Показати схожі тендери

Закупівля лот №1 - Сумiш Старт (ДК 021:2015 44831200-6 – Шпаклівки); Розчинник Р-4 БП (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб); лот №2 - Розчинник 646 (1 л) (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-013058-a
Id Tender ac350c2e7f814987bd6be0240c5bd0b1
План UA-P-2025-05-28-013014-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.05.2025 19:12
Остання зміна 13.06.2025 19:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
85 829.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
395.3 грн. (0,46 %)
Вартість подання пропозиції:
285.6 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 19:11 до 08.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 19:11
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 19:11
до 05.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:25
-
Період уточнень
з 28.05.2025 19:11 до 05.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 19:11 до 05.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:25
Основні параметри
лот №1 - Сумiш Старт (ДК 021:2015 44831200-6 – Шпаклівки); Розчинник Р-4 БП (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб); лот №2 - Розчинник 646 (1 л) (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
39 530.4 грн.
лот №1 - Сумiш Старт (ДК 021:2015 44831200-6 – Шпаклівки); Розчинник Р-4 БП (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб)
Назва предмета закупівлі
лот №1 - Сумiш Старт (ДК 021:2015 44831200-6 – Шпаклівки); Розчинник Р-4 БП (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб)
Очікувана вартість
39 530.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
395,3
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 40 (штуки)
Сумiш Старт
Опис предмета закупівлі
Сумiш Старт
Код ДК 021:2015
44831200-6 - Шпаклівки
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61146, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Академіка Павлова, 140 Д
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 120 (штуки)
Розчинник Р-4 БП
Опис предмета закупівлі
Розчинник Р-4 БП
Код ДК 021:2015
44832100-2 - Розчинники лаків і фарб
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61146, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Академіка Павлова, 140 Д
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
46 299 грн.
лот №2 - Розчинник 646 (1 л) (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб))
Назва предмета закупівлі
лот №2 - Розчинник 646 (1 л) (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб))
Очікувана вартість
46 299 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
462,99
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 14:02
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розчинник 646 (1 л)
Код ДК 021:2015
44832100-2 - Розчинники лаків і фарб
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕБРОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
44 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМТОН"
Пропозиція:
36 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 14:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Олександрівна Чорна
Електронна пошта
Телефон
+380573931654
Замовник
ЄДРПОУ
37763844
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Поштовий індекс
61001
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 лот №1 - Сумiш Старт (ДК 021:2015 44831200-6 – Шпаклівки); Розчинник Р-4 БП (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб)
Лот № 2 лот №2 - Розчинник 646 (1 л) (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб))
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:25 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 17:30
Електроний протокол про продовження строку
09.06.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 18:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 18:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Обґрунтування рішення: 09 червня 2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій на закупівлю «ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (лот №2 - Розчинник 646 (1 л) (ДК 021:2015 44832100-2 - Розчинники лаків і фарб))». При перевірці тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМТОН" виявилося, що учасник надав великий обсяг документів, який потребує ретельного вивчення. Відповідно до п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. На підставі вищезазначеного, Замовнику доцільно скористатися своїм правом та продовжити строки розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМТОН" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 17:29
Дата кінця розгляду
08.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Згідно з п.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) формою, передбаченою п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. Крім цього, надаються копії аналогічних договорів, зазначених в довідці згідно п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації та документи, що підтверджують повне виконання цих договорів, а саме: видаткові накладні (або інші документи), що підтверджують повне виконання договорів, зазначених в довідці згідно п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації та документи, що підтверджують здійснення розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні видаткові накладні (або інші документи), що підтверджують повне виконання договорів, зазначених в довідці згідно п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації та документи, що підтверджують здійснення розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. 1.2. Примітками до розділу 10 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності рахунку для здійснення розрахунків за договором надається документ з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. 1.3. Згідно з п.п.4.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою. При цьому, обов’язкова наявність працівників з наступними посадами: менеджера по роботі з клієнтами (який буде здійснювати обслуговування Замвоника); бухгалтера; вантажників (не менше 2-х осіб); водія автотранспортних засобів або водія. У складі тендерної пропозиції наявна довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим, вона не містить інформації про працівників, обов’язковість яких передбачена вимогами п.п.4.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 1.4. У відповідності до п.п 1.2. розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник надає документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення автомобілю для доставки предмету закупівлі та спеціальної техніки для здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт: договір (договори) купівлі – продажу, та/або акт (акти) введення в експлуатацію, та/або накладна (накладні) на придбання товару, та/або договір (договори) оренди, та/або договір про співпрацю, та/або договір користування чи надання послуг (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) та/або інші документи, які підтверджують право власності або користування чи залучення. У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель. У складі тендерної пропозиції учасника міститься договір надання послуг з перевезення. Разом з тим, цей договір не місить посилання на назву, тип (марку) або модель. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, примітками до розділу 10 додатку 1 тендерної документації, п.п.4.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, п.п 1.2. розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документи, що підтверджують повне виконання аналогічних договорів, а саме: видаткові накладні (або інші документи), що підтверджують повне виконання договорів, зазначених в довідці згідно п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації та документи, що підтверджують здійснення розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. 3.2. Документ з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. 3.3. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно п.п.4.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. При цьому, обов’язкова наявність працівників з наступними посадами: менеджера по роботі з клієнтами (який буде здійснювати обслуговування Замвоника); бухгалтера; вантажників (не менше 2-х осіб); водія автотранспортних засобів або водія. 3.4. Документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення автомобілю для доставки предмету закупівлі. Крім цього, учасник надає інші документи, передбачені умовами тендерної документації, які пов’язані з виправленням вищезазначених невідповідностей (у разі необхідності).
Створено
13.06.2025 19:44
Надати до
14.06.2025 19:44
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
85 829.4 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Контактний телефон:
+380573931654
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
85 829.4 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Контактний телефон:
+380573931654
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності