Показати схожі тендери

Закупівля Сервери комп'ютерні 7 шт -( складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання) від Інститут фізики конденсованих систем НАН України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-012791-a
Id Tender 535a1ce15f424151a2617ab981085aa2
План UA-P-2025-05-02-008557-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.05.2025 17:42
Остання зміна 27.06.2025 18:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 393 232 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 966.16 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 17:41 до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 17:41
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 17:41
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00
до 11.06.2025 15:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 15:03
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.06.2025 15:03
до 27.06.2025 18:24
Період уточнень
з 28.05.2025 17:41 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 17:41 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 11.06.2025 15:03
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 11.06.2025 15:03
Основні параметри
Сервери комп'ютерні 7 шт -( складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 393 232 грн.
Сервери комп'ютерні 7 шт -( складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання)
Назва предмета закупівлі
Сервери комп'ютерні 7 шт -( складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання)
Очікувана вартість
5 393 232 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26966,16
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сервери комп'ютерні 7 шт -( складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання)
Код ДК 021:2015
48822000-6 - Комп’ютерні сервери
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79011, Україна, Львівська область, Львів, Свєнціцького,1
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
21.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Сервери комп'ютерні 7 шт -( складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНТРІ"
Пропозиція:
5 384 904 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 17:42
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
28.05.2025 17:41
-
-
28.05.2025 17:41
Критерії прийнятності
28.05.2025 17:41
Тендерна документація
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пацаган Микола Іванович
Електронна пошта
Телефон
380679377068
Замовник
ЄДРПОУ
05540014
Назва (англійською мовою)
Institute for Condensed Matter Physics of the National Academy of Sciences of Ukraine
Повна назва
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Повна назва (англійською мовою)
Institute for Condensed Matter Physics of the National Academy of Sciences of Ukraine
Поштовий індекс
79011
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця Свєнціцького, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Сервери комп'ютерні 7 шт -( складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 15:03 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 00:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 15:03
Довідка НАЗК
11.06.2025 15:02
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
07.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-28-012791-a-b1
Підписаний і діє
Номер
5061601
5 384 904 грн.
5 384 904 грн.
З ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 (штуки)
Сервери комп'ютерні 7 шт -( складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання)
Номенклатура
Сервери комп'ютерні 7 шт -( складова частина кластера Міждисциплінарного центру комп'ютерного моделювання)
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
769 272
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 21 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Повна назва
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05540014

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕНТРІ"
Повна назва
ТОВ "ЕНТРІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24268144

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.06.2025 17:42
-
27.06.2025 17:39
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-17-000014
Дата створення проекту
17.06.2025 11:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.06.2025 14:47
Дата публікації висновку про результати
09.07.2025 14:45
Дата завершення усунення порушень
24.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.06.2025 №174 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.06.2025 №174. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-28-012791-a, 28.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.06.2025 00:00
Документи рішення
17.06.2025 14:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем процедури закупівлі документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту фізики конденсованих систем НАН України (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-02-008557-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.06.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ЕНТРІ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЕНТРІ» як переможцем тендеру документи; договір від 27.06.2025 №5061601; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до інформації в електронній системі закупівель джерелом фінансування досліджуваної закупівлі є кошти Державного бюджету України. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Під час моніторингу, на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування Замовником технічних та якісних характеристик предмета досліджуваної закупівлі та його очікуваної вартості, а також надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено відповідне обґрунтування, Замовником у наданій під час моніторингу інформації зазначено про укладення між Замовником і Національним фондом досліджень України (далі – НФДУ) договору стосовно виконання проєкту «Міждисциплінарний центр комп’ютерного моделювання створення, фундаментальні дослідження, навчання та сталий розвиток» за результатами конкурсу «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», що проводився у 2023 році, а також що рішення про включення Проєкту до переліку проєктів, що рекомендуються до реалізації за рахунок грантової підтримки НФДУ із зазначенням рекомендованого обсягу фінансування проєкту за роками та пріоритетного напряму розвитку науки і техніки підтверджується протоколом засідання Наукової ради фонду №20 від 27.06.2024. Крім того, у наданій інформації Замовник зазначив, що прийняття рішення про фінансування Проєкту у 2025 році підтверджується протоколом №9 від 21.02.2025 засідання Наукової ради НФДУ, очікувана вартість предмета закупівлі сформована, як на етапі конкурсного відбору, так і перед укладанням договорів за окремими етапами, з урахуванням ринкових цін (аналіз ринку обчислювальної техніки, комунікаційних систем та конкретних комерційних пропозицій), технічних вимог проєкту, а також - консультацій з українськими та міжнародними експертами. При цьому, у наданій інформації Замовником надано посилання на відповідні сторінки сайту НФДУ, де розміщено Перелік проєктів, що рекомендуються до реалізації за рахунок грантової підтримки НФДУ із зазначенням рекомендованого обсягу фінансування проєкту за роками та пріоритетного напряму розвитку науки і техніки, та протокол №9 від 21.02.2025 засідання Наукової ради НФДУ. Проте, за вимогою пункту 4-1 Постанови КМУ №710 головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі саме протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації на сайтах Замовника, Національного фонду досліджень України та НАН України інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-05-28-012791-a не виявлено. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-05-28-012791-a шляхом розміщення на власному веб-сайті або веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанова КМУ №710. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, за нормою пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі. Моніторингом встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2025-05-28-012791-a зазначено наступні умови оплати: післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 10 банківських днів після поставки товару. Водночас, за умовами розділу 4 «Порядок здійснення оплати» проєкту договору, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації, Замовник здійснює оплату товару протягом 15 (п’яти) календарних днів з дати поставки товару, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Отже, в опублікованому оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні дані щодо умов оплати, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Також, частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Слід зазначити, що згідно з нормами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Водночас моніторингом встановлено, що при визначенні у пункті 4.2. проєкту договору (Додаток №5 до тендерної документації) строку оплати Замовником товару вказано строк у цифрах – 15, а прописом – «п’яти» («Замовник здійснює оплату товару протягом 15 (п’яти) календарних днів з дати поставки товару»). Отже, пункт 4.2. проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) містить умову, що при укладанні договору буде неузгодженою сторонами договору. З врахуванням вищенаведеного, Замовником при складанні тендерної документації порушено норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Як наслідок, сторонами при укладенні договору від 27.06.2025 №5061601 не узгоджено всі його умови, а саме визначені у пункті 4.2. договору щодо строку оплати Замовником товару, що суперечить нормам статті 180 Господарського кодексу України та статті Цивільного кодексу України та, відповідно, є порушенням норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Крім того, у пункті 1 розділу 5 тендерної документації вказано розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1 відсоток. Водночас, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів розмір мінімального кроку пониження ціни вказано 0,50%. Слід зазначити, що за нормами пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Отже, Замовником у тендерній документації зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни, який не відповідає відомостям в оголошені про проведення відкритих торгів та заповнених електронних полях в електронній системі закупівель, чим порушено норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та відповідно, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Крім того моніторингом встановлено, що у пункті 4 Додатку №7 тендерної документації Замовником встановлено, що на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі учасник повинен надати, зокрема, довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиці технічних та якісних характеристик (специфікації) згідно пункту 8 Додатку №4 до тендерної документації (аналогічна вимога міститься у підпункті 3.1. пункту 3 Додатку №4 тендерної документації). У пункті 8 Додатку №4 тендерної документації наведено перелік товару - таблиця технічних та якісних характеристик (специфікація), де зазначено назву обладнання та вимоги до обладнання щодо окремих складових сервера (обчислювальний вузол на CPU) – 5 шт (таблиця у підпункті 1 пункту 8 Додатку №4) та обчислювального вузла на GPU – 2 шт (таблиця у підпункті 2 пункту 8 Додатку №4). При цьому, у примітці Додатку №4 до тендерної документації Замовником визначено, що характеристики пропонованого учасником товару повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблицях підпунктів 1 та 2 пункту 8 цього додатку тендерної документації. Так, у таблиці, що наведена у підпункті 1 пункту 8 Додатку №4 тендерної документації, визначено наступні вимоги до складової «Корпус» (пункт 1 у таблиці): форм-фактор – для встановлення у серверну шафу, висота 1 юніт; наявність рейок для кріплення в серверну шафу. Водночас, моніторингом встановлено, що ТОВ «ЕНТРІ» у складі тендерної пропозиції надано Порівняльну таблицю (файл «4.2. Порівняльна таблиця.pdf»), у якій відсутня інформація (в тому числі характеристики) щодо складової «Корпус». Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, згідно з пунктом 43 Особливостей №1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У наданому під час моніторингу поясненні щодо відсутності інформації про «корпус» у Порівняльній таблиці ТОВ «ЕНТРІ» Замовник вказав, що у таблиці зазначено, що постачається серверна платформа ASUS RS720A-E12-RS12U, яка включає корпус, блок живлення та телескопічні рейки, є достатнім підтвердженням відповідності технічним вимогам, враховуючи специфіку комплектації, додаткове виокремлення корпусу не є обов’язковим. Однак, у таблиці у підпункті 1 пункту 8 Додатку №4 тендерної документації Замовником також окремо визначено складову «Серверна платформа» (пункт 2 таблиці) із зазначенням вимог до неї - ASUS RS700A-E12-RS12U, або аналог (еквівалент) та окремо визначено складову «Корпус» (пункт 1 таблиці) та вимоги до цієї складової. Слід зазначити, що за вимогами підпункту 3.1. пункту 3 Додатку №4 та пункту 4 Додатку №7 до тендерної документації учасник повинен надати довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням, зокрема, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі. З врахуванням вищенаведеного, у тендерній пропозиції ТОВ «ЕНТРІ» були невідповідності, що підлягали усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, однак при розгляді тендерної пропозиції вказаного учасника, на порушення норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не розміщено повідомлення з вимогами про усунення вищевказаних невідповідностей та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності. Відповідно до вимог у пункті 2 Додатку №7 до тендерної документації Замовника для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками надається довідка в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) на постачання аналогічного товару або товару за кодом предмета закупівлі Код ДК 021:2015 – 48822000-6 – «Комп’ютерні сервери» із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру та дати укладання договору. Моніторингом встановлено, що ТОВ «ЕНТРІ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів (файл «2.1. Довідка про досвід.pdf»), у якій вказано, що учасник має великий досвід виробництва та постачання серверного обладнання, комплектуючих для ремонту та модернізації серверів та на підтвердження такого досвіду надає копію одного з договорів з документами, що підтверджують його виконання. Однак зазначена довідка учасника не містить відомостей про назву, ЄДРПОУ, адресу та контактний телефон замовника, номер та дату укладання аналогічного договору. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, що Замовник звернув увагу на зазначену невідповідність та що під час комунікації з учасником було запрошено додаткові документи, у тому числі скан-копію договору, яку отримано із затримкою, у зв’язку з чим включити відповідну інформацію до тендерної пропозиції було неможливо, Замовник також здійснив додатковий аналіз діяльності ТОВ «ЕНТРІ» і не виявив підстав для його відхилення як єдиного учасника. Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції). При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Слід також зазначити, що відповідно до норм частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. З врахуванням вищенаведеного, у тендерній пропозиції ТОВ «ЕНТРІ» були наявні невідповідності (незазначення у поданій учасником довідці про досвід виконання аналогічних договорів відомостей про назву, ЄДРПОУ, адресу та контактний телефон замовника, номер та дату укладання аналогічного договору), які підлягали усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕНТРІ» не розміщено повідомлення з вимогами про усунення вищевказаних невідповідностей у тендерній пропозиції учасника та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Також, у пункті 2 Додатку №7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання учасником скан-копії договору, що наведений учасником у довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів), разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), із зазначенням, що договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Крім цього, за вимогами пункту 2 Додатку №7 до тендерної документації учасник повинен надати копію первинних документів (видаткових накладних), що підтверджують факт належного виконання аналогічного договору (договорів) за договором, що наведений учасником в довідці. Отже, за вимогою пункту 2 Додатку №7 до тендерної документації Замовника учасник повинен був надати копію аналогічного договору з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, із ретушуванням, у разі потреби, даних, що є комерційною таємницею чи персональними даними та копію первинних документів (видаткових накладних), що підтверджують факт належного виконання аналогічного договору. Моніторингом встановлено, що ТОВ «ЕНТРІ» у складі тендерної пропозиції, окрім вищевказаної довідки про досвід виконання аналогічних договорів (файл «2.1. Довідка про досвід.pdf»), надано файл «2.2 Договір з накладною за 2025 рік.pdf» як конфіденційний документ із зазначенням обґрунтування конфіденційності – договором передбачено не розголошення його умов. Водночас, відповідно до абзацу другого частини першої статті 28 Закону розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону, а відповідно до пункту 40 Особливостей №1178 не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. При цьому, за нормою пункту 40 Особливостей №1178 конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Отже, нормами Особливостей №1178 заборонено учаснику відкритих торгів визначати конфіденційною інформацію, що підтверджує відповідність кваліфікації учасника. З врахуванням вищенаведеного, учасник ТОВ «ЕНТРІ» визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена конфіденційною відповідно до закону, а саме - документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з абзацом сьомим підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей. Проте, Замовником, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНТРІ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано, зокрема, що під час комунікації з учасником було запрошено додаткові документи, у тому числі скан-копію договору, яку отримано із затримкою, а також що переглянувши в черговий раз документацію в складі пропозиції ТОВ «ЕНТРІ», а саме файл «2.2. Договір з накладною за 2025 рік.pdf» Замовником не виявлено умов щодо не розголошення умов договору чи про його конфіденційність, усі дані відкриті для читання. Однак, щоб прочитати (відкрити) конфіденційний документ в електронній системі закупівель, потрібно бути або замовником, або учасником, який завантажив цей документ (шляхом їх відкриття через особистий кабінет на електронному майданчику, що надає інструменти для прочитання файлу при його завантаженні). Визначені учасником процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції певні файли як конфіденційні є прихованими від інших учасників та загального доступу. Водночас, відповідно до норм частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за відповідними принципами, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Як зазначено вище, за нормою пункту 40 Особливостей №1178, конфіденційною не можуть бути визначені документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Оскільки надання документів на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачено статтею 16 Закону, такі документи не можуть бути визначені учасником як конфіденційні. Більше того, у тендерній документації (пункт 2 Додатку №7) Замовником передбачено можливість надання учасником скан-копії аналогічного договору без зазначення інформації, що є комерційною таємницею та персональними даними шляхом належним чином ретушування такої інформації. Таким чином, учасник міг подати відредагований аналогічний договір з приховуванням (ретушуванням) відповідних даних, не визначаючи його конфіденційним документом. Норма у абзаці сьомому підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 щодо відхилення замовником тендерної пропозиції учасника у разі, коли учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей, є імперативною та не передбачає виключень. З врахуванням вищенаведеного, на порушення норм підпункту 1 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНТРІ», яким визначено конфіденційною інформацію (документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону), що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНТРІ» встановлено порушення вимог пункту 43, а також підпункту 1 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, пункту 7 частини другої статті 21 Закону – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 – при складанні тендерної документації; вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій та вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону – при укладенні договорів про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
04.07.2025 00:00
Дата публікації
09.07.2025 14:45
Документи висновку
09.07.2025 14:45
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про вжиті заходи для усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу процедури закупівлі На виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 09.07.2025, наданого за результатами моніторингу закупівлі, проведеної через електронну систему Prozorro (ідентифікатор закупівлі UA-M-2025-06-17-000014 від 17.06.2025), повідомляємо наступне: 1. Порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів щодо припинення зобов’язань за укладеним договором відповідно до ГКУ та ЦКУ. Вжиті заходи. Укладено додаткову угоду №1 від 09.07.2025 до договору №5061601 від 27.06.2025, за результатами процедури закупівлі UA-2025-05-28-012791-a. Договір розірвано до початку його виконання за взаємною згодою сторін. Угоду оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro ( приведено в додатку). Також проведено внутрішній службовий аналіз причин допущення порушення з метою їх усунення та недопущення в подальшому. Проведено внутрішній службовий аналіз виявлених порушень з метою встановлення причин їх виникнення та напрацювання рішень для їх недопущення в майбутньому, зокрема щодо: 2. Порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710 (розміщення інформації). Вжиті заходи. Налагоджено взаємодію між відповідальними за проведення закупівель та адміністратором вебсайту замовника з метою забезпечення дотримання вимог Постанови №710. Забезпечено своєчасне розміщення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на вебсайті установи (або головного розпорядника), у п’ятиденний строк з дати оприлюднення оголошення про закупівлю або повідомлення про намір укласти договір (https://icmp.lviv.ua/content/public_procurement). 3. Порушеня: пунктів 3, 26 Особливостей №1178, п. 7 ч. 2 ст. 21 Закону (заповнення документів); абзацу першого ч. 3 ст. 22 Закону, пунктів 3, 28 Особливостей №1178 (тендерна документація); пунктів 3, 43 Особливостей №1178 (розгляд тендерних пропозицій); пунктів 3, 17 Особливостей №1178, ч. 1 ст. 41 Закону (укладення договорів). Вжиті заходи. Проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами щодо: o порядку коректного заповнення тендерної документації; o необхідності удосконалення механізму перевірки документів учасників на відповідність вимогам тендерної документації; o впровадження внутрішнього алгоритму повторної перевірки документів перед оприлюдненням (з метою уникнення технічних помилок та невідповідностей між даними в оголошенні, основному тексті ТД і додатках до неї). Усі вищезазначені заходи реалізовано у встановлені строки. Відповідні підтверджуючі документи розміщено в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Дата публікації
14.07.2025 19:07
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-28-012791-a, яка проводиться Інститутом фізики конденсованих систем НАН України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ? 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Під час моніторингу встановлено, що відповідно (підпункту 1.1. пункту 1.) до Додатку 2 до тендерної документації Замовника для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками «надається довідка в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) на постачання аналогічного товару або товару за кодом предмета закупівлі Код ДК 021:2015 – 48822000-6 – «Комп’ютерні сервери» із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру та укладання договору». ТОВ «ЕНТРІ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів (файл 2.1. Довідка про досвід.pdf), яка не містить відомостей про назву, ЄДРПОУ, адресу та контактний телефон замовника, номер та дату укладання аналогічного договору. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕНТРІ» вищевказану невідповідність у довідці про досвід виконання аналогічних договорів, а також пояснити підстави незастосування пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178). Також, за вимогами тендерної документації Замовника (підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 2) встановлено, що учасниками надається скан-копія договору, що наведений учасником у довідці (згідно п. 1.1 цього критерію) про виконання аналогічного договору разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Під час моніторингу встановлено, що ТОВ «ЕНТРІ» в складі пропозиції оприлюднено «файл» 2.2. Договір з накладною за 2025 рік.pdf, як конфіденційну з обґрунтуванням конфіденційності: договором передбачено не розголошення його умов. Водночас, відповідно до пункту 40 Особливості №1178 конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕНТРІ» норми пункту 40 Особливостей №1178. Також, у пункті 4 Додатку №7 до тендерної документації Замовника вказано, що учасник гарантує якість та можливість експлуатації (використання) товару за призначенням протягом гарантійного терміну за умов дотримання Замовником правил експлуатації товару. Гарантійний термін на поставлений товар має становити не менше 36 місяців на сервери та не менше 12 місяців на шафу з дати поставки товару Замовнику. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати оригінал листа в якому він зазначає можливість здійснювати означене гарантійне обслуговування у випадку його перемоги у торгах. ТОВ «ЕНТРІ» у складі тендерної пропозиції надано лист про гарантійні зобов’язання (файл. 4.5 Довідка про гарантію 36 місяців.pdf), у якій зазначено, що гарантія на запропонований товар складає 36 місяців, однак наданий учасником гарантійний лист не містить інформації з якої дати (моменту) починається обрахунок поставки товару. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 5. Надати інформацію, чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕНТРІ» невідповідність у гарантійному терміні на поставку товару, а також пояснити підстави незастосування пункту 43 Особливості №1178. У підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 4 тендерної документації Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиці технічних та якісних характеристик (специфікації) згідно пункту 8 цього Додатку. Крім цього, у примітці Додатку 4 до тендерної документації Замовника зазначено, що «Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці...». ТОВ «ЕНТРІ» у складі тендерної пропозиції надано Порівняльну таблицю до процедури закупівлі за ID: UA-2025-05-28-012791-a (файл 4.2. Порівняльна таблиця.pdf), яка не містить інформації про виробника та країни походження товару. Крім того, у наданій учасником порівняльній таблиці щодо технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання відсутні (надані не в повному обсязі) складові та параметри (вимоги) щодо окремих систем товару до сервера комп'ютерного, що є предметом закупівлі. Так, у пункті 1 таблиці розділу 1, яка наведена у Додатку 4 до тендерної документації, визначено наступні вимоги до складової «Сервера (Обчислювальні вузол на CPU) (5 шт)», корпус: Форм-фактор – для встановлення у серверну шафу, висота 1 юніт; наявність рейок для кріплення в серверну шафу. Однак, надана ТОВ «ЕНТРІ» порівняльна таблиця не містить складової «корпус» та інформації про вимоги (параметри) до корпусу сервера. У пункті 8 таблиці розділу 2, яка наведена у Додатку 4 до тендерної документації Замовника щодо блоку живлення до обчислювального вузла на GPU (2 шт) визначено наступні вимоги (параметри): блок живлення - має бути встановлений відмовостійкий блок живлення не менше ніж 1600 Вт 1+1. Однак, надана ТОВ «ЕНТРІ» порівняльна таблиця не містить інформації та вимоги (параметри) щодо блоку живлення, а зазначено лише «встановлено». Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 6. Надати інформацію, чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕНТРІ» невідповідності у поданій порівняльній таблиці щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 17:14
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 17:15
-
Відповідь
Пояснення на зауваження моніторингу Західного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі за ID: UA-2025-05-28-012791-a, яка проводиться Інститутом фізики конденсованих систем НАН України (далі – Замовник)
1-2. Щодо обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення її очікуваної вартості (посилання на вебсайт) Пояснення: Підставою для закупівлі за ІD: UA-2025-05-28-012791-a є договір за № 179/0019 від 03.03.2025р.(договір додається) між Інститутом фізики конденсованих систем Національної академії наук України (Грантоотримувач) і Національним фондом досліджень України (Грантонадавач), що виконується в рамках другого етапу проєкту " Міждисциплінарний центр комп’ютерного моделювання створення, фундаментальні дослідження, навчання та сталий розвиток" (науковий керівник Т.М. Брик), який переміг за результатами конкурсу «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», що проводився у 2023 р. (https://nrfu.org.ua/grantees/selected-proposals, https://nrfu.org.ua/wp- content/uploads/2024/06/perelik-proyektiv-shho-rekomenduyutsya-do-realizacziyi-.pdf ) Рішення про включення Проєкту до переліку проєктів, що рекомендуються до реалізації за рахунок грантової підтримки Національного фонду досліджень України із зазначенням рекомендованого обсягу фінансування проєкту за роками та пріоритетного напряму розвитку науки і техніки підтверджується протоколом засідання Наукової ради фонду № 20 від 27 червня 2024 р. https://nrfu.org.ua/wp-content/uploads/2024/06/perelik-proyektiv-shho-rekomenduyutsya-do- realizacziyi-.pdf Рішення про фінансування Проєкту у 2025 року прийнято підтверджується протоколом засідання Наукової ради Національного фонду досліджень України № 9 від 21 лютого 2025 р. https://nrfu.org.ua/wp-content/uploads/2025/03/protokol-9-vid-21.02.2025.pdf Проєкт передбачає створення потужного обчислювального кластеру, який не має аналогів в Україні та спеціалізуватиметься на методах атомістичного й мезоскопічного комп’ютерного моделювання. Закупівля передбачена в рамках другого етапу реалізації проєкту у 2025 р., відповідно до Заявки на грант та умов Договору. Проєкт передбачає використання обладнання як: • виконавцями проєкту для досягнення наукових результатів, • студентами — у процесі навчання методам моделювання, • іншими науковцями України, зацікавленими в обчислювальних ресурсах. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована з урахуванням ринкових цін, технічних вимог проєкту, консультацій з українськими та іноземними експертами. 3. Щодо довідки про досвід ТОВ «ЕНТРІ», яка не містить окремих реквізитів Пояснення: Замовник звернув увагу на зазначену невідповідність. Під час комунікації з Учасником було запрошено додаткові документи, у тому числі скан-копію договору, яку отримано із затримкою. У зв’язку з цим включити відповідну інформацію до тендерної пропозиції було неможливо. Однак, Замовник також здійснив додатковий аналіз діяльності ТОВ «ЕНТРІ», і не виявив підстав для його відхилення як єдиного учасника. Скан-копії будуть долучені до цього пояснення. 4. Щодо відсутності дати початку гарантії у гарантійному листі Пояснення: Ймовірно, зауваження стосується дати початку гарантійного терміну. Згідно п. 5.2 та 5.3 Додатку 5 до проєкту договору, гарантія починає діяти з моменту передачі товару Замовнику (підписання видаткової накладної, монтажу, підключення та інтеграції обладнання в інфраструктуру Замовника). 5. Щодо порівняльної таблиці ТОВ «ЕНТРІ» 5.а. Відсутність інформації про виробника та країну походження Пояснення: У складі пропозиції міститься файл "4.4 Лист щодо авторизації.pdf", у якому ТОВ «ЕНТРІ» вказує себе як виробника. Відповідно, країна походження — Україна. 5.б. Відсутність інформації про корпус Пояснення: У таблиці зазначено, що постачається серверна платформа ASUS RS720A-E12-RS12U, яка включає корпус, блок живлення та телескопічні рейки. Це є достатнім підтвердженням відповідності технічним вимогам. Враховуючи специфіку комплектації, додаткове виокремлення корпусу не є обов’язковим. 5.в. Щодо блоку живлення GPU-вузла Пояснення: У п.1 порівняльної таблиці вказано, що до складу корпусу входить відмовостійкий блок живлення. Це повністю відповідає вимогам технічної документації Замовника.
Рішеня
26.06.2025 19:54
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
додаткове пояснення
Переглянувши в черговий раз документацію в складі пропозиції оприлюднену ТОВ «ЕНТРІ», а саме «файл» 2.2. Договір з накладною за 2025 рік.pdf Замовником не виявлено умов щодо не розголошення умов договору чи про його конфіденційність. Усі дані відкриті для читання .
Рішеня
03.07.2025 21:04
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Додаткове пояснення
3. Щодо довідки про досвід ТОВ «ЕНТРІ», яка не містить окремих реквізитів Пояснення: Замовник звернув увагу на зазначену невідповідність. Під час комунікації з Учасником було запрошено додаткові документи, у тому числі скан-копію договору, яку отримано із затримкою. У зв’язку з цим включити відповідну інформацію до тендерної пропозиції було неможливо. Однак, Замовник також здійснив додатковий аналіз діяльності ТОВ «ЕНТРІ», і не виявив підстав для його відхилення як єдиного учасника. Скан-копії будуть долучені до цього пояснення. Крім цього питання конфіденційності щодо відкриття документів і перегляду знято.
Рішеня
04.07.2025 10:09
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 393 232 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Контактний телефон:
380679377068
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 393 232 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Інститут фізики конденсованих систем НАН України
Контактний телефон:
380679377068
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності