Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-012598-a
Id Tender b1c1a1659ec4441c94af92877f99084e
План UA-P-2025-05-28-014707-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.05.2025 09:23
Остання зміна 09.07.2025 17:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 804 190 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 020.95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.05.2025 09:22 до 16.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 29.05.2025 09:22
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.05.2025 09:22
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 01:00
до 30.06.2025 08:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 08:32
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2025 08:32
до 09.07.2025 17:40
Період уточнень
з 29.05.2025 09:22 до 13.06.2025 00:00
Період оскарження
з 29.05.2025 09:22 до 13.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 01:00 до 30.06.2025 08:32
Період кваліфікації
з 16.06.2025 01:00 до 30.06.2025 08:32
Основні параметри
Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 804 190 грн.
Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року
Очікувана вартість
4 804 190 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24020,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
24 020.95
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Козацька, 48
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА „КРАТОС ПЛЮС“"
Пропозиція:
4 794 001.04 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.06.2025 10:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ковтонюк
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року
Період вимог/скарг з 30.06.2025 08:32 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 01:00 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 08:32
Довідка НАЗК
30.06.2025 08:32
Повідомлення про рішення
23.06.2025 16:01
Електроний протокол про продовження строку
16.06.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 17:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.06.2025 15:57
Дата кінця розгляду
15.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2025р., (файл «Довідка МТБ.PDF»), що містить невідповідності щодо наявності необхідного обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), визначеним Замовником у п. 27 «Перевезення сміття до 15 км» Відомісті орієнтовних обсягів робіт та які необхідні для виконання робіт визначених у технічній специфікації згідно предмету закупівлі. 1.2. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід від 05.06.2025 р. за формою 3 Додатку 1 до Тендерної документації (файл «Довідка наявні працівники (загальна).PDF»), що містить невідповідності щодо назви посади (професії) за наданими документами, які підтверджують факт працевлаштування зазначеного працівника (цивільно-правовий договір) та щодо визначення наявного досвіду роботи на зазначеній посаді. 1.3. Учасник для підтвердження проведеного моніторингу та аналізу ринкових цін на основні матеріальні ресурси, зокрема на залізобетонні вироби, надав від ТОВ «КОВАЛЬСЬКА БЕТОН» Комерційну пропозицію від 13.05.2025р. та Договір поставки №БІ-3БВО 2025/05/047 від 12.05.2025р. (файли: «Комерційна пропозиція Ковальська.pdf» та «Договір поставки Ковальська.PDF») проте не надав лист-підтвердження від даного постачальника про можливість постачання учаснику вищезазначених матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у вигляді довідки за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), що відповідають вимогам замовника визначеним у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» та документальне підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 2.2. Учасник надає довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України) та штатний розпис), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» за формою 3. 2.3. Учасник в складі тендерної пропозиції на основні матеріальні ресурси надає копії договору(ів) з виробником(ами) чи постачальником(ами) та лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) про можливість постачання учаснику основних матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією (лист-підтвердження повинен бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі) відповідно до вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1.1.2 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, що відповідає вимогам замовника щодо виконання робіт, визначеним у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, шляхом повторного заповнення таблиці за формою 1 (Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) та документально підтвердити право власності шляхом надання документів на право власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо назви посади (професії) та щодо визначення наявного досвіду роботи на зазначеній посаді, шляхом повторного надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням вірної інформації про назву посади (професії) та про досвід роботи на зазначеній посаді відповідно до наданого документального підтвердження (цивільно-правового договору та копії наказу). 3.3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання листа-підтвердження від ТОВ «КОВАЛЬСЬКА БЕТОН» про можливість постачання учаснику матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією .
Створено
27.06.2025 10:31
Надати до
28.06.2025 10:31
Договір
UA-2025-05-28-012598-a-a1
Підписаний і діє
Номер
6092_1
4 794 001.04 грн.
3 995 000.87 грн.
З ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року
Номенклатура
Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03366374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА „КРАТОС ПЛЮС“"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА „КРАТОС ПЛЮС“"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42830058

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 17:40
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-09-000005
Дата створення проекту
09.07.2025 10:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.07.2025 11:04
Дата публікації висновку про результати
30.07.2025 16:50
Дата завершення усунення порушень
14.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
31.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2025 № 48-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-28-012598-a 28.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
09.07.2025 11:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію б/н та б/д зі змінами (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями до процедури, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.06.2025 та відповідь замовника від 09.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС»», вимога про усунення невідповідностей до 10:31 год. 28.06.2025, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 30.06.2025 № 120 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС»», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.06.2025, договір про закупівлю від 07.07.2025 № 6092-1, укладений Замовником з ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС»» (далі – Договір), додаткові угоди від 07.07.2025 № 1 та від 10.07.2025 № 2 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 30.06.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.07.2025 та 28.07.2025. За результатами питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону). Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Крім цього, згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерствf економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Таким чином, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо. Згідно з даними електронної системи закупівель Замовником 07.07.2025 та 10.07.2025 укладено додаткові угоди № 1 та від № 2 до Договору (щодо зміни істотних умов Договору) та оприлюднено (09.07.2025 та 14.07.2025 відповідно) повідомлення про внесення змін договору та згадані додаткові угоди у форматі PDF. Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додаткові угоди № 1 та № 2 до Договору у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено, що Замовником відповідь на звернення за роз’ясненням, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.06.2025 надано 09.06.2025, тобто на четвертий день, чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей, відповідно до якого Замовник повинен протягом трьох днів з дня оприлюднення звернення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Особливостями та Законом, встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС»» з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових угод № 1 та № 2 до Договору у машинозчитувальному форматі та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.07.2025 00:00
Дата публікації
30.07.2025 16:50
Документи висновку
30.07.2025 16:50
-
Повідомлення
Запит
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року», очікуваною вартістю 4 804 190,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-28-012598-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Пунктом 3 додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» передбачено подання учасниками документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, зокрема для посадової особи або представника учасника: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Пунктом 14 розділу 15.6 Статуту учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» передбачено, що до виключної компетенції загальних зборів учасників належить прийняття інших рішень, віднесених ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до компетенції загальних зборів учасників. Частиною 2 статті 44 зазначеного Закону передбачено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Згідно з даними аналітичної системи YouControl вартість чистих активів ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» згідно фінансової звітності складає від’ємну величину: «-1560,5» тис. грн (пропозиція учасника 4 794 тис. грн). Прошу надати пояснення, якими документами тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» підтверджено можливість здійснення директором значного правочину щодо підписання договору, вартість якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відповідно до вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»? 3. Згідно з Додатком №1.1 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено: «...Учасник в складі тендерної пропозиції на вищезазначені основні матеріальні ресурси надає копії договору(ів) з виробником(ами) чи постачальником(ами) та лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) про можливість постачання учаснику основних матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією (лист-підтвердження повинен бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі)...». Разом з тим, у пункті 1.3 вимоги про усунення невідповідностей Замовником передбачено: «.. 1.3. Учасник для підтвердження проведеного моніторингу та аналізу ринкових цін на основні матеріальні ресурси, зокрема на залізобетонні вироби, надав від ТОВ «КОВАЛЬСЬКА БЕТОН» Комерційну пропозицію від 13.05.2025р. та Договір поставки... проте не надав лист-підтвердження від даного постачальника про можливість постачання учаснику вищезазначених матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією...». У зв’язку з чим, Замовником надано 24 години учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» на усунення невідповідностей в документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонувалися учасником процедури в його тендерній пропозиції, при тому, що тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.07.2025 16:56
Орган перевірки
18.07.2025 00:00
Документи повідомлення
14.07.2025 16:57
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 23 травня 2025 року № 157 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2025 рік». Посилання на розпорядження: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2025/05/docs/157.pdf Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства у сфері містобудування, а саме: Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) та ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 1.1 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що роботи повинні виконуватися Генпідрядником у два основні етапи: перший етап - ПРОЄКТНІ РОБОТИ та другий етап - БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ належною якістю та з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. (Звіт про виконання технічного обстеження житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року додається). Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення: 4 804 190,00. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проєктних, науковопроєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами). Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 29 травня 2025 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/ ) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/27/12/06/01/7c14d212c3ef2281f8d7babcc1b44ca6.pdf 2. Відповідно до пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Замовника містяться вимоги щодо Документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, а саме: «Для посадової особи або представника учасника: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Для фізичної особи, у тому числі фізичної особи – підприємця: підтверджуються поданням в складі пропозиції копії паспорта або іншого документа, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП). Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо права підписання договору про закупівлю, а саме: - витяг зі Статуту Учасника або іншого установчого документу з положеннями про особу, яка має право підпису договорів; - копія рішення (протоколу) засновника(ів) Учасника або виписка з протоколу зборів засновника(ів) про призначення особи, яка має право підпису договорів, або наказ про призначення на посаду керівника (у разі підписання керівником); - нотаріально завірену довіреність, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) та копію документу, що посвідчує таку особу.» На виконання вимоги Замовника Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» в складі своєї тендерної пропозиції було надано наступні документи: файл «Витяг БВФ Кратос Плюс.PDF» «Витяг зі статуту.PDF», «Наказ Сендецький.PDF», «Протокол Сендецький.PDF» «Рішення повноваження.PDF» “Статут БВФ Кратос Плюс.PDF”. Пунктом 14 розділу 15.6 Статуту учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» передбачено, що до виключної компетенції загальних зборів учасників належить прийняття інших рішень, віднесених ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до компетенції загальних зборів учасників. У свою чергу, частина 2 статті 44 цього Закону передбачає, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Згідно п. 6.2. ст. 6. Статуту Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» перелік учасників Товариства: відповідно до даних, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 13.06.2025, в якому містяться відомості щодо переліку засновників (учасників) юридичної особи та інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Відповідно до вищезазначених відомостей та інформації єдиним засновником (учасником) та кінцевим бенефіціарним власником з прямим вирішальним впливом та 100% правом голосу є Сендецький Вадим Іванович. Разом з тим, згідно зі Статутом Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС», а саме відповідно до п. 15.10 Статуту Товариства У разі наявності в Товаристві лише одного учасника, рішення з питань, що належать до компетенції Загальних зборів, приймаються таким учасником одноособово та оформляються письмовим рішенням такого учасника. До товариства з одним учасником не застосовуються положення статей 32-36 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» було надано документ Рішення учасника №05/06/25 Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-виробнича фірма Кратос Плюс» від 05 червня 2025 року (файл «Рішення повноваження.PDF») яким уповноважено директора Товариства Сендецького Вадима Івановича, на участь у закупівлі: UA-2025-05-28-012598-а - «Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року», на підписання тендерної пропозиції (документів в складі тендерної пропозиції), а в разі перемоги і договору підряду за результатами закупівлі, та зазначено що дане Рішення Єдиного учасника Товариства фіксує та підтверджує правомочність учасника по прийняттю рішень. У рішенні чітко зазначено, що воно є актом волевиявлення єдиного учасника, прийнятим у межах його компетенції, передбаченої як Статутом Товариства, так і Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Отже, зазначене рішення відповідає вимогам частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в контексті правочинів, що мають ознаки значного (у зв’язку з тим, що вартість закупівлі – 4 794 тис. грн – перевищує 50% вартості чистих активів, які є від’ємними – «-1560,5» тис. грн відповідно до даних аналітичної системиYouControl). Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» було надано вичерпний перелік документів, що підтверджують повноваження директора Сендецького Вадима Івановича на підписання документів тендерної пропозиції та договору. Зокрема, документ «Рішення учасника №05/06/25», виданий єдиним учасником товариства, який згідно зі Статутом має право одноособово приймати рішення, охоплює повноваження на вчинення правочину, що має ознаки значного відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Це рішення оформлено письмово, містить конкретне формулювання щодо надання повноважень на участь у закупівлі та укладення договору, і, відповідно до положень Статуту, є належним підтвердженням згоди єдиного учасника на вчинення такого правочину. Відтак, вимоги пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації та ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в контексті даного правочину є виконаними в повному обсязі. 3. Відповідно до вимог, що визначені в Додатку №1.1 до тендерної документації Замовника Учасник в складі тендерної пропозиції на вищезазначені основні матеріальні ресурси надає копії договору(ів) з виробником(ами) чи постачальником(ами) та лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) про можливість постачання учаснику основних матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією (лист-підтвердження повинен бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі). На виконання вимоги Замовника учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» у складі своєї тендерної пропозиції надав Договір поставки залізобетонних виробів (файл: «Договір поставки Ковальська.PDF») та Комерційну пропозицію від ТОВ «КОВАЛЬСЬКА БЕТОН» (файл: «Комерційна пропозиція Ковальська.pdf»), проте не надав лист-підтвердження від даного постачальника про можливість постачання учаснику вищезазначених матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією. Відсутній вищевказаний документ в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» є ще одним підтвердженням можливості виконання зобов’язань що виникли раніше згідно договору поставки №БІ-ЗБВО 2025/05/047 залізобетонних виробів між постачальником ТОВ «КОВАЛЬСЬКА БЕТОН» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС», але не змінює самої суті тендерної пропозиції в частині технічної специфікації, не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та не впливає на зміст тендерної пропозиції поданої учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» в цілому. Враховуючи вищенаведене у Замовника були наявні підстави для включення у вимогу про виправлення невідповідностей шляхом надання листа-підтвердження від ТОВ «КОВАЛЬСЬКА БЕТОН» про можливість постачання учаснику матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» усунув виявлені невідповідності шляхом надання листа-підтвердження від ТОВ «КОВАЛЬСЬКА БЕТОН» про можливість постачання учаснику матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією (файл: «Лист підтвердження Ковальська.pdf»). Варто зазначити, що виявлені Замовником невідповідності в частині технічної специфікації не призвели до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, не вплинули на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що були запропоновані учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» у тендерній пропозиції. Таким чином, вимога про усунення порушення, а саме: «…надання листа-підтвердження від ТОВ «КОВАЛЬСЬКА БЕТОН» про можливість постачання учаснику матеріальних ресурсів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт згідно з технічною специфікацією…» є такою, що підлягає виправленню шляхом усунення таких невідповідностей через електронну систему закупівель у відповідності до абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Рішеня
17.07.2025 17:19
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт (невідкладні аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року», очікуваною вартістю 4 804 190,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-28-012598-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 1 постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями) розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі товарів, робіт і послуг за капітальними видатками та державними контрактами (договорами); періодичних видань - на строк не більше 12 місяців. Розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Відповідно до інформації у оголошенні про проведення процедури закупівлі, пункті 13.1 проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) та пункті 13.1 договору, укладеного з ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС»», передбачено авансування генпідрядника у розмірі 70% від ціни договору. У зв’язку з викладеним просимо надати відповідні пояснення та обґрунтування (з документальним підтвердженням) необхідності встановлення такого розміру авансу. Також, просимо надати інформацію чи звертався письмово генпідрядник до Замовника щодо перерахування йому такого авансу відповідно до пункту 13.1 договору, а також повідомити про фактичний стан виконання договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.07.2025 17:38
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 17:38
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідно до інформації у оголошенні про проведення процедури закупівлі та згідно пункту 13.1 проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації), а також відповідно до пункту 13.1 договору, укладеного з ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» №6092_1 від 07.07.2025 року (далі - Дговір): «За письмовим зверненням Генпідрядника, в залежності від наявності фінансування Замовника, може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у розмірі не більше 70 % від ціни Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Перерахування Замовником попередньої оплати Генпідряднику, здійснюється частинами у розмірі не більше помісячних видатків передбачених планом асигнувань Замовника. Перерахування Замовником попередньої оплати Генпідряднику, здійснюється на розрахунковий рахунок, відкритий Генпідрядником у Державній казначейській службі України в м. Київ.». Встановлення такого розміру авансу обгрунтовується необхідністю забезпечити негайне проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з капітального ремонту житлового будинку по вул.Козацька, 48 в м. Чернігів, пошкодженого внаслідок збройної агресії зі сторони країни-агресора російської федерації 15.03.2025 року, що має значне соціальне значення, оскільки спрямоване на відновлення інфраструктури та повернення до нормального життя після надзвичайних ситуацій, а також забезпечення першочергових потреб населення, зокрема, у місці для проживання. Аварійно-відновлювальні роботи, що заплановано провести на даному об'єкті спрямовані на швидке відновлення електро-, газо-, водопостачання та інших комунікацій, що забезпечує базові потреби населення та дозволяють швидше повернутися до звичного життя. Звертаємо Вашу увагу, що якнайшвидше проведення аварійно-відновлювальних робіт та забезпечення першочергових потреб населення, таких як житло, допомагає зменшити паніку та соціальну напругу. А отже, швидке та ефективне проведення аварійно-відновлювальних робіт на даному об'єкті сприяєтиме поверненню до нормального життя, стабілізації соціальної ситуації та має важливе соціальне значення для забезпечення стабільності у суспільстві. Разом з тим, згідно із висновками, які отримано за результатами виконаних робіт з обстеження багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Чернігів, вулиця Козацька, 48, від ДП Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій ДП «НДІБК», зокрема встановлено: «За результатами виконаного обстеження технічний стан конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Козацька, 48 оцінено згідно [1]: ? фундаменти – задовільний (2-а категорія); ? цегляні стіни – аварійний (4-а категорія); ? перекриття – аварійний (4-а категорія); ? сходи – задовільний (2-а категорія); ? перегородки - непридатний до нормальної експлуатації (3-а категорія); ? балкони – аварійний (4-а категорія); ? покрівля, дах – аварійний (4-а категорія). - інженерні системи - аварійний (4-а категорія); 7. Загальний технічний стан конструкцій будинку слід кваліфікувати як «аварійний» (категорія 4 згідно [1]), оскільки в ньому наявні конструкції, які відносяться до 4-ї категорії технічного стану. 8. Для відновлення експлуатаційної придатності конструкцій, подальшої надійної та безпечної експлуатації будинку необхідно: ? виконати демонтаж ділянок стін вище рівня перекриття над третім поверхом в осях 14-15/А-Б з наступним відновленням. При відновленні передбачити тимчасове обпирання плит перекриття над третім поверхом. Оцінку придатності плит перекриття над третім поверхом (в осях 14-15/А-Б - кв. 90, 3-й поверх) виконати після завершення демонтажних робіт; ? відновити пошкоджені ділянки кладки стін в осях 14-15/А-Б; ? відновити зруйновані конструкції даху та покрівлі в осях 13-15/А-Б; ? відновити захисний шар бетону сходових маршу та майданчику п’ятого поверху в осях 13-14/А-Б; ? заповнити ремонтною сумішшю тріщини у цегляній кладці перегородок 14-15/Б-В (кв. 97, 5-й поверх), 12-13/А-Б (кв. 87, 3-й поверх), 13/А-Б (кв. 81, 1 поверх) або виконати їх заміну; ? відновити конструкції балконів по осі А; ? замінити пошкодженні азбестоцементні листи покрівлі в осях 13-14/А-Б; ? відновити заповнення вікон та дверей; ? відновити опорядження фасадів; ? виконати демонтаж та відновлення опорядження стін, перегородок, підлоги та стелі; ? відремонтувати інженерні системи водопостачання (холодне, гаряче), опалення, електропостачання. 9. Роботи з відновлення (капітального ремонту) будинку виконувати згідно робочого проекту, розробленого в установленому порядку. Для попередження погіршення технічного стану конструкцій будинку, роботи із його відновлення слід виконати у найкоротший термін. На час розроблення проектної документації із відновлення будинку, після виконання демонтажних робіт зруйнованих конструкцій, слід негайно виконати заходи із консервації (захисту від дії атмосферних впливів) конструкцій.». Всі необхідні роботи та заходи у найкоротший термін можливо здійснити за умови достатнього фінансування на закупівлю необхідних будівельних матеріалів задля якого і передбачено авансування генпідрядника у розмірі 70% від ціни договору. Варто зазначити, що можливість проведення попередньої оплати робіт за капітальними видатками передбачено згідно постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями), розмір авансу визначено у відповідності до Положення про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради, затвердженого наказом №5 від 06.02.2025 року. Переможець даної процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» не звертався письмово до Замовника щодо перерахування йому авансу відповідно до пункту 13.1 Договору. Щодо фактичного стану виконання договору повідомляємо, що станом на 28.07.2025 р. оплата за Договором не здійснювалась.
Рішеня
28.07.2025 16:46
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 804 190 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 804 190 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності