Показати схожі тендери

Закупівля Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання від Інститут фізики конденсованих систем НАН України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-013136-a
Id Tender 7e438124397445779c5e8c38a77ac5b7
План UA-P-2025-05-02-008862-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.05.2025 18:27
Остання зміна 27.06.2025 18:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
464 436 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 322.18 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 18:26 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 18:26
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 18:26
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00
до 11.06.2025 14:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 14:51
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.06.2025 14:51
до 27.06.2025 18:33
Період уточнень
з 28.05.2025 18:26 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 18:26 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 11.06.2025 14:51
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 11.06.2025 14:51
Основні параметри
Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
464 436 грн.
Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Назва предмета закупівлі
Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Примітки
Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Очікувана вартість
464 436 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2322,18
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79011, Україна, Львівська область, Львів, Свєнціцького,1
Дата постачання по
10.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Пропозиція:
235 396.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 18:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
28.05.2025 18:25
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
28.05.2025 18:25
Тендерна документація
Тендерна документація
28.05.2025 18:25
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пацаган Микола Іванович
Електронна пошта
Телефон
380679377068
Замовник
ЄДРПОУ
05540014
Назва (англійською мовою)
Institute for Condensed Matter Physics of the National Academy of Sciences of Ukraine
Повна назва
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Повна назва (англійською мовою)
Institute for Condensed Matter Physics of the National Academy of Sciences of Ukraine
Поштовий індекс
79011
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця Свєнціцького, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Період вимог/скарг з 11.06.2025 14:51 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 00:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 14:51
Довідка НАЗК
11.06.2025 14:51
Повідомлення про рішення
05.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-28-013136-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№26/06/25
235 396.5 грн.
235 396.5 грн.
З ПДВ
Підписано
26.06.2025
Строк дії договору з
26.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Номенклатура
Мережеве обладнання (2 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
117 698.25
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 10 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Повна назва
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05540014

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Повна назва
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19331194

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.06.2025 18:16
-
27.06.2025 18:15
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-17-000017
Дата створення проекту
17.06.2025 11:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.06.2025 14:47
Дата публікації висновку про результати
03.07.2025 17:33
Дата завершення усунення порушень
18.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.06.2025 №174 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.06.2025 №174. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-28-013136-a, 28.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.06.2025 00:00
Документи рішення
17.06.2025 14:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 03 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем процедури закупівлі документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту фізики конденсованих систем НАН України (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-02-008862-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.06.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 26.06.2025 №26/06/25; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролюю. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пукті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування процедури закупівлі UA-2025-05-28-013136-a є кошти Державного бюджету України. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому, за нормами частини п’ятої статті 8 Закону, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення такого запиту повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено 25.06.2025 через електронну систему закупівель до Замовника запит щодо надання інформації, зокрема, про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета досліджуваної закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено таке обґрунтування. Однак, відповідь на вищевказаний запит Замовником оприлюднено лише 01.07.2025, тобто з порушенням строку, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону. Замовником у наданій під час моніторингу інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета досліджуваної закупівлі та визначення його очікуваної вартості, а також щодо оприлюднення такого обгрунтування зазначено про укладення між Замовником (Грантоотримувач) і Національним фондом досліджень України (Грантонадавач) договору стосовно виконання проєкту «Міждисциплінарний центр комп’ютерного моделювання створення, фундаментальні дослідження, навчання та сталий розвиток» за результатами конкурсу «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», що проводився у 2023 році, а також що рішення про включення Проєкту до переліку проєктів, що рекомендуються до реалізації за рахунок грантової підтримки Національного фонду досліджень України із зазначенням рекомендованого обсягу фінансування проєкту за роками та пріоритетного напряму розвитку науки і техніки підтверджується протоколом засідання Наукової ради фонду №20 від 27.06.2024. Крім того, у наданій інформації Замовник зазначив, що рішення про фінансування Проєкту у 2025 році прийнято підтверджується протоколом засідання Наукової ради Національного фонду досліджень України №9 від 21.02.2025, очікувана вартість предмета закупівлі сформована, як на етапі конкурсного відбору, так і перед укладанням договорів за окремими етапами, з урахуванням ринкових цін (аналіз ринку обчислювальної техніки, комунікаційних систем та конкретних комерційних пропозицій), технічних вимог проєкту, а також - консультацій з українськими та міжнародними експертами. При цьому, у наданій інформації Замовником надано посилання на відповідні сторінки в інтернет-мережі (сайту Національного фонду досліджень України), де розміщено Перелік проєктів, що рекомендуються до реалізації за рахунок грантової підтримки НФДУ із зазначенням рекомендованого обсягу фінансування проєкту за роками та пріоритетного напряму розвитку науки і техніки (Конкурс «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень») та протокол засідання Наукової ради Національного фонду досліджень України №9 від 21.02.2025. Проте, за вимогою пункту 4-1 Постанови КМУ №710 головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити оприлюднення шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також забезпечити протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації на сайтах Замовника, Національного фонду досліджень України та НАН України інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-05-28-013136-a не виявлено. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-05-28-013136-a шляхом розміщення на власному веб-сайті або веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанова КМУ №710. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, за нормою пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі. Моніторингом встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2025-05-28-013136-a зазначено наступні умови оплати (порядок здійснення розрахунків): післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 10 робочих днів після поставки товару. Водночас, за умовами розділу 4 «Порядок здійснення оплати» проєкту договору, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації Замовник здійснює оплату товару протягом 15 (п’яти) календарних днів з дати поставки товару, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Таким чином, Замовником в опублікованому оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні дані щодо умов оплати, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Також, частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Слід зазначити, що згідно з нормами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Проведеним під час моніторингу аналізом умов проєкту договору, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації, встановлено, що при визначенні у пункті 4.2. строку для оплати Замовником товару вказано строк у цифрах – 15, а прописом – п’яти («Замовник здійснює оплату товару протягом 15 (п’яти) календарних днів з дати поставки товару»). Отже, пункт 4.2. проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) містить умову, що при укладанні договору буде неузгодженою сторонами договору. З врахуванням вищенаведеного, Замовником при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі порушено норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Як наслідок, сторонами при укладенні договору від 27.06.2025 №5061601 не узгоджено всі його умови, а саме визначені у пункті 4.2. договору щодо строку оплати Замовником товару, що суперечить нормам статті 180 Господарського кодексу України та статті Цивільного кодексу України та, відповідно, є порушенням норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Крім того, моніторингом встановлено, що у пункті 1 розділу 5 тендерної документації Замовником встановлено, що розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1 %. Водночас, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів розмір мінімального кроку пониження ціни становить 0,50%. Слід зазнвчити, що за нормами пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником у тендерній документації зазначив розмір мінімального кроку пониження ціни, який не відповідає зазначеному в оголошені та заповненому в електронних полях, чим порушено норми пункту 1 частини третьої статті 22 та відповідно, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. У пункті 2 Додатку №7 (Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції) тендерної документації Замовником встановлено, що учасники повинні надати довідку в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) на постачання аналогічного товару або товару за кодом предмета закупівлі ДК 021:2015: 32420000-3 – «Мережеве обладнання») із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру та дати укладання договору. Крім того, за вимогами пункту 2 Додатку №7 тендерної документації учасники повинні надати скан-копію договору, що наведений учасником у вищевказаній довідці про виконання аналогічного договору, разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), а також копії первинних документів (видаткових накладних), що підтверджують факт належного виконання аналогічного договору (договорів) за договором, що наведений учасником в довідці, та копію відгуку/рекомендації від замовника за договором, що наведений учасником в довідці про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 04.06.2025 №250604/21 про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf»), у якій як аналогічний зазначено договір від 16.12.2024 №4/154 з військовою частиною Т0110. Водночас, ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» у складі тендерної пропозиції надано копію договору №4/154 з військовою частиною Т0110 (файл «2.1 Копія аналогічного досвіду_Мережеве.pdf»), дата укладення якого 19.12.2024, що не відповідає даті аналогічного договору, зазначеній у довідці від 04.06.2025 №250604/21 (16.12.2024). У наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, що розбіжність між датою укладення договору, зазначеною у довідці (16.12.2024), та фактичною (19.12.2024) є технічною помилкою, що не впливає на зміст документа, тобто не ставить під сумнів факт виконання аналогічного договору та відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також що розбіжність у даті визначена Замовником як формальна (несуттєва) помилка, а тому не застосовано пункт 43 Особливостей №1178 у зв’язку з відсутністю суттєвої невідповідності. Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції). При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У пункті 2 Додатку №7 тендерної документації Замовником встановлено, що учасники повинні надати довідку в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) на постачання аналогічного товару або товару за кодом предмета закупівлі ДК 021:2015: 32420000-3 – «Мережеве обладнання») із зазначенням, зокрема, номеру та дати укладання договору. Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» не розміщено повідомлення з вимогами про усунення вищевказаних невідповідностей у пропозиції учасника та не надано учаснику можливості виправити таку невідповідності, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3, 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» встановлено порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Крім того, Замовником під час моніторингу допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; надання переможцем тендеру документів відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі; вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, пункту 7 частини другої статті 21 Закону – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3, 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації; вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Крім того, привести у відповідність до норм чинного законодавства умови пункту 4.2. укладеного договору про закупівлю шляхом укладення та оприлюднення відповідної додаткової угоди. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
03.07.2025 00:00
Дата публікації
03.07.2025 17:33
Документи висновку
03.07.2025 17:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про вжиті заходи для усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу процедури закупівлі У відповідь на висновок Західного офісу Держаудитслужби від 03.07.2025 щодо результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-28-013136-a, повідомляємо про здійснення наступних заходів з метою усунення виявлених порушень та недопущення їх у подальшому: • Проведено внутрішній службовий аналіз виявлених порушень з метою встановлення причин їх виникнення та напрацювання рішень для їх недопущення в майбутньому. • Проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами щодо: o дотримання вимог Постанови КМУ № 710 та Особливостей № 1178; o порядку коректного заповнення тендерної документації; o необхідності удосконалення механізму перевірки документів учасників на відповідність вимогам тендерної документації; o впровадження алгоритму дій у разі виявлення формальних помилок відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Особливу увагу звернено на остаточну перевірку тендерної документації з метою унеможливлення розбіжностей між оголошенням, основним текстом ТД та її додатками. Посилено контроль за дотриманням вимог до кваліфікаційних документів. (Порушення. Так, Замовник не надав учаснику вимоги про усунення невідповідностей. Так, як мова йде про описку в довідці, що мала б дублювати надані учасником сканкопії документів, Замовник (може не цілком обгрунтовано ) вважав це несуттєвою помилкою.) • На офіційному вебсайті Замовника оприлюднено обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; очікуваної вартості закупівлі: https://icmp.lviv.ua/content/public_procurement. (Виправлене порушення. «Замовником не було розміщено обґрунтування на власному веб-сайті.» • До укладеного договору внесено зміни шляхом підписання додаткової угоди, якою усунуто неоднозначність формулювання пункту 4.2 і оголошення про закупівлю щодо строків оплати. Додаткова угода оприлюднена в електронній системі закупівель.( Виправлене порушення. Умови оплати в оголошенні не відповідали умовам у проєкті договору». • Удосконалено внутрішній порядок перевірки документів учасників, зокрема: o впроваджено чіткий алгоритм дій у разі виявлення формальних помилок (пункт 43 Особливостей №1178);( Пояснення. Так «у пункті 1 розділу 5 тендерної документації Замовником встановлено, що розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1 %.» - описка(помилка), але згідно приведеного пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, «…автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів». Тобто згадана описка(помилка), не спотворює загальної інформацію про закупівлю не створює дискримінаційних умов для учасників). o посилено контроль за дотриманням вимог до кваліфікаційних документів. • Забезпечено належний контроль за своєчасним реагуванням на запити контролюючих органів, які надходять через електронну систему закупівель. Усі вищезазначені заходи реалізовано у встановлені строки. Відповідні підтверджуючі документи розміщено в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Дата публікації
09.07.2025 19:21
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-28-013136-a, яка проводиться Інститутом фізики конденсованих систем НАН України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ? 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У підпункті 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку №2 тендерної документації Замовником встановлено, що для підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками надається довідка в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) на постачання аналогічного товару або товару за кодом предмета закупівлі ДК 021:2015: 32420000-3 – «Мережеве обладнання») із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру до та укладання договору. Крім того, учасниками надається скан-копія договору, що наведено учасником у довідці (згідно п. 1.1 цього критерію) про виконання аналогічного договору разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною, а також надається копія відгуку/рекомендації від замовника за договором, що наведений учасником в довідці (згідно 1.1). про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором. Учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 04.06.2025 №250604/21 (файл. Довідка про аналогічний досвід.pdf) у якій міститься інформація про виконання учасником аналогічного договору укладеного з Військовою частиною Т0110 від 16.12.2024. Крім того, учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору укладеного з Військовою частиною Т0110 від 19.12.2025 №4/154 (фай. 2.1 Копія аналогічного досвіду_Мережеве.pdf), дата укладення договору не відповідає даті зазначеній у довідці про аналогічний договір (16.12.2024). Відповідно до пункту 43 Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» вищевказану невідповідність у довідці про аналогічний договір, а також пояснити підстави незастосування пункту 43 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.06.2025 16:54
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 16:55
-
Відповідь
Щодо врахування Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» вищевказаної невідповідності у довідці про аналогічний договір та підстав незастосування пункту 43 Особливостей №1178
1. Вимоги тендерної документації У підпунктах 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати: • довідку в довільній формі із зазначенням замовника, ЄДРПОУ, адреси, контактного телефону, номеру та дати укладення договору; • скан-копію договору з усіма додатками; • копію відгуку/рекомендації замовника щодо належного виконання договору.. 2. Подані документи учасника % ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» подали в складі тендерної пропозиції: • Довідку від 04.06.2025 №250604/21, у якій зазначено, що аналогічний договір з Військовою частиною Т0110 укладено 16.12.2024; • Копію договору №4/154, укладеного з тією ж Військовою частиною, з фактичною датою 19.12.2024 ; • Копію видаткової накладної №2/2312/0002 від 23.12.2024р., якою підтверджено поставку Товару; • Позитивний відгук про належне виконання умов договору. 3. Характеристика виявленої розбіжності Розбіжність між датою укладення договору, зазначеною у довідці (16.12.2024), та фактичною (19.12.2024) є технічною помилкою, яка: • Не змінює суті договору; • Не впливає на його зміст, обсяг, предмет, код ДК 021:2015 (32420000-3 – «Мережеве обладнання»); • Не порушує кваліфікаційні критерії; • Має документальне підтвердження – сам договір, видаткова накладна та позитивний відгук. Номер договору, контрагент, предмет закупівлі, умови та зобов’язання повністю відповідають тим, що зазначені у довідці, тобто фактично договір ідентифікований коректно. 4. Норми законодавства Згідно з Розділом 3 тендерної документації («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), а саме з урахуванням наказу Мінекономіки №710 від 15.04.2020 та п.19 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) помилками вважаються, зокрема: • Помилки, зроблені при внесенні інформації в документи (переставлення цифр, дати тощо), які не впливають на зміст та не спотворюють суть підтвердження. • Невірна назва або неточність дати, якщо решта змісту документа відповідає вимогам. Таким чином, вказана помилка щодо дати договору у довідці є технічною (формальною) помилкою, що не впливає на зміст документа — тобто не ставить під сумнів факт виконання аналогічного договору та відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 • Пункт 43 передбачає, що у разі виявлення невідповідностей замовник може звернутися до учасника з вимогою їх усунення. • Але норма не є обов’язковою до застосування, особливо у випадках, коли: o невідповідність не впливає на зміст тендерної пропозиції; o її характер свідчить про технічну або очевидну описку; o усі інші документи (договір, видаткова накладна, відгук) підтверджують належний досвід. 5. Позиція Замовника Враховуючи вказане, принципи розумності, добросовісності та пропорційності, Замовник: • Визнав розбіжність у даті як формальну (несуттєву) помилку; • Не застосовував пункт 43 Постанови №1178 у зв’язку з відсутністю суттєвої невідповідності; • Оцінив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» як таку, що відповідає вимогам тендерної документації; • Діяв у межах вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 та власної тендерної документації.
Рішеня
27.06.2025 17:59
Замовник
Документи повідомлення
27.06.2025 18:01
-
Відповідь
Додаткове Пояснення на зауваження моніторингу Західного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі за ID: UA-2025-05-28-013136-a, яка проводиться Інститутом фізики конденсованих систем НАН України (далі – Замовник).
1. Підстави розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенння його очікуваної вартості (з долученням відповідного документального підтвердження). Надати посилання на сторінку вебсайту. Пояснення: Підставою для закупівлі за ІD: UA-2025-05-28-013136-a є договір за № 179/0019 від 03.03.2025р. (Договір додається) між Інститутом фізики конденсованих систем Національної академії наук України (Грантоотримувач) і Національним фондом досліджень України (Грантонадавач) (Договір додається), що виконується в рамках другого етапу проєкту: Міждисциплінарний центр комп’ютерного моделювання створення, фундаментальні дослідження, навчання та сталий розвиток; (науковий керівник Т.М. Брик), який переміг за результатами конкурсу «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», що проводився у 2023р. (https://nrfu.org.ua/grantees/selected-proposals, https://nrfu.org.ua/wp-content/uploads/2024/06/perelik-proyektiv-shho-rekomenduyutsya-do realizacziyi-.pdf ). Рішення про включення Проєкту до переліку проєктів, що рекомендуються до реалізації за рахунок грантової підтримки Національного фонду досліджень України із зазначенням рекомендованого обсягу фінансування проєкту за роками та пріоритетного напряму розвитку науки і техніки підтверджується протоколом засідання Наукової ради фонду № 20 від 27 червня 2024 р. https://nrfu.org.ua/wp-content/uploads/2024/06/perelik-proyektiv-shho-rekomenduyutsya-do-realizacziyi-.pdf Рішення про фінансування Проєкту у 2025 року прийнято підтверджується протоколом засідання Наукової ради Національного фонду досліджень України № 9 від 21 лютого 2025 р. https://nrfu.org.ua/wp-content/uploads/2025/03/protokol-9-vid-21.02.2025.pdf Проєкт передбачає створення потужного обчислювального кластеру, який не має аналогів в Україні та спеціалізуватиметься на методах атомістичного й мезоскопічного комп’ютерного моделювання. Закупівля (UA-2025-05-28-013136-a) передбачена рамками другого етапу реалізації проєкту у 2025 р., відповідно до Заявки на грант та умов Договору. Закупівля стосується обладнання, що забезпечує високошвидкісну передачу великих пакетів даних між обчислювальними вузлами кластера та систему його службового інформаційного забезпечення. Проєкт передбачає використання обладнання для: • досягнення наукових результатів виконавцями проєкту, • навчання студентів методам моделювання, • надання обчислювальних ресурсів іншим науковцям України, зацікавленим у їх використанні. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована, як на етапі конкурсного відбору, так і перед укладанням договорів за окремими етапами, з урахуванням ринкових цін (аналіз ринку обчислювальної техніки, комунікаційних систем та конкретних комерційних пропозицій), технічних вимог проєкту, а також - консультацій з українськими та міжнародними експертами.
Рішеня
01.07.2025 10:42
Замовник
Документи повідомлення
01.07.2025 10:42
-
01.07.2025 10:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
464 436 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Контактний телефон:
380679377068
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
464 436 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Контактний телефон:
380679377068
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності