Показати схожі тендери
Закупівля Інформаційні послуги (код ДК 021:2015 - 64210000-1 (64216210-8 - додаткові інформаційні послуги)) щодо організації та проведення процедури відкритих торгів, що здійснюється згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з використанням електронної системи закупівель «Prozorro», та згідно предмету закупівлі: Послуги їдалень, код ДК 021:2015 - 55510000-8; (Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах))) від Ліцей № 33 міста Житомира.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-05-28-013775-a
Id Tender 3322fbda57134077ad1bdcf9795e66a0
План UA-P-2025-05-28-016980-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.05.2025 22:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Інформаційні послуги (код ДК 021:2015 - 64210000-1 (64216210-8 - додаткові інформаційні послуги)) щодо організації та проведення процедури відкритих торгів, що здійснюється згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з використанням електронної системи закупівель «Prozorro», та згідно предмету закупівлі: Послуги їдалень, код ДК 021:2015 - 55510000-8; (Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах)))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (послуга)
Надання інформації у вигляді усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі - 7 годин
Опис предмета закупівлі
Надання інформації у вигляді усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі - 7 годин
Код ДК 021:2015
64216210-8 - Додаткові інформаційні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
Дата постачання по
31.12.2025 22:16
Позиція : №2 1 (послуга)
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг, а так само даних щодо процедури закупівлі, що містяться в електронній системі закупівель, та надання Замовнику інформації у вигляді складених на підставі таких даних проектів документів, а саме: - протокол/рішення про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол/рішення про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; - протокол/рішення про визначення переможця та про намір укласти договір про закупівлю, та/або протокол/рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Опис предмета закупівлі
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг, а так само даних щодо процедури закупівлі, що містяться в електронній системі закупівель, та надання Замовнику інформації у вигляді складених на підставі таких даних проектів документів, а саме: - протокол/рішення про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол/рішення про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; - протокол/рішення про визначення переможця та про намір укласти договір про закупівлю, та/або протокол/рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Код ДК 021:2015
64216210-8 - Додаткові інформаційні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
Дата постачання по
31.12.2025 22:16
Позиція : №3 1 (послуга)
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню згідно Закону та з урахуванням Особливостей
Опис предмета закупівлі
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню згідно Закону та з урахуванням Особливостей
Код ДК 021:2015
64216210-8 - Додаткові інформаційні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
Дата постачання по
31.12.2025 22:16
Позиція : №4 1 (послуга)
Перевірка інформації щодо відсутності або наявності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 47 Закону, та щодо учасника-переможця процедури закупівлі
Опис предмета закупівлі
Перевірка інформації щодо відсутності або наявності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 47 Закону, та щодо учасника-переможця процедури закупівлі
Код ДК 021:2015
64216210-8 - Додаткові інформаційні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
Дата постачання по
31.12.2025 22:16
Позиція : №5 1 (послуга)
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг та іншої інформації, направленої на адресу електронної пошти Виконавця, та складення на їх підставі проекту тендерної документації та проекту договору про закупівлю
Опис предмета закупівлі
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг та іншої інформації, направленої на адресу електронної пошти Виконавця, та складення на їх підставі проекту тендерної документації та проекту договору про закупівлю
Код ДК 021:2015
64216210-8 - Додаткові інформаційні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
Дата постачання по
31.12.2025 22:16
Позиція : №6 1 (послуга)
Надання зразків протоколів/рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі: - протокол/рішення про внесення змін до тендерної документації; - протокол/рішення про відміну торгів
Опис предмета закупівлі
Надання зразків протоколів/рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі: - протокол/рішення про внесення змін до тендерної документації; - протокол/рішення про відміну торгів
Код ДК 021:2015
64216210-8 - Додаткові інформаційні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
Дата постачання по
31.12.2025 22:16
Документи закупівлі
28.05.2025 22:23
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іваненко Ірина Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380938902837
Замовник
ЄДРПОУ
22059212
Повна назва
Ліцей № 33 міста Житомира
Поштовий індекс
10002
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вулиця Велика Бердичівська 52
Кваліфікація
Договір
UA-2025-05-28-013775-a-a1
Підписаний і діє
Номер
159/25/ВТ/Ж
7 000 грн.
7 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Надання інформації у вигляді усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі - 7 годин
Номенклатура
Надання інформації у вигляді усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі - 7 годин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 100
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг, а так само даних щодо процедури закупівлі, що містяться в електронній системі закупівель, та надання Замовнику інформації у вигляді складених на підставі таких даних проектів документів, а саме: - протокол/рішення про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол/рішення про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; - протокол/рішення про визначення переможця та про намір укласти договір про закупівлю, та/або протокол/рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Номенклатура
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг, а так само даних щодо процедури закупівлі, що містяться в електронній системі закупівель, та надання Замовнику інформації у вигляді складених на підставі таких даних проектів документів, а саме: - протокол/рішення про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол/рішення про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; - протокол/рішення про визначення переможця та про намір укласти договір про закупівлю, та/або протокол/рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню згідно Закону та з урахуванням Особливостей
Номенклатура
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню згідно Закону та з урахуванням Особливостей
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
900
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Перевірка інформації щодо відсутності або наявності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 47 Закону, та щодо учасника-переможця процедури закупівлі
Номенклатура
Перевірка інформації щодо відсутності або наявності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 47 Закону, та щодо учасника-переможця процедури закупівлі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг та іншої інформації, направленої на адресу електронної пошти Виконавця, та складення на їх підставі проекту тендерної документації та проекту договору про закупівлю
Номенклатура
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг та іншої інформації, направленої на адресу електронної пошти Виконавця, та складення на їх підставі проекту тендерної документації та проекту договору про закупівлю
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Надання зразків протоколів/рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі: - протокол/рішення про внесення змін до тендерної документації; - протокол/рішення про відміну торгів
Номенклатура
Надання зразків протоколів/рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі: - протокол/рішення про внесення змін до тендерної документації; - протокол/рішення про відміну торгів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей № 33 міста Житомира
Повна назва
Ліцей № 33 міста Житомира
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22059212

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОНСАЛТ"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42470109

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 грн.
Замовник:
Ліцей № 33 міста Житомира
Контактний телефон:
+380938902837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Ліцей № 33 міста Житомира
Контактний телефон:
+380938902837
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності