Показати схожі тендери
Закупівля Лісозаготівельні послуги на 3-й квартал Звягельське надлісництво, в тому числі: Лот №1 (Лісозаготівельні послуги); Лот №2 (Лісозаготівельні послуги); Лот №3 (Лісозаготівельні послуги); Лот №4 (Лісозаготівельні послуги); Лот №5 (Лісозаготівельні послуги); Лот №6 (Лісозаготівельні послуги); Лот №7 (Лісозаготівельні послуги); Лот №8 (Лісозаготівельні послуги); Лот №9 (Лісозаготівельні послуги); Лот №10 (Лісозаготівельні послуги) від ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-012851-a
Id Tender adf7d51e66ed4ba386e28fc10d44b915
План UA-P-2025-05-28-010027-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.05.2025 17:32
Остання зміна 16.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 854 602 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 446.37 грн. (0,04 %)
Вартість подання пропозиції:
26 520 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 17:31 до 05.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 17:31
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 17:31
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:49
до 13.06.2025 14:14
Залишилось 2 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 18:11
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 14:14
-
Період уточнень
з 28.05.2025 17:31 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 17:31 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:49 до 13.06.2025 14:14
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:49 до 13.06.2025 14:14
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги на 3-й квартал Звягельське надлісництво, в тому числі: Лот №1 (Лісозаготівельні послуги); Лот №2 (Лісозаготівельні послуги); Лот №3 (Лісозаготівельні послуги); Лот №4 (Лісозаготівельні послуги); Лот №5 (Лісозаготівельні послуги); Лот №6 (Лісозаготівельні послуги); Лот №7 (Лісозаготівельні послуги); Лот №8 (Лісозаготівельні послуги); Лот №9 (Лісозаготівельні послуги); Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 900 479 грн.
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
4 900 479 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49004,79
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
10 833
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
4 768 340 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
7 288 582 грн.
Лот 2. Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
7 288 582 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
72885,82
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
15 735
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
7 094 301 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 468 485 грн.
Лот 3. Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
2 468 485 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24684,85
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
5 411
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
2 230 612 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 572 252 грн.
Лот 4. Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
2 572 252 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25722,52
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
5 633
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Лот № 5 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 574 727 грн.
Лот 5. Лот №5 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Лот №5 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
2 574 727 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25747,27
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №5 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
5 601
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
2 289 079 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
1 487 153 грн.
Лот 6. Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот 6. Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
1 487 153 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14871,53
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
3 282
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ДЕМ'ЯНЧУК АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
1 464 673 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 7 Статус - активний лот закупівлі
1 444 637 грн.
Лот 7. Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот 7. Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
1 444 637 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14446,37
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 11:59
Закінчення аукціону
06.06.2025 12:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
3 190
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СОРОКА ВІТАЛІЙ ЙОСИПОВИЧ
Пропозиція:
1 403 273 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
1 419 012 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 11:59
Лот № 8 Статус - активний лот закупівлі
4 854 248 грн.
Лот 8. Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот 8. Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
4 854 248 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48542,48
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
10 821
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
4 664 919 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 9 Статус - активний лот закупівлі
3 047 696 грн.
Лот 9. Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот 9. Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
3 047 696 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30476,96
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 15:26
Закінчення аукціону
06.06.2025 15:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
6 633
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛИПАЙ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ
Пропозиція:
2 968 789 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
2 994 558 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 15:26
Лот № 10 Статус - активний лот закупівлі
3 216 343 грн.
Лот 10. Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот 10. Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
3 216 343 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32163,43
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211100-3 - Послуги із заготівлі деревини
Кількість
6 953
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛИПАЙ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ
Пропозиція:
3 132 835 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 11:42
Оголошення про проведення закупівлі
29.05.2025 11:41
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черниш Тетяна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380972624363
Замовник
ЄДРПОУ
45530596
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03115
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Святошинська, буд. 30
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 18:22 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Документи кваліфікації
11.06.2025 18:22
Довідка НАЗК
11.06.2025 18:22
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір №156-20250528-9Р від 28.05.2025 року з додатками, проте у Додатках 1; 2; 3; відсутнє посилання на даний договір; Додаток 4 відсутній, а саме: «Акт приймання-передачі лісосіки для розробки»; Додатки 5; 6 не відповідають даному договору. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про працівників, в якій не зазначено присвоєний розряд у лісорубів, відповідно до наданих посвідчень. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав копії документів про присвоєння відповідного розряду для підтвердження кваліфікації лісорубів (вальників лісу), а саме Євпата Ореста Миколайовича. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.2.1 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 2.1 Додатку №14 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 2. Пункт 1.3.1 Додатку 1 (Кваліфікаційні вимоги) до тендерної документації; пункт 3.1. Додатку №14 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 3. Пункт 1.3.2.2. Додатку 1 (Кваліфікаційні вимоги) до тендерної документації; пункт 3.2.2. Додатку №14 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Додатки, які є невід’ємною частиною договору №156-20250528-9Р від 28.05.2025 року. 2. Надати інформаційну довідку про працівників із зазначенням розряду працівників, відповідно до наданих посвідчень. 3. Надати копії документів про присвоєння відповідного розряду для підтвердження кваліфікації лісорубів (вальників лісу), а саме Євпата Ореста Миколайовича.
Створено
10.06.2025 17:31
Надати до
11.06.2025 17:31
Лот № 2 Лот 2. Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 18:24 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Документи кваліфікації
11.06.2025 18:24
Довідка НАЗК
11.06.2025 18:24
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір №156-20250528-9Р від 28.05.2025 року з додатками, проте у Додатках 1; 2; 3; відсутнє посилання на даний договір; Додаток 4 відсутній, а саме: «Акт приймання-передачі лісосіки для розробки»; Додатки 5; 6 не відповідають даному договору. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про працівників, в якій не зазначено присвоєний розряд у лісорубів, відповідно до наданих посвідчень. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.2.1 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 2.1 Додатку №14 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 2. Пункт 1.3.1 Додатку 1 (Кваліфікаційні вимоги) до тендерної документації; пункт 3.1. Додатку №14 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Додатки, які є невід’ємною частиною договору №156-20250528-9Р від 28.05.2025 року. 2. Надати інформаційну довідку про працівників із зазначенням розряду працівників, відповідно до наданих посвідчень.
Створено
10.06.2025 17:34
Надати до
11.06.2025 17:34
Лот № 3 Лот 3. Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 10.06.2025 18:11 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
10.06.2025 18:11
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Лот № 4 Лот 4. Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Лот № 5 Лот 5. Лот №5 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 10.06.2025 18:19 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
10.06.2025 18:19
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Лот № 6 Лот 6. Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 11:59 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ФОП ДЕМ'ЯНЧУК АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:59
Довідка НАЗК
11.06.2025 11:59
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:51
Витяг з ЄДР
Лот № 7 Лот 7. Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 10.06.2025 18:37 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ФОП СОРОКА ВІТАЛІЙ ЙОСИПОВИЧ
Документи кваліфікації
10.06.2025 18:37
Довідка НАЗК
10.06.2025 18:37
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:51
Витяг з ЄДР
Лот № 8 Лот 8. Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:14 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:14
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:14
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 2. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3. Між Замовником та Учасником було укладено договір 156-20250226-4-з від 26.02.2025 про надання лісозаготівельних послуг на території Коростенського надлісництва, згідно процедури закупівлі UA-2025-02-06-015107-a, однак даний договір було розірвано Замовником в односторонньому порядку через невиконання Учасником договірних зобов’язань та одночасно було нараховано штрафні санкції в сумі 915 570.00 гривень, однак учасник в складі тендерної пропозиції не надав документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1. Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; Пункт 1, Додатку 14 до тендерної документації 2.Пункт 1.3. Додатку 1 (Кваліфікаційні вимоги) до тендерної документації, «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом. Пункт 3, Додатку 14 до тендерної документації 3. пункт 6 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації п. 19 Додатку 14 до Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - 1. Надати Інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за встановленою в Додатку №1 формою, а також документи, що підтверджують наявність зазначеної в довідці техніки з урахуванням вимог п. 1.1.2, 1.1.3 та 1.1.4 Додатку №1, п. 1 Додатку 14 2.Надати: Інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: -лісоруб(вальник лісу) не нижче 6 розряду – не менше 1 особи; - лісоруб(вальник лісу) не нижче 4 розряду – не менше 1 особи; - тракторист – не менше 1 особи. Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників, передбачених пунктом 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації за відповідним лотом, за яким подається тендерна пропозиція, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з копією квитанції №2 про отримання). для підтвердження кваліфікації лісорубів (вальників лісу) учасником надаються копії документів про присвоєння відповідного розряду. для підтвердження кваліфікації трактористів надаються копії посвідчень тракториста-машиніста. копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. 3. Надати документи, що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити штрафні санкції в сумі 915 570.00 грн. за договором №156-20250226-4-з від 26.02.2025, який було достроково розірвано.
Створено
11.06.2025 13:12
Надати до
12.06.2025 13:12
Лот № 9 Лот 9. Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 11:49 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ФОП ЛИПАЙ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:50
Довідка НАЗК
11.06.2025 11:49
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Лот № 10 Лот 10. Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 11:51 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ФОП ЛИПАЙ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:52
Довідка НАЗК
11.06.2025 11:51
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-28-012851-a-b2
Очікує підписання
2 968 789 грн.
2 968 789 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
6 633 (метри кубічні)
Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
6 633
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЛИПАЙ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець ЛИПАЙ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3412015636

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-28-012851-a-c6
Очікує підписання
7 094 301 грн.
7 094 301 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
15 735 (метри кубічні)
Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
15 735
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Повна назва
ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3158926154

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-28-012851-a-b3
Очікує підписання
3 132 835 грн.
3 132 835 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
6 953 (метри кубічні)
Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
6 953
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЛИПАЙ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець ЛИПАЙ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3412015636

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-28-012851-a-a7
Очікує підписання
4 664 919 грн.
4 664 919 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
10 821 (метри кубічні)
Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
10 821
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42940293

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-28-012851-a-b1
Очікує підписання
1 403 273 грн.
1 403 273 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
3 190 (метри кубічні)
Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
3 190
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП СОРОКА ВІТАЛІЙ ЙОСИПОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець СОРОКА ВІТАЛІЙ ЙОСИПОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2919114619

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-28-012851-a-c4
Очікує підписання
1 464 673 грн.
1 464 673 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
3 282 (метри кубічні)
Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
3 282
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ДЕМ'ЯНЧУК АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець ДЕМ'ЯНЧУК АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2197409372

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-28-012851-a-a5
Очікує підписання
4 768 340 грн.
4 768 340 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
10 833 (метри кубічні)
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
10 833
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Повна назва
ФОП КАШПУРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3158926154

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
33 854 602 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380972624363
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
33 854 602 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380972624363
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності