/або сервісному обслуговуванню годинників. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1.1. Договір № П 940 від 24.04.2024 року суборенди нерухомого майна; 1.2. Інформаційно довідку про наявність ліцензії № 2025060405 від 04.06.2025; 1.3. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; 1.4. Довідка про наявність сервісного центру № 2025060419 від 04.06.2025. Разом з тим на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник не надав документи/ документ, на підтвердження права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном та довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, повинна містити інформацію визначену у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування майном, яке необхідне зокрема і для складання годинників і нанесення гравіювання на циферблат та на задню кришку. Для усунення зазначених невідповідностей: Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність / надати на підтвердження права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном та довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару згідно вимог тендерної документації. 2. На підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, зокрема щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору учасник має надати заповнену довідка у формі, викладеній у табл. 4 Додатку № 6 до ТД на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), у якій має бути наведена інформація про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) виконаного(их) договору(ів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та документи, що підтверджують його(їх) виконання [копії накладних, або інших документів, які підтверджують факт виконання договору у відповідності до взятих зобов’язань або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору]. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які становлять комерційну таємницю. Однак, в будь-якому разі учасник має підтвердити повноту виконання зобов’язань за договором у відповідності до кількісних та цінових показників. Аналогічним вважається договір: - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в цьому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатися невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Аналогічним вважається договір відповідно до предмета закупівлі, а саме закупівля годинників наручних. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів, договори та копії видаткових накладних, що підтверджують їх виконання. Проте, договір № 40 від 06.04.2025, це є об’єднаний договір за двома кодами ДК, а договір № 20221111 від 11.11.2022 із неналежно оформленими реквізитами (не вказаний р/р). Для усунення зазначених невідповідностей: Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність / надати документи що беззаперечно підтверджуватимуть вимоги тендерної документації. 3. На підтвердження інформації стосовно відповідності технічних характеристик запропонованого Товару, учасник має надати, зокрема: 3.1. Інформацію, про кількісні, якісні та технічні характеристики; 3.2. Лист-гарантію, наступного змісту: “Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї тендерної пропозиції технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, що визначені в тендерній документації, в т.ч. Додатку № 2.1./2.2. до ТД № ID__________________________, а також підтверджуємо можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації та згодні, якщо щодо нас буде прийняте рішення про намір укласти договір на закупівлю, направити Замовнику зразки товару, для підтвердження даної відповідності, до укладання договору. Ми погоджуємось, що ненадання переможцем процедури закупівлі зразків або надання зразків, що не відповідають технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, визначеним у Додатку № 2.1./2.2. до ТД, буде розцінено Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів; 3.3. Зразок паспорту/гарантійного талону з печаткою Постачальника із зазначенням технічних характеристик матеріалу, країни походження, гарантійного терміну й т.інші; 3.4. Детальний опис та ескізи годинників, зокрема і з нанесеним логотипом та примірним розташуванням дарчого напису в подарунковому футлярі, а також зазначити їх конкретні розміри; 3.5. Таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником (обов’язково зазначається торгова марка, модель та малюнок (фото); Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано згадані документи: - Інформацію, про кількісні, якісні та технічні характеристики; - Лист-гарантію, проте без вказання № ID_______________ закупівлі; - Зразок паспорту/гарантійного талону з печаткою Постачальника проте в ньому вказано, що механізм годинників “механічний, кварцовий”, хоча вимогами тендерної документації передбачено постачання годинників із кварцовим механізмом, а також інформація щодо гарантії містить похибку “не менше”, а мав би бути визначений чіткий термін. Зокрема, вказано колекцію годинників, та в інших документах наданих на підтвердження інформації стосовно відповідності технічних характеристик запропонованого Товару цього не вказано; - детальний опис та ескізи годинників в подарункових футлярах, проте відсутні зразки нанесення логотипу та дарчого напису на циферблатах; - Порівняльну таблицю № 1 технічних та якісних характеристик; - Заповнений проєкт договору із заповненими технічними характеристиками в додатку. Для усунення зазначених невідповідностей: Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність, щоб інформація зазначена в них, що підтверджує технічні вимоги зазначені в тендерній документації відповідала усім в сукупності вимогам та була ідентичною в усіх документах.
Створено
07.06.2025 22:15
Надати до
08.06.2025 22:15
Період вимог/скарг з 09.06.2025 19:18 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:47 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 19:18
Повідомлення про рішення
09.06.2025 16:47
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Годинники наручні у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Період вимог/скарг з 09.06.2025 17:01 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:47 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 23:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 23:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі № UA-2025-05-28-013935-a, зокрема Лот 2 згідно п. 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. На підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, зокрема щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати заповнену довідку у формі, викладену у табл. 1 Додатку № 6 до ТД на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника необхідних для виготовлення та поставки товару визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/ документ, на підтвердження права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, повинна містити інформацію визначену у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. Замість чинної ліцензії або документу дозвільного характеру учасник може надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) документу(ів). Заповнена довідка у формі, викладеній у табл. 2 Додатку № 6 до ТД на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), що містить інформацію про наявність сервісного(их) центру(ів) по гарантійному та після гарантійному ремонту та/або сервісному обслуговуванню годинників. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1.1. Договір № П 940 від 24.04.2024 року суборенди нерухомого майна; 1.2. Інформаційно довідку про наявність ліцензії № 2025060405 від 04.06.2025; 1.3. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; 1.4. Довідка про наявність сервісного центру № 2025060419 від 04.06.2025. Разом з тим на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник не надав документи/ документ, на підтвердження права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном та довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, повинна містити інформацію визначену у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування майном, яке необхідне зокрема і для складання годинників і нанесення гравіювання на циферблат та на задню кришку. Для усунення зазначених невідповідностей: Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність / надати на підтвердження права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном та довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару згідно вимог тендерної документації. 2. На підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, зокрема щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору учасник має надати заповнену довідка у формі, викладеній у табл. 4 Додатку № 6 до ТД на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), у якій має бути наведена інформація про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) виконаного(их) договору(ів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та документи, що підтверджують його(їх) виконання [копії накладних, або інших документів, які підтверджують факт виконання договору у відповідності до взятих зобов’язань або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору]. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які становлять комерційну таємницю. Однак, в будь-якому разі учасник має підтвердити повноту виконання зобов’язань за договором у відповідності до кількісних та цінових показників. Аналогічним вважається договір: - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в цьому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатися невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Аналогічним вважається договір відповідно до предмета закупівлі, а саме закупівля годинників наручних. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів, договори та копії видаткових накладних, що підтверджують їх виконання. Проте, договір № 40 від 06.04.2025, це є об’єднаний договір за двома кодами ДК, а договір № 20221111 від 11.11.2022 із неналежно оформленими реквізитами (не вказаний р/р). Для усунення зазначених невідповідностей: Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність / надати документи що беззаперечно підтверджуватимуть вимоги тендерної документації. 3. На підтвердження інформації стосовно відповідності технічних характеристик запропонованого Товару, учасник має надати, зокрема: 3.1. Інформацію, про кількісні, якісні та технічні характеристики; 3.2. Лист-гарантію, наступного змісту: “Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї тендерної пропозиції технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, що визначені в тендерній документації, в т.ч. Додатку № 2.1./2.2. до ТД № ID__________________________, а також підтверджуємо можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації та згодні, якщо щодо нас буде прийняте рішення про намір укласти договір на закупівлю, направити Замовнику зразки товару, для підтвердження даної відповідності, до укладання договору. Ми погоджуємось, що ненадання переможцем процедури закупівлі зразків або надання зразків, що не відповідають технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, визначеним у Додатку № 2.1./2.2. до ТД, буде розцінено Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів; 3.3. Зразок паспорту/гарантійного талону з печаткою Постачальника із зазначенням технічних характеристик матеріалу, країни походження, гарантійного терміну й т.інші; 3.4. Детальний опис та ескізи годинників, зокрема і з нанесеним логотипом та примірним розташуванням дарчого напису в подарунковому футлярі, а також зазначити їх конкретні розміри; 3.5. Таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником (обов’язково зазначається торгова марка, модель та малюнок (фото); Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано згадані документи: - Інформацію, про кількісні, якісні та технічні характеристики; - Лист-гарантію, проте без вказання № ID_______________ закупівлі; - Зразок паспорту/гарантійного талону з печаткою Постачальника проте в ньому вказано, що механізм годинників “механічний, кварцовий”, хоча вимогами тендерної документації передбачено постачання годинників із кварцовим механізмом, а також інформація щодо гарантії містить похибку “не менше”, а мав би бути визначений чіткий термін. Зокрема, вказано колекцію годинників, та в інших документах наданих на підтвердження інформації стосовно відповідності технічних характеристик запропонованого Товару цього не вказано; - детальний опис та ескізи годинників в подарункових футлярах, проте відсутні зразки нанесення логотипу та дарчого напису на циферблатах; - Порівняльну таблицю № 1 технічних та якісних характеристик; - Заповнений проєкт договору із заповненими технічними характеристиками в додатку. Для усунення зазначених невідповідностей: Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність, щоб інформація зазначена в них, що підтверджує технічні вимоги зазначені в тендерній документації відповідала усім в сукупності вимогам та була ідентичною в усіх документах.
Створено
07.06.2025 22:16
Надати до
08.06.2025 22:16
Угоди
UA-2025-05-28-013935-a-a1
Підписаний і діє
Номер
305/70
45 900 грн.
38 250 грн.
З ПДВ
Підписано
15.06.2025
Строк дії договору з
15.06.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
9 (штуки)
Годинники наручні жіночі у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Номенклатура
Годинники наручні жіночі у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 24 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України
Повна назва
Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22990368

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
Повна назва
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30757090

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 17:59
-
16.06.2025 17:58
Підписаний договір
UA-2025-05-28-013935-a-b2
Підписаний і діє
Номер
305/69
80 184 грн.
66 820 грн.
З ПДВ
Підписано
15.06.2025
Строк дії договору з
15.06.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
13 (штуки)
Годинники наручні чоловічі у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Номенклатура
Годинники наручні чоловічі у подарунковому пакуванні з нанесенням символіки (беретного знаку) Військової служби правопорядку та напису “Від начальника Військової служби правопорядку”
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
6 168
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 24 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України
Повна назва
Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22990368

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25277725

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 17:51
-
16.06.2025 17:44
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
134 652 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 01:00
Замовник:
Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України
Контактний телефон:
+380444544447
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
134 652 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 01:00
Замовник:
Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України
Контактний телефон:
+380444544447
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності