Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти від Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-013689-a
Id Tender 41f1e86c1cef4f898f4452a50e67d2ce
План UA-P-2025-05-28-016889-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.05.2025 21:36
Остання зміна 13.06.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
209 092 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 087.28 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 21:35 до 05.06.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 21:35
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 21:35
до 02.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.06.2025 13:06
-
Залишилось 3 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 11:20
до 19.06.2025 00:00
Період уточнень
з 28.05.2025 21:35 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 21:35 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 13:06
Основні параметри
ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти
Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10-А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
209 092 грн.
ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти
Примітки
Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10-А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Очікувана вартість
209 092 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1087,28
0,52 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 12:43
Закінчення аукціону
06.06.2025 13:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
М'ясо птиці механічного обвалювання
Код ДК 021:2015
15130000-8 - М’ясопродукти
Кількість
5 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69033, Україна, Запоріжжя, вул.Оріхівське шосе, 10А, вул.Седова, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом здійснення Покупцем оплати в національній валюті - гривнях, на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар по видатковому документу на товар (накладній) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати одержання товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
28.05.2025 21:36
Тендерна документація
28.05.2025 21:36
Тендерна документація
28.05.2025 21:36
Тендерна документація
28.05.2025 21:36
Проект договору
28.05.2025 21:36
Технічні специфікації
28.05.2025 21:36
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СОЛПІТ"
Пропозиція:
187 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"
Пропозиція:
143 520 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 12:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 21:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Ляшенко
Електронна пошта
Телефон
+380612968072
Замовник
ЄДРПОУ
05498909
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради
Поштовий індекс
69033
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
Оріхівське шосе, будинок 10А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти
Період вимог/скарг з 13.06.2025 11:20 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 13:06 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.06.2025 11:20
Повідомлення про рішення
06.06.2025 13:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 21:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 21:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду вашої тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що Учасником – ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" надані тендерна цінова пропозицію, заповнений проект договору про закупівлю товару з додатком до нього, «Інформація про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та декларація виробника у яких не співпадає найменування продукції запропонованого товару Учасником. Також у Проекті договору про закупівлю товару п.5.2. та розділ ХІІ « Інші умови» не співпадають з Проектом договору ТД Замовника (Додаток №4 ТД). Отже з урахуванням вищевикладених невідповідностей в інформації та в документах ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" , керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) просимо Вас усунути вище перелічені невідповідності в інформації та в документах, про які Замовником зазначено вище.
Створено
11.06.2025 23:23
Надати до
12.06.2025 23:23
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 11:20 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 11:20
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
209 092 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 23:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
+380612968072
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
209 092 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 23:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
+380612968072
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності