Показати схожі тендери

Закупівля Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання від Інститут фізики конденсованих систем НАН України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-013032-a
Id Tender caa2014e53534752877a365dc332550f
План UA-P-2025-05-02-008814-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.05.2025 18:16
Остання зміна 02.07.2025 12:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
395 304 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 976.52 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 18:16 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 18:16
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 18:16
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 12:10
до 18.06.2025 16:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 15:15
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.06.2025 16:46
до 02.07.2025 12:20
Період уточнень
з 28.05.2025 18:16 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 18:16 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 12:10 до 18.06.2025 16:46
Період кваліфікації
з 05.06.2025 12:10 до 18.06.2025 16:46
Основні параметри
Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
395 304 грн.
Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Назва предмета закупівлі
Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Очікувана вартість
395 304 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1976,52
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 11:47
Закінчення аукціону
05.06.2025 12:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Код ДК 021:2015
31154000-0 - Джерела безперебійного живлення
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79011, Україна, Львівська область, Львів, Свєнціцького,1
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Пропозиція:
377 802 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПЛАЙМТЕКС"
Пропозиція:
329 831 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 11:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 18:16
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
28.05.2025 18:15
-
28.05.2025 18:15
Тендерна документація
-
-
Проект договору
28.05.2025 18:15
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пацаган Микола Іванович
Електронна пошта
Телефон
380679377068
Замовник
ЄДРПОУ
05540014
Назва (англійською мовою)
Institute for Condensed Matter Physics of the National Academy of Sciences of Ukraine
Повна назва
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Повна назва (англійською мовою)
Institute for Condensed Matter Physics of the National Academy of Sciences of Ukraine
Поштовий індекс
79011
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця Свєнціцького, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Період вимог/скарг з 11.06.2025 15:15 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 12:10 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Обґрунтування відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Плаймтекс» На підставі аналізу тендерної пропозиції, наданої ТОВ «Плаймтекс» у межах процедури закупівлі UA-2025-05-28-013032-a, Замовником виявлено такі невідповідності вимогам тендерної документації: І. Відповідно до Додатку 7 тендерної документації, кожен учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1, з урахуванням примітки 1, згідно з якою «Учасник не повинен відступати від даної форми». Однак аналіз наданої ТОВ «Плаймтекс» Форми тендерної пропозиції №101 від 04.06.2025 року свідчить про наявність таких порушень вимог тендерної документації: 1. Порушення вимог до заповнення пункту 5 Форми У п.5 Форми не зазначено в повному обсязі інформацію, передбачену формою, а саме: • Юридичний статус підприємства (організації) (наприклад, "юридична особа"), • Дата утворення, • Місце реєстрації, • Інформація про податок, що сплачується учасником (конкретизовано – який саме податок: на прибуток, ПДВ тощо). 2. Невірне заповнення пункту 13 "Пропозиція щодо предмету закупівлі" У таблиці п.13 допущено наступні відхилення: У колонці "Найменування предмету закупівлі згідно тендерної документації" вказано назву запропонованого товару, а не найменування предмету закупівлі згідно тендерної документації. У колонці "Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником, виробник, країна походження" вказано тільки виробника та країну походження без зазначення Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником. Одиниця виміру зазначена як "комплект", тоді як згідно з технічною специфікацією предмету закупівлі, одиницею виміру є "штука". ІІ. Пп.1.1. Додатку №2 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям вимагалось: Надається довідка в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) на постачання аналогічного товару або товару за кодом предмета закупівлі ДК 021:2015: 31154000-0 - Джерела безперебійного живлення, із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру до та укладання договору. ТОВ «Плаймтекс» надано Довідку про виконання договорів №102 від 4.06.2025р. в якій відсутні інформація про ЄДРПОУ замовника. ІІІ. Пп. 4.3 Додатку 4 до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: оригінал або копію листа від виробника/ів, їх офіційних представництв на території України, або авторизованих дистриб’юторів на території України (компанії, що мають статус авторизованого дистриб’ютора, виконують сервісну підтримку товару) запропонованого Учасником товару, із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, найменування товару, що пропонується, який підтверджує право учасника постачати запропонований товар. ТОВ «Плаймтекс» надано авторизаційний лист від 04.06.2025р. Centiel S.A., в якому зазначено: ТОВ "ПЛАЙМТЕКС" що розташовано за адресою вул. Тургенєвська 82а, 04050 Київ, Україна, ідентифікаційний код 41741376, є авторизованим дистриб'ютором та сервісним центром продукції CENTIEL на території України та має право і можливість пропонувати, постачати, інсталювати та обслуговувати обладнання CENТIEL згідно технічним вимогам тендерної документації закупівлі UA-2025-04-30-007558-a Баласти для розрядних ламп чи трубок, код ДК 021 :2015-31150000-2 (Джерело безперебійного живлення). Що не підтверджує право Учасника ТОВ «Плаймтекс» постачати запропонований товар в закупівлі UA-2025-05-28-013032-a Код ДК 021:2015: 31154000-0 - Джерела безперебійного живлення (Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання). IV. Предмет закупівлі: Система безперебійного живлення (ДБЖ) на основі APC SRT10KXLI +1х SRT192BP2, яка забезпечує 10 кВА (10 кВт) потужності, або аналог (еквівалент) з підтримкою трифазного живлення (Основна вихідна напруга 230 В; 400 В, 3 фази), згідно з технічними вимогами, викладеними в Додатку 4 до тендерної документації. Учасник: ТОВ «Плаймтекс» запропонував до постачання ДБЖ EssentialPower X1 RT (10 kVA/10 kW). Замовник, вивчивши документи, надані у складі пропозиції ТОВ «Плаймтекс» а також офіційні документи виробника, опубліковані на офіційному сайті Centiel, виявив невідповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації у частині основної вхідної напруги. Згідно з пунктом 8 технічної специфікації (Додаток 4), закупівля передбачає постачання обладнання з підтримкою трифазної вхідної напруги — 230 В; 400 В, 3 фази. Натомість, запропонована модель EssentialPower X1 RT є однофазною, що підтверджується такими джерелами: • Офіційний сайт виробника Centiel https://www.centiel.com/products/single-phase-ups/essential-power-x1/ «EssentialPower™ X1 RT — single-phase UPS» • Офіційний сайт Centiel Україна https://centiel.com.ua/produkti/essentialpower/ «однофазні ДБЖ потужністю від 1 до 20 кВА» • Брошура з сайту Centiel Україна https://centiel.com.ua/wp-content/uploads/2021/11/Essential_Power_brochure-ukr-2.pdf «EssentialPower X1 RT — однофазні джерела безперебійного живлення…» • Буклет, наданий учасником у складі пропозиції (файл "Технічний буклет ДБЖ CENTIEL Essential Power X1 RT.v3.pdf") На титульній сторінці: «Однофазні ДБЖ від 1 кВА до 20 кВА» У технічній таблиці: вихідна напруга — 220/230/240 В (Single + G) Тендерна пропозиція ТОВ «Плаймтекс» не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі у частині основної вхідної напруги, оскільки запропонований пристрій є однофазним, тоді як предмет закупівлі передбачає підтримку трифазного живлення. Висновок: Вищевказані порушення, зокрема технічна невідповідність вимогам до основної вхідної напруги, а також відсутність належним чином оформленого авторизаційного листа, є суттєвими та не можуть бути усунуті у межах 24 годин, передбачених пунктом 43 Постанови №1178. Відповідно до абз. 1 пп. 2 п. 44 Постанови КМУ №1178, тендерна пропозиція ТОВ «Плаймтекс» підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
11.06.2025 15:10
Повідомлення про рішення
05.06.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 18:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 18:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.06.2025 16:46 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 15:15 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.06.2025 16:46
Довідка НАЗК
18.06.2025 16:45
Повідомлення про рішення
11.06.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-28-013032-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1/07-25
377 802 грн.
377 802 грн.
З ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Номенклатура
Джерело безперебійного живлення (1 шт) - складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
377 802
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Повна назва
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05540014

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Повна назва
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19331194

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 12:20
-
02.07.2025 12:17
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-22-000010
Дата створення проекту
22.07.2025 14:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.07.2025 16:05
Дата публікації висновку про результати
04.08.2025 14:49
Дата завершення усунення порушень
19.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.07.2025 №191 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 22.07.2025 №191. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-28-013032-a, 28.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.07.2025 00:00
Документи рішення
22.07.2025 16:05
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту фізики конденсованих систем НАН України (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-02-008814-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 11.06.2025 та від 18.06.2025; тендерну пропозицію ТОВ «ПЛАЙМТЕКС» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю товару від 01.07.2025 №1/07-25, додаткову угоду від 22.07.2025 №1 до вищевказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) постановлено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі UA-2025-05-28-013032-a є кошти Державного бюджету України. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. У наданому під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби поясненні щодо обґрунтування Замовником технічних та якісних характеристик предмета досліджуваної закупівлі та його очікуваної вартості, а також надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено відповідне обґрунтування, Замовником зазначено про укладення між ним та Національним фондом досліджень України (далі – НФДУ) договору стосовно виконання проєкту «Міждисциплінарний центр комп’ютерного моделювання» за результатами конкурсу «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», що проводився у 2023 році. Також, у наданій інформації Замовником зазначено, що прийняття рішення про фінансування проєкту у 2025 році підтверджується протоколом засідання Наукової ради НФДУ № 9 від 21.02.2025. При цьому, у наданій інформації Замовником надано посилання на відповідні сторінки сайту НФДУ, де розміщено Перелік проєктів, що рекомендуються до реалізації за рахунок грантової підтримки НФДУ із зазначенням рекомендованого обсягу фінансування проєкту за роками та пріоритетного напряму розвитку науки і техніки, та протокол №9 від 21.02.2025 засідання Наукової ради НФДУ. Проте, за вимогою пункту 4-1 Постанови КМУ №710 головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі саме протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Водночас, аналізом інформації за наданим Замовником посиланням щодо оприлюднення обґрунтування технічних і якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщеного на сайті Замовника, було встановлено, що відповідний документ створено 24.07.2025 (у вкладці «властивості документа» вказано дату створення документа – 24.07.2025). При цьому, оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-05-28-013032-a оприлюднено 28.05.2025. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, зокрема, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі. Моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі зазначено наступні умови оплати: післяоплата в розмірі 100 % протягом 10 робочих днів після поставки товару. Проте, у пункті 4.2 проєкту договору, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації визначено, що Замовник здійснює оплату товару протягом 15 (п’яти) календарних днів з дати поставки товару, а також у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Таким чином, в оголошені про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою закупівлі вказано недостовірну (неповну) інформацію про умови оплати за закупівлею, чим порушено норми пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Також, частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Слід зазначити, що згідно з нормами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Водночас моніторингом встановлено, що при визначенні у пункті 4.2. проєкту договору (Додаток №5 до тендерної документації) строку оплати Замовником товару вказано строк у цифрах – 15, а прописом – «п’яти» («Замовник здійснює оплату товару протягом 15 (п’яти) календарних днів з дати поставки товару»). Отже, пункт 4.2. проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) містить умову, що при укладанні договору буде неузгодженою сторонами договору. З врахуванням вищенаведеного, Замовником при складанні тендерної документації порушено норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Також, у пункті 1 розділу 5 тендерної документації вказано розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1 %. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в заповнених Замовником електронних полях при розміщенні інформації про оголошення досліджуваної процедури закупівлі у полі «Розмір мінімального кроку пониження ціни» розділу «Інформація про процедуру» вказано «0,50%». Слід зазначити, що за нормами пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Отже, Замовником у тендерній документації зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни, який не відповідає відомостям у заповнених електронних полях в електронній системі закупівель, чим порушено норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та відповідно, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Також, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна норма наведена у пункті 5 тендерної документації Замовника (переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю). За нормами частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Водночас, додатки до тендерної документації не містять переліку документів та/або інформації, які повинен подати переможець процедури закупівлі для підтвердження права підпису договору про закупівлю (наприклад, наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника, тощо). Отже, при складанні тендерної документації Замовником порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону, пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, а також вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
01.08.2025 00:00
Дата публікації
04.08.2025 14:49
Документи висновку
04.08.2025 14:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про вжиті заходи щодо усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-05-28-013032-a (Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025, ID закупівлі для моніторингу – UA-M-2025-07-22-000010) На виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо наступне:1) Порушення - несвоєчасне оприлюднення обґрунтувань. Замовником, як розпорядником бюджетних коштів, не було забезпечено оприлюднення інформації стосовно закупівлі (обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі; розміру бюджетного призначення; очікуваної вартості предмета закупівлі) у п’ятиденний строк з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що є порушенням вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року. 1а) Причина порушення - технічне недопрацювання та недостатній рівень внутрішнього контролю, зокрема, відповідальні особи не забезпечили своєчасне розміщення інформації на офіційному вебсайті установи. 1б) Вжиті заходи: розроблено внутрішній алгоритм дій та налагоджено взаємодію між відповідальними особами й адміністратором вебсайту щодо дотримання вимог постанови №710; запроваджено перевірку повноти та коректності документів перед оприлюдненням оголошення про закупівлю; забезпечено своєчасне розміщення відповідних обґрунтувань на вебсайті установи (https://icmp.lviv.ua/content/public_procurement).2) Порушення - розбіжність у визначенні мінімального кроку аукціону. У тендерній документації (п. 1 розділу 5) мінімальний крок пониження ціни встановлено на рівні 1%, тоді як у системі Prozorro було відображено 0,50%. 2а) Причина порушення - технічна помилка при заповненні електронної форми оголошення про закупівлю, замовником не було вчасно виявлено невідповідність між даними тендерної документації та електронної форми. 2б) Вжиті заходи – надалі буде забезпечено перевірку узгодженості даних між документацією та системою під час підготовки процедур, водночас, відповідно до п. 3 Порядку, затвердженого наказом Мінекономіки №1082 від 11.06.2020, автентичною вважається саме інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, тому зазначена помилка не вплинула на загальний зміст інформації про закупівлю та не створила дискримінаційних умов для учасників. 3) Порушення - неоднозначність термінів оплати: в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі зазначено наступні умови оплати: післяоплата в розмірі 100 % протягом 10 робочих днів після поставки товару. Проте, у пункті 4.2 проєкту договору, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації визначено, що Замовник здійснює оплату товару протягом 15 (п’яти) календарних днів. 3а) Причина порушення - технічна помилка при заповненні електронної форми оголошення про закупівлю, замовником не було вчасно виявлено невідповідність між даними тендерної документації та додатків до неї. 3б) Вжиті заходи - укладено додаткову угоду №1 від 22.07.2025 до договору №01/07/25 від 01.07.2025, якою узгоджено формулювання пункту 4.2 договору із даними оголошення про закупівлю. Додаткова угода оприлюднена в електронній системі закупівель. 4) Порушення - відсутність визначених документів для підтвердження повноважень переможця. У тендерній документації не було чітко визначено перелік документів, які повинен подати переможець для підтвердження права підпису договору (наказ, протокол, рішення засновника тощо). 4а)Пояснення: Замовник виходив із припущення, що надані переможцем документи (довідка та копія статуту) є достатніми для підтвердження повноважень генерального директора. У подальших процедурах закупівель планується чітке визначення вимог до такого підтвердження у тендерній документації. Крім того, з метою недопущення аналогічних порушень у подальшому, проведено: роз’яснювальну роботу серед осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель; внутрішнє навчання щодо вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо дотримання положень Закону, Постанови № 710 та Особливостей № 1178. Усі вищезазначені заходи реалізовано у встановлені строки. Відповідні підтверджуючі документи розміщено в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Дата публікації
06.08.2025 17:40
Документи інформації про усунення порушення
06.08.2025 17:47
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-28-013032-a, яка проведена Інститутом фізики конденсованих систем НАН України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.07.2025 17:50
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 17:50
-
Відповідь
Пояснення на Запит ( від 23.07.25) про надання інформації стосовно закупівлі (UA-2025-05-28-013032-a) в рамках моніторингу Держаудитслужби України (UA-M-2025-07-22-000010). ДК 021:2015 - 31154000-0 – Джерела безперебійного живлення. Найменування: Джерело безперебійного живлення (1 шт.) – складова ч
Пояснення на Запит ( від 23.07.25) про надання інформації стосовно закупівлі (UA-2025-05-28-013032-a) в рамках моніторингу Держаудитслужби України (UA-M-2025-07-22-000010). ДК 021:2015 - 31154000-0 – Джерела безперебійного живлення. Найменування: Джерело безперебійного живлення (1 шт.) – складова частина обчислювального кластера Міждисциплінарного центру комп’ютерного моделювання (МЦКМ). КЕКВ: 3210 – Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). 1. Підстави для закупівлі: 1.1. Закупівля (ID: UA-2025-05-28-013032-a) здійснюється з метою виконання умов договору № 179/0019 від 03.03.2025 р. (договір додається), укладеного між Інститутом фізики конденсованих систем НАН України та Національним фондом досліджень України за результатами конкурсу «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень» (проводився у 2023 р.): https://nrfu.org.ua/grantees/selected-proposals ; https://nrfu.org.ua/wp-content/uploads/2024/06/perelik-proyektiv-shho-rekomenduyutsya-do-realizacziyi-.pdf . Рішення про фінансування проєкту у 2025 році підтверджується протоколом засідання Наукової ради Національного фонду досліджень України № 9 від 21 лютого 2025 р.:https://nrfu.org.ua/wp-content/uploads/2025/03/protokol-9-vid-21.02.2025.pdf. У межах цього Проєкту передбачено створення Міждисциплінарного центру комп’ютерного моделювання (МЦКМ). Одним із ключових завдань Центру є побудова високопродуктивного обчислювального кластера, який не має аналогів в Україні та спеціалізуватиметься на методах атомістичного й мезоскопічного комп’ютерного моделювання. Кластер використовуватиметься для проведення наукових досліджень, підготовки студентів та підтримки дослідницької діяльності у галузях фізики, хімії, біології та суміжних наук. 1.2. Предметом закупівлі (UA-2025-05-28-013032-a) є джерело безперебійного живлення, яке необхідне для забезпечення стабільного електроживлення критично важливих компонентів обчислювального кластера в умовах нестабільного енергопостачання або аварійних ситуацій. У контексті кластерної архітектури воно є критично важливим інфраструктурним елементом, що забезпечує безперервність роботи, збереження даних та стійкість до збоїв. Закупівля здійснюється в межах другого етапу (у 2025 році) реалізації Проєкту та передбачена в грантовій заявці. 1.3 Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Основні технічні вимоги до джерела безперебійного живлення (на базі APC SRT10KXLI + 1?SRT192BP2 або еквіваленту): 1) Модель ? APC SRT10KXLI або еквівалент. 2) Номінальна потужність ? Не менше ніж 10 кВА / 10 кВт. 3) Тип ? On-Line (подвійне перетворення).4) Мережевий інтерфейс ? RJ-45 10/100 Base-T, Smart-Slot, USB. 5) Кріплення ? Типу SRTRK2 або сумісне з моделями 5/6/8/10 кВА. 6) Основна вхідна напруга ? 230 В; 400 В (3 фази). 7) Інша вхідна напруга ? 220 В, 240 В, 380 В, 415 В. 8) Тип вихідного підключення ? 6 ? IEC 60320 C13, 3 ? перемички IEC, 3 ? IEC 60320 C19. 9) Тип вихідного роз’єму ? Нероз’ємне, 3-провідне (фаза, нейтраль, земля). 10) АКБ ? APCRBC140. 11) Час автономної роботи ? Не менше ніж 3,7 хв при повному навантаженні. 12) Тип байпаса ? Внутрішній (автоматичний/ручний). 13) Коефіцієнт амплітуди ? 3:1. 14) Гармонійне спотворення ? Не більше 2%. 15) Додаткове оснащення ? ПЗ на CD, інструкція, документація, датчик температури, USB-кабель, гарантійний талон, Web/SNMP-карта. 16) Гарантія ? Не менше 3 років (крім АКБ), не менше 2 років на АКБ. 2.2. Технічні вимоги узгоджені з експертами в межах Проєкту МЦКМ та забезпечують ефективну інтеграцію в ІТ-інфраструктуру установи. 1.4. Обґрунтування очікуваної вартості: 1.4.1. Очікувана вартість закупівлі: 395 304 грн. 1.4.2. Вартість сформована на підставі: a) результатів конкурсного відбору (із залученням українських і закордонних експертів) та планування реалізації Проєкту; b) технічних вимог проєкту та договору № 179/0019 від 03.03.2025 р.; c) аналізу ринку інфраструктурних систем обчислювальних кластерів; d) комерційних пропозицій (КП додаються); e) консультацій з технічними фахівцями; f) аналізу вартості аналогічних закупівель у 2024 році; f) моніторингу інтернет-пропозицій. Обладнання є критично важливим інфраструктурним елементом обчислювального кластера, забезпечує безперебійне живлення, відповідає технічним вимогам та підтверджується ринковими цінами й аналізом пропозицій. 2. Посилання на сторінку веб-сайту Замовника , на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ? https://icmp.lviv.ua/content/public_procurement
Рішеня
25.07.2025 11:50
Замовник
Документи повідомлення
25.07.2025 11:50
-
25.07.2025 11:50
-
25.07.2025 11:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
395 304 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Контактний телефон:
380679377068
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
395 304 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Контактний телефон:
380679377068
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності